Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

FELGI Z LEKKICH STOPÓW


Robak

Rekomendowane odpowiedzi

mi to wgląda na jakieś chińskie Drag racing

Akurat w inną stronę. Są to felgi niemieckiego bardzo uznanego producenta Brock.

Nazywają się RcDesign RC 17

W/g przeliczników, aby nie zakłamywał mi prędkościomierz powinienem nabyć opony 225/45/17. Teraz pytanie odnośnie felg - jaka będzie najlepsza szerokość felgi do tej opony? 7, 7.5, czy może też 8?

Do opon 225 możesz śmiał o zakładać od 7 cali do 9 cali. Najlepiej wyglądają od 8 cali wzwyż. Od 8,5 cala opona już nie chroni felgi od krawężników.

A tak na oko dużo masz miejsca ? Bo nie wiem czy 10 J wejdzie ;]

Przy takiej feldze musisz już zgrać wszystko ze sobą. Zawieszenie, nadkola, opony i ET.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Podłącze się z pytaniem bo z tego co czytam to chyba dobrze kombinuje.

 

Alufelgi o wymiarach 7 na 15 cali et 35 + opona 195/65 r15

Taki zestaw powinien być ok do MII phI ???

 

Dodam tylko ze wiem ze małe ale mam pomysł z białym proszkowym lakierowaniem :) i myślę ze to zrekompensuje rozmiar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym polecał jednak 16...

To dobry kompromis między wyglądem, komfortem i ergonomią...

Nie wiecie może gdzie można taki klucz kupić?

Albo się pobaw szczypcami albo podjedź do jakiegoś zakładu ślusarskiego - powinni dorobić za jakieś 10-20zł

Lub też kupić nowy komplecik z kluczykiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy w przypadku zmiany felgi 16 na 17 i opony z 205/55 -> 205/50 faktycznie znacznie szybciej zużywa się zawieszenie? Gdzieś w internecie czytałem opinie jakiegoś eksperta gdzie napisał że bez wątpienia szybciej.. z tym że wtedy sprawa dotyczyła opony 205/40. Czy ktoś może jeździ lub jeździł na 17 i móglby się wypowiedzieć jak jest z komfortem jazdy przy takiej zmianie, coś polecić lub odradzić?:) Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówiąc szczerze to tak jak mówiłem interesują mnie tylko 15 tym bardziej ze mam do nich opony letnie na których przejechałem z 2-3 tys wiec tak naprawdę nic .

Miałem wątpliwości po prostu czy ET 35 to nie za mało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej powinno być OK - tu bardziej ze fala małą a szeroka...i skrajnie mogą być groźne ale powinno być ok i się przekonasz tylko zakładając :)

 

Ale też pamiętaj - robisz to poniekąd dla optyki - wiec warto pomyśleć o innych koncepcjach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

Latem mam felgi 17" i opony 225/45, a zimą felgi 15" i opony 195/65. Moje spostrzeżenia pozwolę sobie wymienić w punktach:

1. Na 17" czuć każdą nierówność, zawieszenie reaguje bardziej agresywnie na nierównościach - zużywa się bardziej ale moim zdaniem nie tak znacząco.

2. na 17" jest troszkę głośniej przy wyższych prędkościach (można to korygować poprzez dobór odpowiednich opon i ale to trwa i kosztuje - odpuść sobie te tańsze np. Barumy, Klebery itp.).

3. 17" bija na głowę jeśli chodzi o przyczepność. Rewelacja.

4. Spalanie: latem mam 17" a zimą 15". Zimą auto pali maks 1litr oleju napędowego więcej. W mieście zimą wychodzi około 7-7,5 l/100km, latem 6-6,6l/100km. Na trasie spalanie średnie jest bardzo podobne w obu przypadkach od 5 do 5,6l/100km. Trudno doszukać się różnic w spalaniu spowodowanych wymiarami opon. Większe znaczenie ma pora roku.

5. Oryginalne Felgi 17" prezentują się elegancko przy czarnym lakierze i na pewno ich nie zamienie.

6. Nasze drogi jakie są takie są i trzeba uważać na większe dziury. Ja jeszcze felgi nie uszkodziłem i nie mają śladu przetarć itp. Przy tym profilu nie można parkować na styk z krawężnikiem. Opona ma niski profil i można łatwo uszkodzić felgę.

7. Do wad należy także zaliczyć koszt zakupu kompletu nowych opon - 2tyś. zł to cena przeciętna.

 

Mam nadzieje, że pomogłem

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misha, stoję w obliczu tego samego problemu. Mam teraz taki rozmiar jak Ty. Planuje na letnie 205/50/17. Można też 215/45/17 ale to już dla mnie zbyt twardo. Celuję w oponki Vredestein ale to już inny temat ;-).

 

[ Dodano: 2010-01-17, 10:45 ]

czy rozstaw śrub w Meg II jest 4x100?
tak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedźB) To ja pewno też zamontuje 205/50/17 bo w sumie sa najabrdziej zblizone rozmiarowo do moich obecnych wiec moze nie bedzie az takiego przeskoku w komforcie jazdy:) Dzisiaj byłem na giełdzie i koleś miał super felgi 17' do sprzedania z oponami (prawie nie styranymi) ale rozmiar 205/40/R17 wiec nie bardzo:) Aha a cene miał 700zł za cały komplet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!