Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

ale pojechali po Scenicu w zakupie kontrolowanym


Zygmund

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie auto pojechało do stacji szybkiej obsługi i facet tam za bardzo się nie znał na autach. Cenę to powiedział z kosmosu. I stwierdził, że hamulce są dobre z tyłu. A jedynie mógł sobie zobaczyć stan klocków, nawet nie zakręcił kołem bo chyba nie wiedział jak odblokować ręczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie bardziej objechali inne auta, szczególnie chevroleta (najbardziej podobały mi się słowa,że to daewoo, tylko nazwę zmienili dla celów marketingowych). Zastanawiam się jeszcze czy najsłabsze 1.5 dCi miały dwumasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądnąłem program i oprócz przestrzelonych cen części zamiennych to nie odnoszę wrażenia, żeby Scenic II został szczególnie "objechany".

 

To samo chciałem napisać - a forumowicze wypowiadający się w tym temacie oglądali chyba inny program. Obejrzałem ten odcinek po pierwszym poście w tym temacie, aby podłuchać jak niby zjechali scenica - a tu normalne info takie same jak dla innych pojazdów w programie. Dla każdego wymioenili ileś tam usterek (zapewne na forum merca juz się pienią: jakie kłopoty z korozją??? Jaka problematyczna jednostka napędowa??? Itd).

Mnie w programie bardziej rozśmieszył, a potem przeraził pan "mechanik" - strzeż nas panie przed nim - jeżeli on sprawdzał stan koła dwumasowego 1.5dci 85km (dla mniej wtajemniczonych (o ile są na tym forum) w tej wersji nie występuje). To już mi starczyło. Do tego cena - 4 tysiące - gdy raczej są w cenie 1800-2300 plus 500 wymiana. Oczywiście wszystkie testowane były dieslami, dla których przeważnie zmorą są padające dwumasy i turbo (taka opinia) - ale tylko w scenicu to był problem, w pozostałych nie :)

Nie podobało mi się też to, że do programu wybrali największy badziew (badziew w sensie - gooollaas z najsłabszym silnikiem) jeżeli chodzi o scenica - najsłabszy silnik (słusznie Pani stwierdziła, że "słabo" to jeździ) i całkowity GOLAS: zwykły hamulec ręczny, brak schowka/podłokietnika, zwykłe lusterko wsteczne i nawet korbki w tylnich drzwiach - nie wspominając o takich bajerach jak Handsfree. Goooooolllllaaaasss. No sorryyy kto by takie coś chciał?

Dali by normalną wersję to by się panienka do wygody przyzwyczaiła i heftnęła na skodę czy daewoo czy starego merca.

Aaaa i pamiętajmy, że to program rozrywkowy - a nie poradnikowo-dokumentalny - więc nie spinajmy się i nie traktujmy go serio. My wiemy swoje. <czerwona>

Panowie auto pojechało do stacji szybkiej obsługi i facet tam za bardzo się nie znał na autach. Cenę to powiedział z kosmosu. I stwierdził, że hamulce są dobre z tyłu. A jedynie mógł sobie zobaczyć stan klocków, nawet nie zakręcił kołem bo chyba nie wiedział jak odblokować ręczny.

Eeeee nie musiał wiedzieć - bo w tym egzemplarzu był zwykły ręczny. A czy Wy jak jeździcie na przegląd techniczny co roku musicie pokazywać gdzie w scenicu zaciąga się elektryczy ręczny? Za pierwszym razem mnie to u diagnosty zdziwiło (i te jego wielkie oczy bo i dla mnie to była nowość). Ale już 5 razy byłęm od tego czasu i za każdym razem ta sama scenkach - szkoda pisać o tych naszych diagnostach.

Edytowane przez Optima
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak na końcu owszem tak powiedział , ale jakoś szczególnie nie odradzali jej tego Vaneo - najstarsze i chyba najgorsze z wczorajszego odcinka . W minusach było słabe zawieszenie - czy tak faktyczne Renault źle znosi polskie drogi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie czyta dokładnie umów, jakie podpisuje

Tu nie trzeba umowy czytać, bo to w folderze reklamowym, w pakiecie jest widoczne. (umowa była czytana i podpisana ponad 15mc temu) Niestety pomimo tego, nie patrzę na produkcje i kanały tematyczne TVN-u. Polsat preferuję....

No ale z tematu dość daleko schodzimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie prowadzący miał nastawienie bardziej pozytywne niż negatywne w stosunku do Scenica II i radził wybrać Renault. Kupująca wybrała rdzewiejące Vaneo, bo kierowała się powiedzeniem "bez gwiazdy nie ma jazdy". Ale tak było dawno temu, a z dawnego, trwałego Mercedesa to już tylko gwiazda została i chyba nic więcej.

Edytowane przez Krzychu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziałm ten program,tylko scenika wzieli na warsztat,a te usterki i podane ceny to by każdego kupującego wystraszyły .wybrała mercedesa a tych typowych usterek podali więcej niż w sceniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed założeniem tego tematu chciałem to zrobić ale jakimś cudem http://www.tvnturbo.pl/programy/zakup-kontrolowany,4430.html do 1 go października można było dodawać komentarze ale jak widzimy jest nowa odświeżona strona i komentarze były najwidoczniej zbędne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pojechali to napewno ,ale po Mercedesie.Liczba i zakres usterek niewspółmierny.Sprzęgło,silnik,skrzynia,korozja,klima,itd.Ale - bez gwiazdy nie ma jazdy.Widocznie ktoś z redakcji chciał sprzedać.

Edytowane przez pabik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!