Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przyuczenie szyby


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam następujący problem.

Jestem w trakcie wygłuszania drzwi do CarAudio w MIII i po odłączeniu silniczka od szyby pasażera na przodzie szyba przestała się automatycznie podnosić i opuszczać. Muszę kilkukrotnie wciskać przycisk aby cała się opuściła lub podniosła. Jednokrotne naciśnięcie przycisku powoduje jej obniżenie/podniesienie o około 5 cm. Inne szyby po odłączeniu silniczka działają prawidłowo (kierowcy i dwie tylne). Została jako ostatnia ta od pasażera i z pojawił się problem.

Czytałem w innych tematach do Megane / Scenica II jak to się robi, ale w MIII to nie działa.

 

Macie jakieś pomysły??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wiem, że tego próbowałeś, ale może za krótko przytrzymałeś. Znalazłem taki mini opis na innym forum. "Żeby przyuczyć szybki należy im pokazać 2 pozycje - górę i dół, czyli przytrzymaj przycisk w obydwu skrajnych położeniach po 10 sec." Co prawda jest to opis tyczący się scenica II, ale chyba warto spróbować. U mnie po odłączeniu i ponownym podłączeniu akumulatora szybu przyuczają się samoczynnie. Może coś nie tak z modułem sterowania szybą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już mi się udało douczyć moją szybę. Trzeba na około 5 sekund przy zamkniętych wszystkich 4 szybach nacisnąć/pociągnąć wszystkie przyciski do góry i od razu na krótko wszystkie w dół. Ja próbowałem tylko z ta jedną a to trzeba robić zawsze ze wszystkimi obojętnie ile szyb dział/niedziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo widzisz byłem ciekaw jak to faktycznie jest z tym przyuczaniem, że aż poszedłem i odłączyłem akumulator. I po ponownym podpięciu szyby chodzą skokowo. Teraz ja mam problem z przyuczeniem szybek.

Więc mówisz, pociągamy do góry i trzymamy 5 sekund wszystkie cztery przyciski na raz, oczywiście przy podniesionych do góry szybach i po tym czasie wciskamy wszystkie cztery krótko na dół. Tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

U mnie jedna zgubiła pamięć i zadziałał tylko sposób taki o którym pisałem wyżej. Wszystkie w jednym czasie do góry , trzymamy około 5 sek. w górze wszystkie przyciski i nagle wszystkie jednocześnie w dół. U mnie tak zadziałało, bo po tej czynności szyba się przyuczyła. Nic innego nie musiałem robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat z prywatnej rozmowy[/b]-->Robgold<--' ]

Wysłano wczoraj, 14:41

Czesc,

 

Troche stary temat ale info pewnie Ci sie przyda. Szyby uczy sie od tylnej prawej (pasazera) zgodnie z ruchem wskazowek zegara konczac na prawej przedniej pasazera.

Inaczej moga sie nie nauczyc prawidlowo pozycji i ktoras nie bedzie dzialac.

 

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Woytus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Żaden z waszych sposobów u mnie nie śmiga MII 2 dzwiowa. Zaczęło się od tego że na parkingu szyba kierowcy sama opuściła się pod moją nieobecność. Rozebrałem drzwi silnik wyrwał się z tego zwijacza i kombinowany moduł. Kupiłem silnik z modułem szyba chodzi pulsacyjnie ale tylko do dołu, odłączałem akumulator na 5 min, przyuczałem i nic tak się bawiłem sterownikiem z drzwi kierowcy że przestała chodzić prawa szyba. Pomocy. Może jakiś elektryk z okolic Warszawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

W megane II przed liftem jest tak ze nie trzeba każdej osobno szyby otwierać i przy zamkniętej szybie przyuczać, ja u siebie zrobiłem to w ten sposób ze miałem wszystkie zamknięte tylko od kierowcy uchylona była i zamknąłem ja do końca trzymając przycisk przez 10 sek. i następnie z panelu kierowcy prawa przednia przycisk do samej góry przez 10 sek. trzymam i gotowe i pozostałe tak samo jak są zamknięte to tylko przycisk trzymać do zamknięcia przez 10 sek i są zaprogramowane szyby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam

Odkopie trochę temat.

Ostatnio prawa tylna szyba dziwnie działa z panelu kierowcy. Przyciskiem w konkretnych drzwiach działa prawidłowo, natomiast z panelu kierowcy mogę ja tylko otworzyć. Przycisk na dół i szyba zjeżdża, przycisk do góry i szyba też zjeżdża.

W zw. z tym nie mogę jej przyuczyć, ponieważ jak chcę ją zamknąć i przytrzymać pręcisk to ona zjeżdża.

Macie może jakieś propozycje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Ok znamy kolejność w jakiej należy kalibrować szyby ale nikt nie napisał (przynajmniej nie w tym wątku) w jaki sposób wykonać tę kalibrację.

(Pomijam sposób Woytusa, bo nie pisał o kalibracji szyb jedna po drugiej tylko o wszystkich na raz - co zostało następnie uznane za sposób nieprawidłowy).

Na zakończenie tematu prośba więc o podanie jak skalibrować te szyby - jak dziecku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!