Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV ?


marr29

Rekomendowane odpowiedzi

Sebastian ale Ty bardzo dużo jeździsz, więc skoro spędzasz tyle czasu codziennie w aucie i robisz pewnie z 2500km miesięcznie, więc też wolałbym mieć nowe pewne komfortowe auto. No i nie dałeś przecież 80k za 1.6 tylko właśnie pewnie z 60k.

 

mayn ale za 2.0tce nie dal twój znajomy chyba 80k tylko prędzej 90, chociaż to hatchback wiec kto wie. Ale takie auta z reguły droższe są w utrzymaniu a mi chodzi bardziej o standardowe auto dla Kowalskiego. I taki 2010 rok to ok 30 tysięcy teraz jest.

 

Utrata wartości 30k za pięć lat to dobra utrata, mając na względzie, że pewnie na naprawy niedużo idzie.

 

Ale właśnie auto 40tys przebiegu 3-4 letnie to jest gratka, niestety fakt mało kto sprzedaje takie.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mayn ale za 2.0tce nie dal twój znajomy chyba 80k tylko prędzej 90, chociaż to hatchback wiec kto wie.

 

Full wersja Privilege, jasne wnętrze, xenony, automatyczny ręczny, podgrzewane przednie fotele, wszystko oprócz tylko Navi zapłacił po mega rabacie 65 tyś zł, zamiast katalogowych około 87 tyś zł..... To był kwiecień 2009....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i nie dales przeciez 80k za 1.6 tylko właśnie pewnie z 60k.

 

Katalogowa cena mojego 65 tyś zł, a po bardzo długich negocjacjach dostałem rabat ponad 18 tyś. zł :) To było w 2014 roku (wersja po ostatnim liftingu - z dużym logo na masce). Sytuacja była o tyle śmieszna, że jak poszedłem od razu u dealera wykupić AC w PZU to według EuroTax samochód był wart dużo, dużo więcej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wizualizacji podłoga płaska po rozłożeniu tylnych oparć, a na zdjęciach widać że jest ewidentny uskok :)

 

Sam wygląd kombi moim zdaniem poprawny i nic więcej. Przy okazji Fiat Tipo w wersji hatchback i kombi również zaprezentowany:

http://autokult.pl/27289,fiat-tipo-kombi-pierwsza-zapowiedz

Edytowane przez sebastian_wifi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katalogowa cena mojego 65 tyś zł, a po bardzo długich negocjacjach dostałem rabat ponad 18 tyś. zł :) To było w 2014 roku (wersja po ostatnim liftingu - z dużym logo na masce). Sytuacja była o tyle śmieszna, że jak poszedłem od razu u dealera wykupić AC w PZU to według EuroTax samochód był wart dużo, dużo więcej :)

 

To świetna cena, a to jest hatchback rozumiem? Wyprzedaż rocznika? 47tys. za nowe Megane III tak dobrze wyposażone to mega dobra cena i w takim wypadku odchodzą argumenty z utratą wartości (odnosiłem to raczej do cen rzędu 80tys). W takich realiach 50tysięcy za jakikolwiek silnik TCE i 53 za kombi to byłaby gratka. ;)

 

mayn twój znajomy też nieźle kupił to auto, aż dziwne!

 

Nie wiem czy wrzucaliśmy już wersję Intens:

 

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-nowy-model-intens-tce-130km-od-reki-2016r-ID6yikMw.html#3fd2e7ccda

 

Kompletne wyposażenie, fajna tapicerka, ogólnie fajnie to wygląda. Jednak abstrahując od stylistyki, która w 100% do mnie nie przemawia to podświetlenia na boczkach drzwi po prostu rewelacja dla mnie. Nie oszczędzę złośliwości i spytam kiedy to się przepali, ale dopóki się nie przepali wygląda świetnie, to jeden z najfajniejszych motywów jaki widziałem ostatnio w autach.

 

Co do kombi, dla mnie ten tył trochę niezgrabny, doczepiony jakby. O ile hatch sprawia wrażenie spójnej całości, o tyle kombi już wygląda nieco sztucznie. Na plus chyba dość duża szyba z tyłu, na minus ten słupek D, który wygląda jak w Astrze hatchback.

 

Tak patrząc na Tipo mam wrażenie, że zrobili naprawdę ładne auto. Przód mi bardziej podchodzi niż w Megane, tył lepszy w Megane, ale tył teraz dla mnie w kombiakach wszyscy mają brzydki, tak jak Leon kombi. Nic specjalnego. Tak się zastanawiam czy gdyby to nie był Fiat to stylistycznie byłby lepiej oceniany, bo dla mnie ten przód jest mega fajny. Ma coś z drapieżności z nowego Mondeo. Tego brakuje trochę w Megane, bardziej to auto się zbliża do grupy VW, czyli emeryckiego wyglądu.

 

Megane kombi w Genewie będzie?

 

A powiedzcie, bo wciąż nie dojechałem, czy plastik na wysokości kolan w Megane IV miękki czy twardy już?

Edytowane przez giancardi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tipo będzie dobre na warunki miejskie. Jeśli chodzi o silniki benzynowe to posiada na obecną chwilę same wolnossące, więc nie ma co oczekiwać komfortu przy prędkościach powyżej 100 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy przypadkiem w moim MII plastik przy kolanie jest jeszcze miękki. Na pewno jest upierdliwy, zostawia mało miejsca i kwestia przyzwyczajenia z początku, żeby było wygodnie. ;)

 

Póki co nie ma silników Multiair, ale jakby weszły to stałby się konkurentem. Zwłaszcza, że 1.4 Multiair będzie szybsze (chyba?) niż 1.2 TCE. Jeżeli dobrze wyposażone Tipo kombi z Multiair nie przekroczy 70tys. to będzie walka. Tylko póki co to jedynie gdybanie, a konkurować z dci może póki co tylko mocniejszy diesel. 1.6 wolnossący z automatem to w ogóle dla mnie dziwna konstrukcja.

Edytowane przez giancardi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]Czy rzeczywiście myślicie o zakupie IV? 85 tys. za kompakt to jawne zdzierstwo i przesada.[...]

Jakieś 7-8 lat temu kupiłem nową Ibizę. Wybrałem średnio bogatą wersję wyposażenia (Style - lepiej od Referencje i gorzej od Sport) i średnio mocny silnik (1.4, były dostępne jeszcze wolnossące 1.2 i 1.6). Za tak "skonfigurowany" mały samochód klasy B zapłaciłem prawie 45k zł. Czy po tylu latach (=inflacja) 80-85 tysięcy za znacznie mocniejszego, większego i dużo lepiej wyposażonego kompakta (nie mówię tu stricte o Megane 4, ale o autach klasy C jako takich) to dużo? Moim zdaniem nie...

 

Czy dałbym 80 tysięcy za Megane 4? Nie... Dlaczego? Bo tak jak piszesz jest to "jawne zdzierstwo i przesada". Megane w tej cenie nie zachwyca ani mocą, ani poziomem wyposażenia (a tego właśnie bym oczekiwał po kompakcie za takie pieniądze). Jeśli już kupuję auto klasy C w cenie bliskiej klasy D, to koniecznie musi to być mocna turbobenzyna i prawie full wypas, a nie to co widzimy np. w ofercie z linka wklejonego przez giancardiego (być może oficjalny cennik będzie atrakcyjniejszy).

 

Samochód z silnikiem 1.2 (którego osiągi robiły wrażenie min. 5-10 lat temu, dzisiaj "giną w tłumie", a auto kupujemy na kolejne 5-10 lat), na balonach (felgi 16 calowe), ze zwykłymi halogenami. Nie znam dokładnego wyposażenia (więc ciężko mi wymieniać dalej), ale nie widzę też np. czujników z przodu. Nie twierdzę, że takowe w kompakcie są potrzebne (sam zamiast nich wolałbym dobrać coś innego), ale w aucie za 80 tysięcy oczekiwałbym lepszego wyposażenia. Cena moim zdaniem o 8-10 tysięcy przesadzona...

 

edit: Zachęcony linkiem od giancardiego poszperałem nieco po otomoto... Dobrze wyposażona wersja Megane (posiadająca dodatkowo większe felgi i światła LED, której do wypasu wciąż jednak daleko) jest w tym linku:

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-nowe-megane4-od-reki-intens-tce130-ID6yidTr.html#e87ddcdfca

Tylko, że to już 85 tysięcy...

Po rabacie...

A silnik to wciąż skromne 1.2 130KM...

 

Z czym do ludzi... Za podobne pieniądze mam bogatszą (choćby o czujniki, Renówka z ogłoszenia nie ma ich chyba nawet z tyłu) 200-konną Astrę Elite doposażoną o nawigację i matrixy...

Edytowane przez veg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena moim zdaniem o 8-10 tysięcy przesadzona...

zgadzam sie w 100% Za taką kase oczekiwałbym silnika 150-160 KM. Odnośnie czujników z przodu do dla mnie must be Tym bardziej, że przy jeździe i parkowaniu w mieście nie wyobrażam sobie nie mieć.Trzeba poczekać 1-2 lata po premierze i ceny może spadną, lecz to głównie będzie zależało od sytuacji na europejskim i polskim rynku samochodowym.

Btw Wczoraj sfinalizowałem zakup auta dla żony: Polo 1.2 TSI wersja Comfortline z dodatkowymi pakietami, kompatybilna wersja do CLIO 90 TCE Limited, do której przymierzałem się wcześniej i mimo sentymentu do Renault i posiadania już Meganki wybrałem VW. Dlaczego? Cena, a właściwie minimalna różnica pomiędzy tymi 2 modelami. Zdecdowała głównie lepsza jakośc wykonania w przypadku VW i mniejsza utrata wartości (auto kupuje na min. 6-8 lat). Poprzedni model Polo żona uzytkowała od 2009 roku i wtedy taka sama wersja Comfortline kosztowała 43 tys. czyli o ponad 10 tys. mniej niż teraz. Widać gołym okiem, że kolejne nowe modele tego samego auta mimo odchudzenia masy, niższych kosztów produkcji są droższe. W latach 2007-2009 cały europejski przemysł motoryzacyjny był w kryzysie i praktycznie na wszystkie modele wchodząc z ulicy można było wywalczyć spore upusty. Ostatni rok dla naszego rynku był bardzo udany, albowiem nastąpił spory wzrost sprzedaży nowych aut. W takiej sytuacji upusty u sprzedawców są symboliczne, rzędu paru % lub 1000 zł. Sam byłem zaskoczony, że w Renault na Clio nie mogłem liczyć na żaden upust oprócz darmowego przedłużenia gwarancji na kolejne 2-3 lata. Lecz nie dziwie się, ponieważ ten model dobrze się spzredaje nie tylko w Polsce.

Reasumując: w najbliższym roku/dwóch nie za bardzo możemy liczyć na załamanie popytu w motoryzacji, a tym samym na jakieś okazyjne wyprzedaże. Tym bardziej, że w Polsce mamy dość długi średni wiek auta w porównaniu do Zachodu i ludzie chyba wolą kupić o klasę niżej auto nowe w salonie niż "igłę" okazyjnie w komisie za podobne pieniądze.

Edytowane przez makgajwer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z czym do ludzi... Za podobne pieniądze mam bogatszą (choćby o czujniki, Renówka z ogłoszenia nie ma ich chyba nawet z tyłu) 200-konną Astrę Elite doposażoną o nawigację i matrixy...

 

Człowieku kup sobie tą Astrę i zamilcz

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!