Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Usterka automatycznego hamulca postojowego WAŻNE


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

OK , dzięki to znaczy ze może być u mnie padnięty akumulator ? bo mam taki problem dzisiaj zanim odpaliłem samochód wyświetlacz się zrestartował na ustawienie fabryczne i jak wkładam kartę i próbuje odpalić nawet nie zakręci tylko gaśnie wyświetlacz, zapala się ponownie i jest błąd sprawdź hamulec ręczny. Z góry dziękuje za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
Dnia 22.04.2016 o 14:30, rudo233 napisał:

OK , dzięki to znaczy ze może być u mnie padnięty akumulator ? bo mam taki problem dzisiaj zanim odpaliłem samochód wyświetlacz się zrestartował na ustawienie fabryczne i jak wkładam kartę i próbuje odpalić nawet nie zakręci tylko gaśnie wyświetlacz, zapala się ponownie i jest błąd sprawdź hamulec ręczny. Z góry dziękuje za info

 

Cześć, czy możesz dać znać czy naładowanie / wymiana akumulatora rozwiązały problem? Mam dokładnie taki sam objaw.

Sam udzielę odpowiedzi: tak, wymiana akumulatora rozwiązała problem całkowicie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Panowie mam pytanie bo ten sam problem, jedno koło lewe działa pięknie ale prawe nie zwalnia blokady i naprawdę to mocno trzyma,  próbowałem metr jechać  żeby puściło ale nic. Jak zdjąłem wtyczkę to styki całe zielone więc wyczyściłem, złożyłem, odłączyl aku na 15minut i nic niestety. Wcześniej zero problemu, raz kiedyś może zimą złapało ale na chwilę. Moje pytanie czy jak wykręca silnik z zacisku to zacisk się cofnie?  Mam auto pod blokiem uzgodnione. Jaki inny sposób żeby cofnąć te klocki?  Czy jak pozbędę się kostki i zrobię na wsuwki to może pomóc? Ps kostka na zdjęciu już po solidnym czyszczeniu 

IMG_20220609_143747.jpg

IMG_20220609_143842.jpg

Próbowałem mierzyć napięcie na kostce ale zarówno na lewej która działa ani na prawej brak, chyba że tam nie ma stałego zasilania tylko jak wcisne przycisk?  Lewy silnik działa sto procent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięcie pojawia się tylko podczas działania hamulca. Awaryjnie zluzulesz hamulec odkręcając silniczek a następnie kluczem tarx 45 wykręcisz śrubę w którą wchodził napęd silniczka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nie pomyślałem o tym. Dziękuję i odkręcenie. Zmierzę napięcie jak ktoś będzie wciskał przycisk. Raczej bezpiecznik to nie jest bo by dwie strony nie działały nie? Ciekawe jak ten silnik sprawdzić,  może stronami podmienic??

 

Chyba skończy się wymiana silnika,  jedno mocowanie śruby było pęknięte i w środku pełno błota. Chyba nie będę tego uszczelnial . Wymienie to zobaczę czy pomogło 

IMG_20220610_125203.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 lata później...

Witam, podłącze się pod temat otóż jakiś czas temu tłoczek z hamulca z prawej strony nie chciał puścić, po rozebraniu zacisku włożeniu na nowo tłoczka miesiąc jeździło normalnie później znów tłoczek wciśnięty i nie chciał puścić. Po wymianie tłoczka i recepturki oraz nowa tarcza i klocki mam teraz taki problem, że czasem ręczny za słabo puszcza z tej strony, na razie tylko zdarza mi się to z rana po całej nocy stania obojętnie czy odblokuje go ręcznie czy sam się odblokuje przejadę kilometr zaciągnę ręczny odblokuje i jest ok czy to będzie wina silniczka? Żaden błąd nie wyskakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!