Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Usterka automatycznego hamulca postojowego WAŻNE


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

OK , dzięki to znaczy ze może być u mnie padnięty akumulator ? bo mam taki problem dzisiaj zanim odpaliłem samochód wyświetlacz się zrestartował na ustawienie fabryczne i jak wkładam kartę i próbuje odpalić nawet nie zakręci tylko gaśnie wyświetlacz, zapala się ponownie i jest błąd sprawdź hamulec ręczny. Z góry dziękuje za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
Dnia 22.04.2016 o 14:30, rudo233 napisał:

OK , dzięki to znaczy ze może być u mnie padnięty akumulator ? bo mam taki problem dzisiaj zanim odpaliłem samochód wyświetlacz się zrestartował na ustawienie fabryczne i jak wkładam kartę i próbuje odpalić nawet nie zakręci tylko gaśnie wyświetlacz, zapala się ponownie i jest błąd sprawdź hamulec ręczny. Z góry dziękuje za info

 

Cześć, czy możesz dać znać czy naładowanie / wymiana akumulatora rozwiązały problem? Mam dokładnie taki sam objaw.

Sam udzielę odpowiedzi: tak, wymiana akumulatora rozwiązała problem całkowicie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Panowie mam pytanie bo ten sam problem, jedno koło lewe działa pięknie ale prawe nie zwalnia blokady i naprawdę to mocno trzyma,  próbowałem metr jechać  żeby puściło ale nic. Jak zdjąłem wtyczkę to styki całe zielone więc wyczyściłem, złożyłem, odłączyl aku na 15minut i nic niestety. Wcześniej zero problemu, raz kiedyś może zimą złapało ale na chwilę. Moje pytanie czy jak wykręca silnik z zacisku to zacisk się cofnie?  Mam auto pod blokiem uzgodnione. Jaki inny sposób żeby cofnąć te klocki?  Czy jak pozbędę się kostki i zrobię na wsuwki to może pomóc? Ps kostka na zdjęciu już po solidnym czyszczeniu 

IMG_20220609_143747.jpg

IMG_20220609_143842.jpg

Próbowałem mierzyć napięcie na kostce ale zarówno na lewej która działa ani na prawej brak, chyba że tam nie ma stałego zasilania tylko jak wcisne przycisk?  Lewy silnik działa sto procent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięcie pojawia się tylko podczas działania hamulca. Awaryjnie zluzulesz hamulec odkręcając silniczek a następnie kluczem tarx 45 wykręcisz śrubę w którą wchodził napęd silniczka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nie pomyślałem o tym. Dziękuję i odkręcenie. Zmierzę napięcie jak ktoś będzie wciskał przycisk. Raczej bezpiecznik to nie jest bo by dwie strony nie działały nie? Ciekawe jak ten silnik sprawdzić,  może stronami podmienic??

 

Chyba skończy się wymiana silnika,  jedno mocowanie śruby było pęknięte i w środku pełno błota. Chyba nie będę tego uszczelnial . Wymienie to zobaczę czy pomogło 

IMG_20220610_125203.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 lata później...

Witam, podłącze się pod temat otóż jakiś czas temu tłoczek z hamulca z prawej strony nie chciał puścić, po rozebraniu zacisku włożeniu na nowo tłoczka miesiąc jeździło normalnie później znów tłoczek wciśnięty i nie chciał puścić. Po wymianie tłoczka i recepturki oraz nowa tarcza i klocki mam teraz taki problem, że czasem ręczny za słabo puszcza z tej strony, na razie tylko zdarza mi się to z rana po całej nocy stania obojętnie czy odblokuje go ręcznie czy sam się odblokuje przejadę kilometr zaciągnę ręczny odblokuje i jest ok czy to będzie wina silniczka? Żaden błąd nie wyskakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!