Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III - 2009


DrNO

Rekomendowane odpowiedzi

to może być jakaś mocniejsza wersja, bo nowe twingo w 100 konnej sportowej wersji tez ma srebrne "alu" wstawki w zderzaku.

Ja bym zamontował niżej logo Renault z maski co by ją powiększyło optycznie.

 

Ta srebrna Megi trochę wyżej tez chyba w jakimś wypasie bo xenon już jest, ale czarne platiki ze zderzaka od razu bym wyrzucił, jak napisał kfadratowy zalatuje nowymi peugeotami i citroenami :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Podobno na jesień ma być w salonach.

Pewnie dlatego HB nie ma już na stronie dystrybutora ;-)

A wracając do debaty na temat stylistyki MIII - [glow=red:880531f2f0]moim zdaniem[/glow:880531f2f0] najlepiej byłoby gdyby mocno dowiązali do stylistyki MI - najładniejszej meganki 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wy kupcie, pojezdzijcie rok-dwa i powiecie co sie sypie :mrgreen:

Bo jakos tak z historii modelu wychodzi, ze dopiero faza 2 jest w miare udana a faza 1 to zbior swiezych (ale i niesprawdzonych) pomyslow oraz bledow wieku dzieciecego.

BTW - to na premierze (listopad 2008) ma sie pojawic tylko HB. Sedan, coupe i kombi to dalsza przyszlosc (wg informacji jakie maja na razie w handlowym w Renault) i to raczej nieokreslona. Zapewne bedzie tak, jak w przypadku M1 i M2.

Linia - co sie komu podoba. Mi jakos niespecjalnie.

post-7900-1218268872_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co widze wnetrze tez oklepane. Pseudo IDrive z bmw, radio doczepione jakby na sile, schowek widze bedzie otwieral sie pod skosem, a linia deski kojarzy mi sie z civiciem. Regulacja nawiewu jak w volvo, lewarek i wszystko wokol niego jak w octavii. Ciekawe czy reczny to tez bedzie taki wolant jak w MII czy normalny jak w wiekszosci samochodow. Klamki prawie takie same jak w MII i ten tragiczny wyswietlacz na srodku... Dla mnie niestety kupa. Tak jak z zewnatrz jakos sie broni to srodek to dla mnie kompletna pomylka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wnętrze bardzo podobne do nowej Laguny, a dla mnie to bardzo duży plus bo jechałem nową Laguną i się zakochałem we wnętrzu. Co prawda jechałem tylko 20 min bo to była jazda testowa i nie zauważyłem wszystkich wad, ale koleś który ze mną jeździł pozwolił trochę poszaleć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No prawie oficjalne zdjęcia.

Pierwsze zdjecia nowego Megane III pokazane przez wloski! serwis Quattroroute. Nie wiadomo narazie za duzo- jak zwylke-ale mozna powiedziec cos na temat silnikow :1.4 i 2.0l, turbo oraz ekonomiczno/ekologiczny bifuel. 230 KM w specjalnym sportowym modelu RS. renault proponuje natepujaca game dieseli 1.5, 1.9 i 2.0 dCi.

 

Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba z powodu KZFR zrezygnowali z silnika 1.6 ;-)

Pokrętła od natężenia podświetlenia i ustawienia świateł bez zmian :mrgreen:

Ogólnie... oj słabo, słabo :-( Mam nadzieję, że ten beznadziejny cyfrowy prędkościomierz to tylko opcja za dopłatą.

Może wersja Grandtour mnie przekona 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfrowy prędkościomierz jest w standardzie. Ot taki mały wybryk renault. Przy zmianie biegu wskazówka obrotów podświetlać się ma na kolor zielony. Mnie się strasznie podoba ale to nie są jeszcze w 100% oficjalne foty. Na 90% tak będzie wygladać. Pozostałe 10% to zagadka w postaci zmienienia kilku detali.

 

EDIT:

Renault rozpoczęło testy Megane III RS

846e1a4505847990m.jpg cb845e8dbf926eadm.jpg 8c27e60a80541152m.jpg cd2ee561d4bb8bdfm.jpg

c42029456d6dec6em.jpg 776bd193804ecc1cm.jpg 914b62ecf6c337abm.jpg 955a35a715a13845m.jpg

e4c26714aa40a2f0m.jpg

 

A tu wizje kombi

00075135900014sourceiv6vg2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!