Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jakie wtryski?


darkside1987

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Ostanio byłem w ASO w celu sprawdzenia stanu mojego auta. Okazało się że mam trochę do zrobienia a w tym między innymi do wymiany jeden wtrysk(problemy z odpalaniem kiedy na dworze jest temperatura niższa niz -5stopni).Moje pytanie jest takie czy jeśli wymieniam jeden wtryskiwacz to musi on być takiej samej marki jak pozostałe,czy to nie ma znaczenia?Drugie pytanie to czy po wymianie będę musiał jeszcze raz jechać żeby je jakoś zaprogamować czy ustawić czy po wymianie można wsiadać i jeździć? Auto to Renault Megane 1.5dci 2004rok.Pozdrawiam.

Edytowane przez darkside1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem, to nowy wtrysk musi być programowany CLIP-em. Zakupić trzeba tego samego rodzaju, zwróć uwagę na ilość cyfr w oznaczeniu. Z tego co pamiętam z postów tego forum, były 12 i 16 cyfrowe.

Wtrysków nie trzeba programować jeśli były tylko regenerowane i trafiły ponownie na swoje miejsce. Ta opcja jest też często stosowana, a dyskusja o tym już na forum jest zapisana.

Szukaj zwrotów wymiana wtrysków, regeneracja wtrysków, próba przelewowa.

Edytowane przez gojgien
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedz.Czyli rozumiem ze jeżeli mam wtryski delphi to muszę kupić delphi? Czy da się jakoś sprawdzić jakie posiadam wtryski bez ich wykręcania?I czy jak wykęce ten zapsuty wtrysk będę mógł ponownie zamontować żeby udać sie do warsztatu na wymianę na nowy,czy unieruchomie auto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie kupuj, jak nie dokonałeś próby przelewowej wtrysków. Jest o tym tyle postów, że nie warto o tym pisać. Poszukaj, a oszczędzisz dużo kasy.

Byłem w ASO u mechanika którego polecił mi Prezes, więc zaufany człowiek i on stwierdził ze 4 wtrysk do wymiany i jest tego pewny. Próbe przelewową robiłem i każdy wtryskiwacz leje inaczej,ale mechanik stwierdził że na tą chwilę tylko jeden wymienić.Dla ciekawostki powiem tylko że sprawdził to bardzo szybko wypinając po kolei weżyki i patrzył jak leją bez żadnych kubeczków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski można też regenerować. Było pisane na forum.

Oczywiście wszystko zależy od jego stanu.

Naprawy zawsze zaczynamy od tego co najprostsze do naprawy - tańsze ;)

Kupić regenerowany/używany (sprawny)/nowy, zawsze zdążysz :D

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na Twoim miejscu wlałbym do zbiornika paliwa ( jak prawie pusty ) pół litra oleju mixolu a następnie do tankował paliwa do pełnego zbiornika. Zrób tak dwa trzy razy - powinno pomóc. To taka tania alternatywa, praktycznie nic cię nie kosztuje.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, i nie jestem hardcorem a jedynie staram się zapobiec awariom. W poprzednim 1,9 miałem przelatane 270 tyś i dolewkę robiłem średnio co 5 tyś. Nie miałem żadnych problemów z wtryskami i układem paliwowym. Teraz robię identycznie - sprawdzony sposób :D Jak masz więcej pytań na pw co by OT nie robić.

darkside1987 - zrób tak jak Ci napisałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja uważam, że w tym temacie napisać o dolewce oleju 2T grzechem nie będzie. napisz ile lejesz.

mi chodziło konkretnie o silnik dCi i MIXOL, bo że do starszych silników lano to wiem.

ja MIXOLA nie naleję, bo są lepsze oleje, niewiele droższe, a potencjalne skutki powinny być znacznie lepsze :D

 

 

Post nr 8

Edytowane przez Tomik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za pomoc:) Po kolei: Prezes: Grzegorz mówił że stan jest zły i żeby wymieniać.Tomik: wlewalem jakiś czas temu na prawie pełny zbiornik liqui moly diesel,nic to nie dało.Tylko czy ten olej który Ty polecasz ma inne działanie? Kolejna sprawa to znajomego kolega wykupił we Francji hurtownie z częsciami do Renault i mówił że załatwi nowy wtrysk do 500zł. Cena dobra ale jednak może udałoby sie go taniej uratować np tym sposobem który poleca Tomik.Jeśli zdecydowałbym się na ten nowy wtrysk to wracają pytania z pierwszego postu.

A: Czy jeśli wymieniam jeden wtryskiwacz to musi on być takiej samej marki jak pozostałe,czy to nie ma znaczenia?

B: Czy po wymianie będę musiał jeszcze raz jechać żeby je jakoś zaprogamować czy ustawić czy po wymianie można wsiadać i jeździć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!