Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 miesięcy temu...

Podepnę się do tematu żeby nie zakładać nowego.

Czy ktoś z was zmieniał tunel środkowy na ten z podłokietnikiem?

Czy jest to prosta operacja?

Z jakich modeli pasują tunele do hatchbacka? Kombi? Coupe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat wczoraj ściągałem, bo strasznie skrzypiał. Samo obicie jest na 5 lub 6 zatrzaskach dookoła, ściąganie trzeba zacząć od przodu podłokietnika. Wystarczy chwycić dwiema rękami w okolicach zamka, jedną za dolny plastik a drugą za tę część z tkaniną i rozewrzeć złączone ze sobą dwie części klapki. Zaczepy puszczają dość łatwo i nie trzeba zbyt dużej siły. Najciężej trzymał jeden po stronie kierowcy, mniej więcej po środku podłokietnika i nie chciał się odpiąć. Puścił po pociągnięciu na tzw. "chama" ale spokojnie, nic się nie połamało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Widzę, że ten wątek ma dobrą passę "na podpinanie" pytań związanych z tunelem środkowym.

Zatem i ja wrzucę swoje pytanko: Koledzy czy orientujecie się co trzeba dokupić i czy da się łatwo zamontować zestaw kratek nawiewowych w miejscu tego otwartego schowka z tyłu tunelu z podłokietnikiem do kombi MIII.

Może ktoś podrzuci manuala jak to zmontować.

 

Z góry dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że jak masz zwykły ręczny to operacja jest niewykonalna. Jak przeglądam aukcje to chyba tylko meganki z elektrycznym ręcznym mają nawiew na tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięcie

Dzięki za info - przemyślałem to i faktycznie żelastwo mechanicznego ręcznego wypełnia prawie cały prześwit, który jest potrzebny do poprowadzenia kanałów nawiewnych. W tej sytuacji trzeba cieszyć się ze schowka :!:

Regulamin pkt. 5.13 – cytowanie

Nie cytujemy postu w całości odpowiadając bezpośrednio pod nim. damiar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ponawiam swoje pytanie, czy ktoś z was orientuje się czy podłokietnik z np coupe będzie pasował do HB? Ta część tapicerki "na oko" wydaje się być niezmienna we wszystkich modelach, ale nie chciałbym sie rozczarować.

 

Ewentualnie czy w serwisie będą mi w stanie odpowiedzieć na to pytanie?

 

Dodano: 29 lis 2013 - 00:28

Niestety nikt nie podpowiedział mi czy tunel z podłokietnikiem od coupe będzie pasował do zwykłego HB więc zmuszony byłem zaryzykować i kupiłem taki tunel. Wymiana okazała się banalnie prosta, którą bez większej wiedzy wykonałem sam w godzinę. Okazało się, że pasował bez problemu, jedyny problem to nie pasujący mieszek hamulca ręcznego. Ten z tunela płaskiego (bez podłokietnika) jest dłuższy/większy więc jeżeli ktoś z was planuje wymianę to niech od razu kupuje tunel z mieszkiem.

 

Kupiłem podłokietnik bez tylnego schowka i chętnie kupiłbym coś takiego od kogoś komu zbywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Peen zastanawiająca jest sytuacja, że rozbiórkowe tunele środkowe z podłokietnikiem są oferowane bez tylnej ścianki ze schowkiem!

Jakoś ze dwa lata temu sam się wpuściłem w taki kanał na alle - gość zlał moje zaczepki, że sprzedał mi niekompletny tunel (zdjęcia w aukcji były tak chytrze porobione, że na żadnym tego "tyłka" nie było widać) i ani prośba o przyjęcie zwrotu ani spór formalny do niczego nie doprowadziły.

Być może na nic Ci się nie przyda moja informacja (pisałeś swój post przeszło 3 miechy temu) ale zakup brakującego elementu - "tyłka" jedynie w ASO a koszt coś koło 3 stów, mieszek na dzwignię ręcznego wraz z odpowiedniego kształtu plastikiem - kosmos 200zł. Razem 5 stów plus zakup samego tunelu (strzelam, że wybuliłeś ze 2 stówy) czyli całość jak mawiała jedna z moich koleżanek "miażdży jaja".

Reasumując jak ktoś potrzebuje to mam i sprzedam w promocji za 100zł tunel z podłokietnikiem bez "tyłka" i mieszka na dźwignię ręcznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychos kupiłem taki tunel właśnie bez tylniego schowka za 120 zł ze skórzanym podlokietnikiem więc tragedii nie ma. Również nie miałem tego tylniego schowka, ale jak wspomniał poprzednik można już kupić za 60 zł z kosztami przesyłki. Do tego dochodzi jeszcze zmiana mieszka hamulca ręcznego. Całość może się zamknąć w 300 zł i moim zdaniem warto bo wygoda podczas jazdy dużo lepsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

no skoro z rozbiórek pojawiły się "tyłki" i ceny ludzkie to jasne, że warto zamienić to flotowe g...o, na którym ani ręki oprzeć ani tym bardziej oka zawiesić ;-)

Cóż ja swój wynalazek chyba wystawię na tablicę, alle i co tam jeszcze się da a dodatkowo naturalnie jeżeli ktoś z naszego grona poszukuje dla siebie to chętnie pomogę i oddam drogą sprzedaży :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!