Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

OBRĘCZE KÓŁ Z LEKKICH STOPÓW (ALUFELGI)


Mistic

Rekomendowane odpowiedzi

No to teraz mi namieszaliscie :) ja zawsze chcialam 17 no ale niby bardziej racjonalnie jest wziasc 16, przynajmniej wedlug opinii niektorych, jednak najbardziej mnie interesuja opinie tych ktorzy mieli kiedys okazje jezdzic na 17, no i po przeczytaniu paru Waszych postow znowu zaczynam wracac do pomyslu z 17 bo w sumie nie kazdy je od razu gnie i rysuje :)

Ladne te Maki Hadson

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazel. Zderzak oczywiście wygląda fajnie ale moim zdaniem nie wpływa on zupełnie na felgi.

 

Megi. Jako że jestem wagą do tego centusiem z Krakowa :), policzyłbym ile by mi wyszedł komplet alu + opony 16 i alu + opony 17. Wówczas zastanawiałbym się czy jest sens dopłacić do 17 czy nie lepiej kupić sobie super alu 16 które naprawdę ładnie wyglądają i coś jeszcze dla siebie na pocieszenie że nie kupiło się 17 -tek które wyglądają lepiej. Ale nie wiele! Bo różnica promienia między 15 a 16 to tylko 1,26 cm. (różnica średnicy 1 cal = 2,52 -> 2,52/2 = promień). I czy ten 1,26 cm jest wart tego co mógłbym mieć dla siebie...

 

Oczywiście uwzględniając to że na 17 jest ładniej i mniejszy komfort jazdy i pocieszając sie że na 16 jest równie ładnie ale bardziej miękko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  snap napisał(a):
nie w procentach szerokosci tylko jest to stosunek szerokosci do wysokosc czy jakos tak :)

co daje stosunek w ulamku, ktory jest odwzorowaniem procentowym... widac ze majce masz troche w tyle :)

 

PRZYKLAD1:

3/4 = 0.75 = 75%

 

PRZYKLAD2:

http://www.opony.com.pl/opony/opony_zamien...;imageField.y=0

prosze zwrocic uwage na obliczenia "Wzorcowa opona".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Hadson napisał(a):
Te snapa są super. ale to 18!

 

I pamiętaj że wszyscy zazdrośnicy z 16 tkami powiedzą Ci żebyś kupiła 16 tki bo 17 tek będą Ci zazdrościć! :)

 

Ja nie mam wogole alumow i jakos polecam 16" :) Chociaz nie powiem 17" ladnie sie prezentuja a do 18" brak mi slow. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wg mnie moje 16" fajnie wyglada :) a nie chcialem wiekszych bo ja sobie cenie komfort, a niestety w Kraku (moje realia) juz widze ze 17" (przynajmniej moja kombinacja felgi i opony) bylaby za twarda. ja chcialem polepszyc wyglad auta, i na tym samym poziomie trakcje, ale jak najmniejszym kosztem komfortu. wg mnie wybor rozsadny i udany, kolega w tym samym czasie kupil fele do Golf'a V i tez jednak wybral 16", taka specyfika Krakowa :/ (a z kumplem smieszna sprawa, bo oboje sie czailismy z felgami i teraz sie okazalo, ze oboje wybieralismy dokladnie te same felgi [Mak Veleno vs. ATS Aquila] oraz oponki i wybralismy odwrotnie :))

 

poza tym sa gusta i guściki, dla jednych to balony, dla innych fajne felgi i oponki. w zwiazku z tym, uprzedzam bieg wypadkow i prosze o zachowanie dystansu, tak zeby nikt nie poczul sie urazony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@snap - w serwisie z tego co pamietam niewiele ponad 2000 pln ten zderzak kosztuje (400 pln wiecej niz standard), takze kogos potentegowalo. Na allegro bywaja po 800 pln. 1000 to moim zdaniem przesada. Dwa miesiace temu gosc mi sprzed nosa (kliknal "kup teraz" w momencie, kiedy przyjechalem ogladac zderzak) zwinal tylny nieuzywany, (z luszczacym sie lakierem) za 500pln. Do dzisiaj nie spie spokojnie :cry:

 

@Hadson - pol roku temu zalozylem zderzak RS do przodu i nienajgorzej wygladajace 16 staly sie po prostu smieszne :-/ . Nawet moja mama (poprzedni wlasciciel) mowi, ze glupio to wyglada. Takze cos jest na rzeczy bezapelacyjnie. Zderzak nie schodzac lagodnie do podwozia powoduje, ze przod wyglada znacznie masywniej i kola musza nadrabiac, zeby dominowac.

 

@DrNO - eee, przesadzasz. Najwieksze ulice wyremontowali, zle sie jezdzi tylko na podmiejskich, a dziur na Nowohuckiej mozna sie nauczyc. Polecam Wroclaw z kostka brukowa, jak sie komus zaczyna w glowie przewracac (no offence oczywiscie :-P)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze wziasc np Maki Veleno 17'' i do tego oponki goodyear'a 205/50/17? przy tej samej szerokosci opony co chcialam do 16, profil zmniejszy sie tylko o 5 mm? czy oprocz szerokosci liczy sie jeszcze wielkosc opony do tego procentowego czegos tam? :)

oponki goodyear excellence http://www.felgi-opony.com/product_info.ph...oducts_id=21805

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!