Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

OBRĘCZE KÓŁ Z LEKKICH STOPÓW (ALUFELGI)


Mistic

Rekomendowane odpowiedzi

Zgadza się opony 17 to ok 300 zł za sztukę, ale do 15 możesz dostać już 160 zł za szt. Ja kupiłem w tej cenie Dayton'y. Może to nie super firma ale miałem je w poprzednim aucie i nie narzekałem. Poza tym lepiej wydać więcej kasy na dobre zimówki, niż na letnie. Felgi aluminiowe 15 oryginalne renault można kupić na alledrogo już w cenie 600 zł za komplet. (Ja znalazłem za 580zł + 55zł za przesyłkę. Wprawdzie były zawalone jakimś smarem od środka, ale rys było bardzo mało.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie mam takie i złego słowa nie dam na nie powiedzieć http://www.ceneo.pl/2151382

Poprzednio miałem D210 czyli poprzedni model i również spisywały się bardzo fajnie.

Jak dla mnie to za ta cenę nie ma lepszych :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do alufelg to z tego co czytałem jest pewne ryzyko kupując z opcją przesyłki , gołym okiem może nie być widać czy felga była spawana , prostowana itd . Obawiam się że potem przy wyważaniu mogą być problemy .Tomik 1970, dzięki za podpowiedź , na pewno wezmę pod uwagę opony które podałeś w linku :mrgreen: Myślałem jeszcze nad Firestone Multihawk oraz Continentalach jakiś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie mam takie i złego słowa nie dam na nie powiedzieć http://www.ceneo.pl/2151382

Jak dla mnie to za ta cenę nie ma lepszych :mrgreen:

Zgadzam się w 100%

(moje trochę węższe 185/65/15).

Jeśli chodzi o zakup na necie to oczywiście trzeba zadzwonić do gościa i zapytać na czy na 100% są proste, a potem dokładnie obejrzeć przy odbiorze od kuriera. Ja rozpakowałem każdą z osobna i oglądałem. Można pomierzyć odległości pomiędzy rantami w kilku miejscach miarką.

Powodzenia w poszukiwaniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuje za wszystkie rady , są one dla mnie bardzo cenne :mrgreen:

 

Jak kupie coś fajnego i porobię fotki całokształtu , dodam do odpowiedniej kategorii . pozdrawiam 8-)

 

Mam kolejne pytanie . Upatrzyłem sobie felgi z oponami oryginalne Renault , w których ET wynosi 43 , wyczytałem iż seryjnie w moim modelu auta ET jest równe 38 .Czy poprzez zastosowanie pierścieni redukcyjnych ( dystansów) jest możliwość założenia takich felg , jeśli tak czy jest sens takiego zabiegu czy lepiej szukać dedykowanych .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Znalazłem ciekawą aukcję KLIK Chciałbym kupić takie lub podobne felgi jednak martwi mnie fakt iż średnica otworu centrującego która wynosi 70,4 jest inna niż powinna wynosić oryginalnie w moim modelu samochodu czyli 60,1 (KLIK )

Moje pytanie do was , czy jest możliwość założenia felg z aukcji którą podałem , a jeśli tak co muszę zrobić żeby tego dokonać.

 

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felgi podejdą. Wpisz w allegro: pierścienie centrujące i wybierz odpowiedni rozmiar.

Nie podaję konkretnego linku, żeby nie było reklamy, poza tym, linki i tak za jakiś czas wygasną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem o pierścieniach redukujących ale czy one nie są po to żeby zmniejszyć ET ( osadzenie)?

Pytam ponieważ jestem w tym temacie laikiem :-P

No cóż , dziękuje w takim razie za pomoc, biorę się za poszukiwania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem o pierścieniach redukujących ale czy one nie są po to żeby zmniejszyć ET ( osadzenie)?

W tym przypadku chodzi o dystanse, to co innego. Ty potrzebujesz do tych felg pierścieni centrujących.

 

P.S. Tam wyżej, Andrzej był szybszy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

a propo dystansów mam pytanko

aktualnie posiadam felgi z et50 i oponki 185/60 a mam w planach zakup opon 195/55. i teraz pytanie czy wystarczy wstawić pierścienie o szerokości 5mm (chyba więcej się nie da na piastę) czy może od razu dystanse 15mm (aukcja allegro) i czy wstawiać tylko na tył czy tył i przód. Mam dylemat a nie chciałbym niepotrzebnie wydać kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi taką rzecz. Znalazłem używane felgi, takie jak te: http://allegro.pl/show_item.php?item=1481136765

już się na nie napaliłem, bo myślałem, że to Alutec Storm, a to chyba ich podróba (różnią się bardzo niewiele). Czy te felgi z linku to są chinole? Warto je brać, czy sobie odpuścić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!