Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Krzywa tarcza ? A może coś innego ?


Rekomendowane odpowiedzi

Ehh, człowiek ma nadzieje, że wszystko pójdzie spokojnie i szło, do czasu jak trzeba było ściągnąć tarczę, próbowaliśmy "zbić" ją z tyłu, ale kompletnie się nie dało ... tak pordzewiałe, że rozkręciłem wszystko i z piastą zaniosłem do tokarza, on ma to jakoś wycisnąć jutro i zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Pierwszy tokarz z prasą 20 ton nie poradził sobie ze ściągnięciem tarczy z piasty, później zawiozę do drugiego.

 

Drugi tokarz mówił, że spokojnie się uda i udało mu się, jednak mówił, że tak ciężko nie było nigdy :)

 

Takie pytanie, przed montażem wcisnąłem tłoczki, po wymianie klocków "podpompowałem" hamulce, lecz na początku koło się kręciło dużo ciężej niż przedtem, czy z kilkoma kilometrami się ułoży ?

 

Dodano: 18 cze 2013 - 20:39

Mała aktualizacja i kolejne problemy... po zlożeniu wszystkiego przez 130 km było dobrze, do czasu jak musiałem znowu zostawić auto na 3 tygodnie, po powrocie znowu zaczęły bić, może trzoszke delikatniej (stosowałem się do zasady 500 km łagodnego hamowania), znowu po przerwie takie rzeczy. No nic, nie przeszkadzało mocno a musiałem jechać w trasę więc pojechałem. 150 km poszło gładko, na miejscu 30 też, zapakowałem auto dość mocno i wyjechałem w trasę powrotną ( tym razem 200 km ). Po 60 km dojeżdżamy do przejazdu, wciskam hamulec, a on w podłogę, drugi raz troszkę się podpompowł, 3-4 i było dobrze (na szczęście jestem nauczony do hamowania silnikiem wiec nie było dużej prędkości), ruszam, próbuję hamować - to samo, jeszcze raz - to samo, zatrzymuję się na poboczu, sprawdzam poziom płynu - jest dobry, zgasiłem silnik, na wyłączonym to samo. Sprawdzam pokolei koła - brak wycieku, ale tylne prawe strasznie rozgrzane + śmierdzi spalenizną, trochę postałem, stwierdziłem, że powoli pojadę i zobaczę, po 1 km się uspokoiło, ale i tak jechałem wolniej i co jakiś czas sprawdzałem rozgrzanie koła, powoli malało. Następne 130 km jakoś przyjechałem, hamując głównie silnikiem. Myślicie, że było to po prostu zablokowanie jednego tłoczka, czy to pompa, czy zapowietrzenie , może jakieś inne pomysły ?

Edytowane przez gilus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie masz zapowietrzony układ hamulcowy. Odpowietrz porządnie i hamulce powinny "wrócić". Zwracaj uwagę na gumki tłoczków i odpowiednie dokręcenie odpowietrzników. Najlepiej jest raz na dwa lata wymieniać płyn hamulcowy w układzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio miałem podobny problem z biciem kierownicy w fordzie focusie, okazało się, że piasta z łożyskiem są do wymiany (prawa strona), niestety zdążyły przy tym pokrzywić tarcze :/

Edytowane przez impio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!