Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Za ile kupiliście swoją nową Renię w salonie?


pabik

Rekomendowane odpowiedzi

vorph Oficjalnie czas po jakim Dealer może sprzedać auto demo (lub VD w nomenklaturze Renault) to 6 m-cy. Oczywiście czasem udaje sie to wcześniej jednak trzeba liczyć się z wezwaniami salonu podczas kontroli z centrali, ale w tym zakresie się dogadujecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze dopisz czy kupowałeś jako osoba fizyczna czy na firmę, może lizing?

Brałeś za gotówkę czy kredyt?? Jeśli kredyt to ile wkładu własnego i na jak długo??

Skoro już taki temat zakładasz i ponoć jest normalne o tych sprawach otwarcie i oficjalnie gadać, to nie bądź taki tajemniczy....

 

Zakup na firmę w leasingu.Wpłata 35.000 PLN.Reszta na 60 czynszów po 1450 zł miesięcznie.

Nie rozumiem skąd ta uszcypliwość.

I skąd ta tajmniczość?

Może ja czegoś jeszcze nie wiem.

US Was zweryfikuje?

Sąsiedzi?

 

Jeżeli jest coś czego nie wiem ,a powinienem wiedzieć w kwesti :nie mów za ile kupiłeś w salonie samochód to uświadomcie mnie proszę.

 

Bo co do saun to mam teorię ,że Polacy wstydzą się swojego ciała bądź go nie akceptują.

Znowu OT.

Edytowane przez pabik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem skąd ta uszcypliwość.

Nie uszczypliwość tylko dociekliwość, gdyż wcześniej nie podałeś pełnych danych, dlatego o nie zapytałem. A sposób zakupu i rozłożenia w czasie ceny robi różnicę.

I skąd ta tajmniczość?

Moje auta niestety nie spełniają warunków wymaganych w temacie. Nie kupowałem jeszcze auta w salonie.

A najmłodsze jakie kupiłem, to 3 letnie w prywatnym imporcie.

Wobec powyższego nie będę tu wstawiał dokładnie ile zapłaciłem, nadmienię tylko, że zakup z opłatami na gotowo i z tym co do auta dokupiłem i zainwestowałem po zakupie, by go pod swój gust przygotować to niecałe 40000zl. Prywatnie, gotówką, bez zadłużenia.

A że w aucie znalazł się kilka miesięcy wcześniej wymieniony w francuskim ASO nowy silnik, to inna bajka i niespodziewany bonus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz rozumiem.

Ale tak jak pisałem przy zakładaniu tematu który dotyczy zakupu nowych salonowych aut.

W przypadku używanych jest za duża rozbieżność oraz czynników decydujących o cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Część tych opowieści o zajeżdzpnych autach z salonu można wsadzić między bajki. Może to dot. modeli z przebiegiem parunastu tys. km. Ja kupiłem Megi demo, która miała 1400 km. Stan idealny, żadnych wgnieceń czy zadrapań w środku. Cena niższa o ponad 26 tys. od ceny jatalogowej. Umowę serwisową na kolejne 2 lata dostałem za 900 zł. Jestem do tej pory zadowolony bo auto świetnie jeździ i mało pali: 5,1-6,5 trasa, miasto max. 7,5 l. Każdy powinien sam zadecydować czy chce demo kupić i w jakim stanie. Kupując tzw. nówkę mógłbym ją też w ciągu mca na parkingu przytrzeć lub jakuś debil to samo mógłby zrobić co w dużych miastach jest normą. Z innych źródeł wiem , że auta demo sprzedawane po paru m-cach mają przebiegi ok. 80-300 km. Większość ludzi wogóle nie korzysta z jazdy testowej a jeśli już to na pewno nie demują tych aut podczas jazdy więc nie przesadzajcie z tym!!! Mi np. jeden z dealerów oferował sprzedaż auta demo z zerowym przebiegiem ale midel ten musiałby potrzymać w salonie i odsprzedać po 4 mcach. Poniważ wozu pitrzebowałem na już zdecydowałem się na ten, który mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny wątek!

 

Sam przymierzam się do kupna nowego/demo i bardzo ciekawią mnie ceny jakie można wytargować u dealera.

Taki sam wątek jest na forum uzytkowników Octavii i nikt tam nie ma takich problemów,

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem warto szukać auta nowego lub demo po całej Polsce - dealer dealerowi nierówny :applause:. Jeżeli pozwoli to zaoszczędzić kilka tys. zł to warto jechać nawet z Zakopca do Gdańska. Wystarczy wklepać na otomoto poszukiwane auto i zobaczyć jakie są różnice w cenach niby tych samych wersji u dealerów. W przypadku aut demonstracyjnych też jest różnica - są auta demo, które jeżdżą z klientami i są te, które stoją w salonach - one też są przecież demo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem warto szukać auta nowego lub demo po całej Polsce - dealer dealerowi nierówny :). Jeżeli pozwoli to zaoszczędzić kilka tys. zł to warto jechać nawet z Zakopca do Gdańska. Wystarczy wklepać na otomoto poszukiwane auto i zobaczyć jakie są różnice w cenach niby tych samych wersji u dealerów. W przypadku aut demonstracyjnych też jest różnica - są auta demo, które jeżdżą z klientami i są te, które stoją w salonach - one też są przecież demo.

Tak kupiłem swój drugi samochód.Nie oglądając go wcześniej.Przez telefon.Pierwszy raz go zobaczyłem w dniu odbioru.Zaoszczędziłem ok 5 tys.złotych pomiędzy cenami z różnych salonów.Z tym ,że to była Corsa więc nie zanudzam więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Moja Megi kosztowała 59.900 (jak już pisalam w swoim temacie dostalam od dziadka i ojca chrzestnego) + dodatki za ktore płaciłam z własnej kieszeni (500 zł alarm, 2 tyś ubezpieczenie, 200zł zarejestrowanie).

No cóz, w salonie mnie proponowali Megankę testową, 30 tyś km przebiegu za 29,900...chyba ich pogrzało. ;/, a tak mam nówkę,ktorej nikt nie robił krzywdy zajeżdżając na amen .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aston76 jak kto woli...Moim zdaniem auto ''demo'' to jedna wielka niewiadoma. Nie chciałabym takiego za nic,bo skąd miałabym wiedzieć co było robione z takim autem? Może ktoś stosował pipowaty styl jazdy takowym autem - męcząc silnik itd itp etc etc.. Zresztą z tego co zauważyłam panowie z salonu lubują sie wprost w ujeżdżaniu takich aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!