Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem odpaliłem auto bez problemu od razu łapnął i po 3 sekundach zgasł i już nie chce odpalić, rozrusznik chodzi, akumulator wymienilem tydzien temu na nowy, rozrzad byl robiony 20 tys temu. prawdopodobnie pompa paliwa tylko nie moge jej zlokalizować, u mojego ojca w galaxy była w baku i udało mi sie ja zrobic a tu nie moge se poradzić. Może mnie ktoś poprowadzić gdzie mam jej szukać ? Może być też wina przekaźnika ? wiem mniej wiecej który ( w komorze silnika koło aku), tylko jak sprawdzić czy działa gdy nie ma sie drugiego takiego samego ?

 

Auto Megana II phI silnik 1,9 dci 120 km hatchback 2003 rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw upewnij się czy Twoja meganka posiada pompę elektryczną. Jeżeli w komorze silnika na przewodzie doprowadzającym paliwo do filtra jest tak czarna gumowa gruszka umieszczona przy przegrodzie kabiny to nie masz pompy elektrycznej.

Pompa el. gdy występuje to umieszczona jest w baku. Należy odchylić tylne siedzenie i zdemontować tapicerkę pod nim. Otwór techniczny do inspekcji pompy znajduje się od strony prawych drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Miałem ostatnio przeboje z pompą paliwa. Tyle że mam benzynę 1.6, ale pompa pewnie jest w tym samym miejscu.

Objawy były takie, że jechałem sobie spokojnie i nagle spadek mocy, wskazówka opadła na zero i zgasł samochód, odpaliłem podjechałem dalej i za kilkaset metrów znowu i tak jeszcze dwa razy, tyle, że odcinki coraz krótsze. Po czwartym razie w ogóle nie odpalił, mimo, że wszystko kręciło, żaden komunikat nie wyskoczył. Odczekałem pół godziny, podjechałem 200 metrów i znowu padł, więc auto na hol i do mechanika. Podpiął pod kompa - nic, przejechał się, wyżyłował - nic. Auto jak nowe. Następnego dnia pojechałem do pracy, ale już nie chciał odpalić z powrotem.

Pompa paliwa znajduje się pod prawym siedzeniem z tyłu. Podnosisz siedzisko, odkręcasz 4 śruby na torxa, podnosisz klapkę i masz dostęp do pompy. U mnie upalił się prawy przewód we wtyczce, ale tak pechowo, że zesmażył pół wtyczki i wypalił dziurę w obudowie pompy aż do środka pompy, przy jeździe wylewało się paliwo. Jeździłem na bombie. Jak się nagrzało, to nie zwierało i pompa nie działała. W domu oczyściłem przewody, dziurę zasilikonowałem, poprawiłem wtyczkę, ładnie zabezpieczyłem, sprawdziłem po dwóch tygodniach czy wszystko ok i jeżdżę do dziś.

Jak się później okazało, znajomi mieli taki sam problem, kolesiowi z roboty też się ten sam przewód upalił, nawet taksówkarz opowiedział mi identyczna historię...

Jak będziesz wymieniał pompę to jedna rada, której udzielił mi mechanik. Wymieniaj pompę jak jest rezerwa w zbiorniku, bo zbiornik jest plastikowy i pod ciężarem paliwa wygina się w dół, co się przenosi na tą wielką nakrętkę, którą jest przekręcona pompa. Jak ją odkręcisz na pełnym baku, gwint się wygnie i już nic nie zrobisz. W serwisie (jak mechanik jeszcze pracował w ASO) wymieniali wtedy cały zbiornik, bo już się do niczego nie nadawał. Nawet na jakiś szkoleniu uczulali ich na ten problem. Tak mi poradził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!