Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Spryskiwacze tylnej szyby


Rekomendowane odpowiedzi

U mnie również nie działał tylny spryskiwacz. Pompka pracowała, ale płyn nie leciał. Posprawdzałem cały wężyk od pompki do końca i niby było przejście. Po wymianie pompki na drugą (nową) płyn dalej nie chciał lecieć :evil: Okazało się, że króciec łączący dwa wężyki ze sobą (jest obok zwijacza pasa z tyłu za jednym z elementów tapiecerki) miał dziurkę na szpilkę i dlatego nie leciał płyn. Przewierciłem cienkim wiertełkiem otwór z jednej i drugiej strony tego króćca i płyn "chlusnął" na szybę. Posprawdzajcie u siebie te króćce, a skończą się Wam problemy z niedziałającym spryskiwaczem tylnej szyby. Powodzenia :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witajcie! postanowilem nie zakladac nowego watku tylko tutaj napisac!

Sprawa dotyczy spryskiwacza tylnego.

Wszystko dzialalo ok do pewnego czasu - niedawno chcialem spryskac tylna szybe i niestety - plyn nie leci a do tego spryskiwacze przednie mi leja na szybe podczas wlaczania spryskiwania tylnej szyby.

Oczywiscie przy spryskiwaniu przedniej szyby leja przednie i wszystko jest ok, natomiast jak chce lac tyl to przednie mi sie wlaczaja no i wycieraczki z nimi?!

Czy wiecie jaki moze byc powod tego?

Dodam ze wczesniej jak bylo ok to tyl lalo i z przodu nic sie nie dzialo, a teraz pryskam sam tyl, wycieraczka tylna pracuje bez wody i do tego caly przod czyli wycieraczki + plyn?!

Pomocy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

nie wiem co jest ale nie mogę go pobrać, nigdzie nie ma odnośnika, ikonki załącznika czy czegoś co można pobrac.

 

ja mam taki problem ze od paru dni przednie spryskiwacze chodzą jakby chciały a nie mogły, na trasie wiatr zdmu[ciach]e strumienie płynu w bok. tylni nie chodzi wogole a czasem jak wlaczam tylni to leci bardzo malutko z przodu. slychac ze pompka chodzi jak daje przod i tył. dobierać się do pompki i tych krućców?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety musisz wyjąć pompkę.W dolnej jej części, którą można rozłączyć znajduje się taka jakby zastawka . Jak pompujesz na przód silniczek pracuje w prawo,jak na tył to w lewo i jednocześnie ta zastawka zanmyka przód .Oczywiście nie mogłem tego rozebrać , bo jest sklejone . Mimo tego, że silniczek pracował toefekt był żaden. Najszybciej wymienisz pompkę i problem z głowy.I tak lepiej się ją wymienia niż w megan I faza II .Pozdrawim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już naprawione. powodem był jak wyżej - cylinderek z gumkami po bokach. największym problemem dla mnie było wyjęcie całego zbiorniczka z płynem do szyb. najłatwiej dostać się przez nadkole, ale wtedy wlaśnie trzeba wyciągnąć zbiornik. pchać górę do przodu auta i śrubokrętem wyważyć z bocznego uchwytu. poźniej już tylko wymontować pompkę, rozłączyć krućce (nie są sklejone, tylko włożone na wciśk, trzeba podważyć ząbek). tu miałem drugi problem - cylinderek nie mógł wyjść, skonstruowałem specjalne narzędzie i wypchałem go przez otwór. obcięcie gumek (dosłownie po 1mm), i mam ciśnienie jak z armatki :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam wszystkich. Jestem tu nowy. Dotychczas wiele lat jeździłem różnymi Fiatami. Ostatniego mi ukradli i tak się złożyło, że wylądowałem wśród użytkownników Megane II. Autko super w idealnym stanie. Mam jednak problem. Okazało się, że po nalaniu płynu do spryskiwacza wszystko wyciekło. Najpierw włożyłem giętki wążwlewu, bo był wyjęty ze zbiornika, ale także wszystko wyleciało. Podejrzewam, że odłączony jezt wężyk od spryskiwacza tylnego, przy pompie. Nie wiem jednak, gdzie go pod maską znaleźć od strony kabiny. Czy idzie od strony pasażera, czy od strony kierowcy?. Którą stroną powinien iść dalej.

 

Przepraszam, jeśli przeszkadzam w innej dyskusji, ale dopiero uczę się zasad tu panujących (nigdy wcześniej nie pisałem na żadnym forum. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informację, ale podejrzewam, że poprzedni właściciel majstrował przy spryskiwaczu i nie założył wężyka od tylnego spryskiwacza. Obejrzałem całą komorę silnika od strony pasażera i dalej w kierunku kabiny idzie tyko wężyk od spryskiwacza przedniego. może jest gdzieś głębiej schowany. Nie mam się do czegoś podpiąć. Wiem, że muszę wyjąć zbiornik i sprawdzić, czy oba króćce są założone na pompkę. Podejrzewam jednak, że jednego nie ma.

 

[ Dodano: 2010-07-29, 22:15 ]

Powinien gdzieś w głębi, bliżej kabiny wisieć wężyk, który idzie od tyłu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!