Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Pasek jest tak jak mówisz, na niskich obr słabe ogrzewanie jak przy gazuje to jest takie jak powinno być.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Poszukałem w necie i dowiedziałem się ze jest to spowodowanie niskim poziomem płynu chłodniczego, no a u mnie właśnie schodzi ten płyn i przeważnie jest poziom na minimum a nawet i niżej.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Słuchaj czy możliwe ze mogła mi walnąć uszczelka pod głowicą? Płynu cały czas po trochu ubywa oraz zauważyłem ze z tłumika wylatuje dużo pary, nie dymu a pary (poziom oleju w normie cały czas).

<><><><><><><><><><>><><><><>

Dodam ze miedzy łączeniem bloku i głowicy od strony ssącego jest raczej sucho lecz od strony wydechowego jest mokro, nie mocno, taka maź oleista coś takiego.

<><><><><><><><><><>><><><><>

<><><><><><><><><><>><><><><>

Czy to oznacza ze czeka mnie wymiana uszczelki głowicy ? ;/ Wydaje mi się ze gdyby była walnięta to silnik byłby cały mokry a tak to jest trochę zapocony ale z drugiej strony gdzie ubywa mi ten płyn chłodniczy? chyba właśnie z pod uszczelki ;/

Dodam ze temperatura silnika jest taka jaka powinna być (90stopni).

 

Możesz coś doradzić w tej sprawie....

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.9 - Enter Aston76

 

Dodano: 03 lis 2013 - 21:15

Witam

W końcu postanowiłem wymienić uszczelkę głowicy no i nie myliłem się - płyn lal się do 4 cylindra, uszczelka była zakamieniona, krucha.

Po wymianie problem znikł i wszystko jest tak jak powinno być, ogrzewanie odpowietrzone i grzeje w miarę dobrze.

Koszty:

Planowanie głowicy 50zł

Uszczelka kolektora ssącego, uszczelka głowicy i pokrywy zaworów (erling) 130zł

Nasadka torx 6zł

Olej silnikowy Castrol Megnatec 10w40 99zł plus filtr

Czas wymiany około 10h ponad godzinę zajęło zdrapywanie starej uszczelki z kadłuba silnika :)

 

Przy rozrządzie nic nie zmieniałem ponieważ kilka set kilometrów temu był wymieniany cały rozrząd plus uszczelniacze.

 

Ogólnie operacja we dwie osoby nie jest trudna najważniejsze jest dobrze dokręcić głowice w 6 etapach, ustawić rozrząd na znaki i wyregulować zawory w odpowiedniej kolejności wg książki SAM NAPRAWIAM.

Wszyskie to problemy były spowodowane przez jazdę na wodzie ;/

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!