Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wspomaganie wcieło olej i nie chodzi dobrze


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, rano(10.10.2013r.) o 6-stej pojechałem około 100km, i około 18-stej postanowiłem wrócić do domu, odpaliłem auto skręciłem kierownicą i słyszę jakby np. wiatrak obracał się bez oleju i tarł metal o metal, i czuje, że ciężej chodzi wspomaganie, ale wciąż działa (czasami mi gasł jak się paliwo skończyło to mogę powiedzieć, że w miarę działa), otwieram pojemniczek oleju i pusto :blink:

Zatem wracam do domu skręcając tylko odrobinę na zakrętach, wjeżdżam na kanał oglądam, u mnie wszędzie wszystko cieknie i trudno powiedzieć które od pompy, ale widzę że miska olejowa jakby leży na aluminiowej( tak wygląda) rurce od wspomagania, więc czy to tak powinno wyglądać i czy mogła pęknąć, i czy ktoś ma tak samo z położeniem tej rurki od wspomagania.

Nie czytałem zbytnio sporo postów ale mam jak ten gościu, podobne objawy:

" gimak "

"Więc na początek sprawdź czy masz olej w układzie wspomagania - zbiornik okrągły po lewej stronie przy chłodnicy. Jak nie to uzupełnić właściwym olejem, może konieczne będzie odpowietrzenie układu i po jakiś czasie sprawdzić czy są jakieś wycieki. U mnie po paru latach olej w układzie nagle wcięło. Przecieków żadnych nie stwierdziłem. Wystarczyło raz uzupełnić olej (obeszło się bez odpowietrzania). Którędy olej wcześnie wywędrował nie mam pojęcia. "

http://megane.com.pl/topic/31638-ciezko-chodzi-wspomaganie-kierownicy-megane-1/

 

Czy ktoś mi może powiedzieć czy jeszcze jakieś mogą być tego przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do was pytanie czy w waszych renówkach 1,6 coupe też rurka od wspomagania kierownicy od pompki idzie po miską olejową?

Tu zdjęcia:thumb_hosting_zdjec_1381506274__dsc00891.jpg thumb_hosting_zdjec_1381506305__dsc00892.jpg

Nalałem oleju by sprawdzić gdzie cieknie i właśnie to ten fragment, wychodzi na to że miska rozwaliła rurkę, i nie chce nowej kupować jak się okaże że nową też rozwali, dlatego mam pytanie czy u was ta rurka idzie tak samo jak na tych zdjęciach?

 

Dodano: 11 paź 2013 - 18:10

Mogę zastąpić to powiginaną rurka z MIEDZI? Poprowadzę ją obok, czy jaka wytrzymałość rurki musi być? Czy idzie tam duże ciśnienie?

 

Dodano: 11 paź 2013 - 18:37

Zdjęłem błotnik by się temu przyjrzeć i mam do was pytanie czy ta poduszka która podpiera silnik jest dobrze, bo z tego co widzę to miska zgniotła rurkę i szoruje prawie ( przerwa 3-4mm) o konstrukcje to chyba coś nie tak.

thumb_hosting_zdjec_1381509389__dsc00893.jpg thumb_hosting_zdjec_1381509418__dsc00894.jpg thumb_hosting_zdjec_1381509446__dsc00895.jpg

 

Dodano: 12 paź 2013 - 11:46

Dzisiaj sprawdziłem dokładnie i okazało się że poduszka pękła i trzeba wymienić, otworze nowy temat "Silniki i osprzęt..." albo podepnę się do tematu. http://megane.com.pl/topic/18359-poduszki-silnika-wymiana/ Mam pytanie dotyczące tego jak dostać się do prawej łapy, bo ja muszę wyjąć pompę wspomagania i podnieść sprężarke od klimy, i w jaki sposób podnieść silnik??? "qzyn": "Silnik podparty podnośnikiem poprzez gumę, zluzowanie śrub"

 

Dodano: 12 paź 2013 - 23:51

Silnik podniosłem na lewarku za miskę olejową, trzeba było wyciągnąć pompę wspomagania, sprężarkę, pasek klinowy, błotnik wew., i dopiero mogłem wziąść się do odkręcania łapy silnika.

Edytowane przez EasyMan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!