Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

megane 2 1.6 16 v słabo ciągnie


venommm

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem z moją meganką a mianowice mam wrażenie że ciągnie tylko do 2 tyś obrotów i to pod warunkiem że delikatnie naciskam pedał gazu , podam przykład jade z prędkością 50 km/h na 3 biegu dodam delikatnie gazu to zaczyna sie rozpedzać w miare dobrze , ale gdybym zamieżał bardziej dynamicznie się rozpędzić czyli tak zwany sandał w podłoge przy tej samej predkości i tym samym biegu to nie ma jakiejś większej reakcji na gaz w podłodze dodam też ze wymienilem świece, filtr powietrza i rozrząd , czyściłem też przepustnice . Ma ktoś jakieś propozycje co to moze być bo muli strasznie a mnie już brak pomysłów

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm była ostatnio podpina pod clipa bo zmieniałem język menu i jedyny bład jaki sie znalazł to od czujników w kołach a to dlatego ze ich po prostu nie mam :)jakieś inne sugestie ??

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Kolego Venommm nowe zdania zaczynamy z dużej litery.Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam tak samo. Powoli dodaję gazu, a od razu do dechy to nic nie robi tylko połyka 30 litrów na 100 km/h chwilowe spalanie. Sonda lambda chyba nic nie ma do tego bo na clipie działa. Jak wlałem 98 PB to auto lepiej reagował i nie było powyżej 2 tys. obr takie ścieranie metalu i drgania. Ale zauważyłem jak jadę 90 km/h na przykład to czuje nie jedzie sale tylko uczucie jakby co 2 sekundy delikatnie zwalnia na 0.5 sekundy i wraca do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm to juz jakiś pomysł z tym map sensorem a da się go jakoś wyczyścić czy sprawdzić , no i jeszcze gdzie sie znajduje (jakieś foto )

 

Dodano: 15 paź 2013 - 20:47

i jeszcze jedno pytanie czy ten czujnik może mieć coś wspólnego z tym ze jak mam zimny silnik to obroty są na poziomie 900 obrotów ?? tak choćby nie było ssania , czy tak ma po prostu być??

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Kolego Venommm nowe zdania zaczynamy z dużej litery.Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale to jest kolejne 50 zł w plecy bo tyle życza sobie za podpięcie auta na 5 min pod kompa , a ja chce wiedziec czy da sie ten czujnik jakoś wyczyścić albo w jakiś inny magiczny sposób sprawdzić czy działa ?? bo to mulenie tego samochodu straszmnie mnie drażni wcześniej mialem fiata brava ze 102 konnym silnikiem i szedł jak przecinak w porównaniu do tej meganki

 

Dodano: 16 paź 2013 - 18:10

i jeszcze prośba o jakieś foto gdzie sie ten mały badziew znajduje

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Kolego Venommm nowe zdania zaczynamy z dużej litery.Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fiat bravo miało polowe mniej elektroniki i miał pedał gazu na linkę a megane ma elektryczny pedał gazu i potem komputer długo myśli co ma zrobić. Na kolektorze ssącym jest ten MAP sensor trochę wyżej od korka wlania oleju silnikowego..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już w swojej megance dałem spokój.

Przy zakupie jeździłem kilkoma megankami i trochę sie dziwiłem, że ten silnik idzie tak średnio jak na te 113 (chyba) koni.

U mnie przez ostatnie pół roku tylko w ABS-ach były błędy, a jak wciśniesz pedał w podłoge to sie rozpędza delikatnie szybciej niż cienias 0,8.

I wymieniłem świece i cewki pojedynczo sprawdzałem i przepustnice czyściłem co kilka tyś i lambdę zmieniłem i różnicy w przyśpieszaniu nie czuję, muł i tyle. Trzeba go na obrotach kręcić, żeby jechał, a o wyprzedzaniu bez redukcji zapomniałem już dawno. Żona ma C4 diesel 90 koni i tamtym czuję, że jadę, wciskasz pedał i czuć, w meganie wciskasz pedał i pooowoooli się zbiera...

No ale jak twierdzisz, że wcześniej było lepiej... Ten samochód to jedna wielka zagadka, objaw może być w dwóch megankach taki sam, a przyczyna zupełnie inna. Ile ja już "ciekawostek" z nią przeżyłem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm nie wiem czy wcześniej było lepiej bo takie to auto juz kupiłem tyko się dziwie ze jak na 113 koni to tak słabo idzie przed tym miałem astre g z silnikiem disla miał 102 konie ale szedł o niebo lepiej od tej meganki , a tak na marginesie wyciągłem ten cały map sensor wyczyściłem i nic to nie dało a poza tym jak go odpiąłem to od razu sie pojawił serivice na desce wiec myśle że jak by nie działał to tez by sie service zaświecił. A więc szukamy dalej przyczyny muła ma ktoś jeszcze jakieś propozycje ??

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Kolego Venommm nowe zdania zaczynamy z dużej litery.Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy ona Ci nie ciągnie jak zimna przez jakieś kilkaset metrów? bo to jest normą w tych autach,czy ciepła też źle się zbiera?

to inteligentny samochód i z gazem też trzeba z głową-wciskaj płynnie to i się będzie zbierać a nie raptownie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!