Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

PANNE INJECTION, który przewód?


ambarass

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem. Zatankowałem dziś auto, prawdopodobnie zapowietrzył się (jeżdziłem na rezerwie) dojechałem zmulony do stacji, zatankowałem. I teraz auto nie ma kopa. Rozpędzenie Auta powoduje błąd PANNE INJECTION. Sprawdzałem, próbowałem gruszką odpowietrzać...i nic z tego widać że jest powietrze. Mogę pompować i pompować... Teraz mianowicie który przewód trzbea odłączyć by zassaać paliwo? Bo jestem całkiem zielony.

Edytowane przez ambarass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od przodu pompy wchodzi przewód z filtra - czarna końcówka z zielonym fragmentem pierścienia, i charakterystyczną strzałką. ściśnij zielony fragment i wyjmij do góry końcówkę. jak się nie boisz to zaciągniej ustami, aż zobaczysz paliwo w wężyku... jak kilka kropel ON pociągniesz to nie umrzesz :(

a jak się boisz to szukaj chętnego :(

 

thumb_hosting_zdjec_1386604103__2009-07-21_scenic_023.jpg

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to teraz tak:

1) ALBO zaciągnąłeś wodę z baku/filtra. BTW - spuszczałeś przed mrozami wodę z filtra?

2) ALBO gówniane paliwo.

o ile pkt 1) odpada to pozostaje spuścić to i nalać czegoś dobrego. przypadkiem nie lej rozpuszczalnika do związania wody z paliwem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) wodę spuszcza się odkręcając plastikowa nakrętkę, umieszczoną na spodzie obudowy filtra - odkręcasz, spuszczasz resztki wody, aż zacznie wypływać ON i zakręcasz. ewentualnie jak filtr ma ok. 60 kkm to wymieniaj na nowy

2) paliwa na stacjach ORLEN nie komentuję. nie polecam nikomu - 1x w życiu zatankowałem (przymuszony oparami). wolę paliwa z rafinerii LOTOSA

Edytowane przez mrarek