Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

PANNE INJECTION, który przewód?


ambarass

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem. Zatankowałem dziś auto, prawdopodobnie zapowietrzył się (jeżdziłem na rezerwie) dojechałem zmulony do stacji, zatankowałem. I teraz auto nie ma kopa. Rozpędzenie Auta powoduje błąd PANNE INJECTION. Sprawdzałem, próbowałem gruszką odpowietrzać...i nic z tego widać że jest powietrze. Mogę pompować i pompować... Teraz mianowicie który przewód trzbea odłączyć by zassaać paliwo? Bo jestem całkiem zielony.

Edytowane przez ambarass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od przodu pompy wchodzi przewód z filtra - czarna końcówka z zielonym fragmentem pierścienia, i charakterystyczną strzałką. ściśnij zielony fragment i wyjmij do góry końcówkę. jak się nie boisz to zaciągniej ustami, aż zobaczysz paliwo w wężyku... jak kilka kropel ON pociągniesz to nie umrzesz :(

a jak się boisz to szukaj chętnego :(

 

thumb_hosting_zdjec_1386604103__2009-07-21_scenic_023.jpg

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to teraz tak:

1) ALBO zaciągnąłeś wodę z baku/filtra. BTW - spuszczałeś przed mrozami wodę z filtra?

2) ALBO gówniane paliwo.

o ile pkt 1) odpada to pozostaje spuścić to i nalać czegoś dobrego. przypadkiem nie lej rozpuszczalnika do związania wody z paliwem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) wodę spuszcza się odkręcając plastikowa nakrętkę, umieszczoną na spodzie obudowy filtra - odkręcasz, spuszczasz resztki wody, aż zacznie wypływać ON i zakręcasz. ewentualnie jak filtr ma ok. 60 kkm to wymieniaj na nowy

2) paliwa na stacjach ORLEN nie komentuję. nie polecam nikomu - 1x w życiu zatankowałem (przymuszony oparami). wolę paliwa z rafinerii LOTOSA

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie, czy jazda 'takim' szczeniakiem, może być...nie wiem? Powodem kolejnych usterek? Bo chciałbym jechać do ren-daru do gniezna lecz, mam około 40 km... Ps. odnośnie tego filtra, trzeba koło odkręcić? aby dojśc tam pod spód?

Edytowane przez ambarass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak chcesz jechać, jak nie możesz jechać?

nie wiem, na ile możesz powyższe sam zrobić lub z kimś, ale IMHO to nie jest skomplikowane taka wymiana paliwa. poza tym możesz reklamować, jeśli to wina paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto odpala, chodzi idealnie pod względem kultury pracy...tak mi się przynjamniej wydaję. JEŹDZI, chodzi o to że ruszam jedynką, dwójka i beeeeep STOP, panne injection, ale auto dalej jedzie, tylko że jest zmulone, nie reaguje jakby na pedał gazu, wciskam, przyśpiesza lekko, ale silnik nie mruczy. tylko delikatnie wbija na obroty. Każda zmiana biegu powoduje przez 3 sek normalne przyśpieszenie. Ale potem mogę wciskać do dechy i nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak to się ma do obrotów w jakim przedziale obrotów masz ten komunikat ??

 

Jeśli dzieje się tak w przedziale 1800-2100 ewentualnie 1900-2000 to jest to zapowietrzony układ procedurę którą mrarek należy powtórzyć kilka kornie i powinno być dobrze ja ostatnio wymieniając filtr musiałem dokonywać takiej operacji z racji tego, że mam przerobiony układ paliwowy to nie mam praktycznie możliwości zalać go wcześniej ON

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem filtr paliwa. Byłem na clipie, koleś mówił by to zrobić bo jest [cięcie]. I po podłączeniu, odpowietrzeniu...auto za x razem odpaliło, zostawiłem by pochodziło, ciągle patrzyłem czy nie ma powietrza.. i nic nie było, a silnik zgasł. Odpaliłem próbowałem przejechać a tu co? Przy obciążeniu silnik gaśnie...załamuję ręce.. pomóżcie. Auto robiło tak przy 3000 obrotów ciki

----------------------------------------------------------------------------

Byłem jeszcze prze chwilą odpowietrzyć znów i jest lepiej, ale i tak wyskakuje usterka wtrysku, i powróciłem do tego co było (wtedy nie mogłem jechać bo tak go zdławiło) i mam pytanie kolejne czy jak odpowietrzam i potem wciskam ten przewód na pompie to powietrze nadal jest, można inaczej odpowietrzyć???? bo nie ma rady inaczej..? czy jak to już [cięcie] odpowietrzać?

Ciki powiedz ile razy tak odpowietrzałeś? Ile ropy zlałeś?

 

Na forum wyrażamy się cenzuralnie. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zaciągniesz ON tą czarną wtyczką (wyżej pisałem, jak to zrobić) to nawet jak trochę powietrza się dostanie, to ten czarny zaworek, przez który ciągniesz jest ODPOWIETRZNIKIEM paliwa. nie powinno być już problemów.

wydaje mi się, że to wina złego paliwa

 

odpowietrza się raz zaciągając ON.

ON można wlać bezpośrednio do filtra przed zamontowaniem i będzie szybciej cały układ zalany

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!