Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

PANNE INJECTION, który przewód?


ambarass

Rekomendowane odpowiedzi

Myśląc nic nie tracę
będzie dobrze - silnik ładnie pracuje.

powrót daj bezpośrednio do baku - jak będziesz dolewał w zimie depresatora do paliwa, to nie powinno mu się nic stać. -30*C rzadku u nas bywa, a przecież ciepłe paliwo od silnika popłynie dopiero jak się silnik zagrzeje. a odpalanie jest zawsze na zimnym paliwie, więc IMHO nie powinno być problemów.

co do oleju 2T - ja zalewam 150-200 ml na 60 litrów podczas tankowania. to są dwie duże strzykawy. i tak od kilku lat. nie bój się zalewać - silnikowi i osprzętowi wyjdzie na dobre.

 

z tego co zrozumiałem - stary filtr rozgrzebałeś z opiłkami?

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powrót daj bezpośrednio do baku

z tego co zrozumiałem - stary filtr rozgrzebałeś z opiłkami?

Dzisiaj tak zrobię, z racji braku czasu i tego, że o 16:30 ciemno - puszczę cały powrót do baku = założę zacisk gdzieś przy numerze 5 na moim zdjęciu, który zablokuje wejście do filtra i powinien spowodować powrót całego paliwa do baku, zobaczę jak sie będzie to zachowywać. Niech mnie ktoś jeszcze upewni -> przewody paliwowe w 1.5 dci to 10mm - bo kupiłem filterki 8mm i ich końcówki wydaja mi się za małe... Nie dysponuję suwmiarką, a chcę kupić przewód w razie gdy moje eksperymenty rozwalą przewód. Macie też pomysły jak sciągnąć przewód paliwowy z króćca? Zapalniczką podgrzać? Te przewody są twarde jak kamień. Potem zajmę się tym jak puscić same wtryski na bak - kupię trójnik i będe kąbinował. Kolejne pytanie: czy jest taka teoretyczna szansa ze moj powrot do baku jest przytkany? Dmuchałem w czerwony króciec i był opór a niestety przewód czarny i nic nie widzę.

Jeżeli chodzi o opiłki, to tak stary filtr miał ich dośc trochę na dnie (nie całe dno ale jednak dość trochę)

Muszę testowac i testować - wczoraj BARDZO długo kręcił, z 10 sekund (po dolaniu 2T). Jak go popompuje gruszką pali na dotyk ale nie wiem czy to przez cisnienie jakie robię gruszką, czy przez brak powietrza. Dlatego pisałem ze chcę sciągnąć króćce, kupię przewód i odpalę go na rurce z butelki z ropą - zobaczymy co to mi powie.

Dzięki za linki do wtrysków - będę się wczytywał.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewody sa chyba 8 mm. Ja kupuje filterki FILTRON PS-821. Nie mam teraz mozliwosci podejrzec srednicy, ale w necie znajdziesz rysunek. Jakie filtry kupiles?

Zdejmowanie przewodu jest prze...ne. Jak sam zauwazyles sa sztywne. Ciezko bedzie to uszczelnic, jak rozbierzesz. Ja zmienilem przewody na gumowe, a stare odcinalem nozem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie taki, kupiłem na 100% 8mm - w ciemno, nie wiem jak się nazywa ale skoro ten FILTRON PS-821 ma 8mm i u Ciebie pasuje - mój jest ten sam. Chodzi mi o to ze wizualnie króćce przy pompie na krótych są te plastikowe przewody wydają się DUZO większe niż ta moja końcówka 8mm... i boje się ze jak kupie przewód to go nie założe na szybkozłączki od flitra... Więc dobrze wiedzieć, ze rozcinałeś przewowdy w celu ich sciągnięcia... Dzięki. R.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne pytanie: czy jest taka teoretyczna szansa ze moj powrot do baku jest przytkany? Dmuchałem w czerwony króciec i był opór a niestety przewód czarny i nic nie widzę

Paliwo na powrocie stawia duży opór i ustami ciężko go wypchnąć do baku.

Nie wiem jak chcesz zablokować powrót do filtra ale najprościej to byłoby zdjąć przewód z końcówki nr 2 na filtrze. Na tą końcówkę załóż kawałek zatkanej rurki igielitowej o średnicy 8 mm. Masz stary filtr to obetnij z niego króciec jak najbliżej obudowy i go czymś zatkaj. Tym odciętym zatkanym króćcem zatkasz rurkę którą wcześniej zdjąłeś z filtra. Co najważniejsze instalację paliwową masz nie ciętą i w każdej chwili wracasz do starego układu. Tym bardziej, że chcesz tak zrobić tylko dla sprawdzenia.

Rurki z króćca to chyba nie zdejmiesz nawet podgrzewając go. Zostaje obcinanie.

Jeżeli sobie wcześniej przygotujesz ten odcięty króciec ze starego filtra to przy samochodzie roboty będziesz miał dosłownie na 5 minut.

A po co chcesz zakładać filterek, on z pewnością pęcherzy powietrza nie zlikwiduje i będziesz miał dodatkowe miejsca łączenia przewodów paliwowych a w związku z tym kolejne problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No będę myslał. Czytałem cały temat o własnej naprawie wtrysków - i czytając objawy widze u siebie kilka analogii (zwiększone wibracje po ostrzejszej jeździe mogą być spowodowane laniem z rozpylacza) Na powrocie z wtrysków idzie mi masa powietrza i jak podstawiłem butle pod sam powrót no to dość szybko się wypełniała... (jest opcja ze to listwa powrotna puszcza powietrze ale w to wątpie) Tak samo PANNE INJECTION to albo walnięta pompa(mam przecież opiłki) albo lejacy wtrysk -> wszystko sporowadza się do próby przelewowej którą będę chciał zrobić. MAKABRA. A jak czytam o cenach kiedy ludzie dają auto do serwisu, to aż mi słabo.

Pozatym rozpisuje temat a powinienem zajechac pod Clipa, zobaczyc co i jak a nie kombinowac jak koń pod górę.

EDIT: Wczoraj go trochę pogoniłem i przy bardzo wysokich obrotach puszcza dyma niemiłosiernego. Nie jest tak, że zakopci i koniec, tylko idzie chmura dość mocna w całym zakresie od 3-4,5 tysiaka przy pełnym gazie.

Edytowane przez Robert_P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie odcinałem te oryginalne przewody i zakładałem nowe gumowe dla szczelności każde połączenie ściskamy opaską taką skręcaną na śrubę Cybant i nie ma h by coś było nie szczelne u mne tak chodzi od roku i żadnych problemów, nom może z wyjątkiem turbiny padającej co 12 tyś km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...

Ja u siebie odcinałem te oryginalne przewody i zakładałem nowe gumowe dla szczelności każde połączenie ściskamy opaską taką skręcaną na śrubę Cybant i nie ma h by coś było nie szczelne u mne tak chodzi od roku i żadnych problemów, nom może z wyjątkiem turbiny padającej co 12 tyś km

Czym objawia się padnięta turbina ? wyskakują jakieś błedy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!