Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Grzałki w kabinie info


Rekomendowane odpowiedzi

Zasilanie grzałek oczywiście sprawdzę. Obwód zasilania grzałek pewnie jest zabezpieczony bezpiecznikiem. Macie pomysł gdzie go szukać ?

 

Dodano: 06 lut 2016 - 19:05

Udało mi się dostać do wtyczki i grzałki. Na kilku pinach mam zasilanie. Mała rezystancję także, na niektórych pinach grzałki.

 

Czy ktoś mógłby przypomnieć rysunek, na którym była rozrysowana grzałka ? Potrzebuję informacji jak idą obwody na pinach od 1 do 5 grzałki i na jakich powinno być zasilanie. Gdzieś na forum było, ale nie mogę znaleźć :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

tylko czy jeśli jest nagrzewnica ta dodatkowa to raczej nie powinna być wyłączona. Z tego co wiem i jak u mnie jest to działa od razu. Już po 2 minutach wydobywa się ciepłe delikatnie powietrze. Kiedyś w ciągu 4 minut zamarznięta odkuła się od lodu gdy samochód stał na dworze. Sam byłem zaskoczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dieslach jest często instalacja ale nie aktywna jest funkcja nie wiem czy w benzyniakach jest wogóle ja mam akurat krajową kombi i całą instalacja jest w 100% muszę podesłać do kolegi Cinas co potrzeba i u mnie będzie działać bo mój 1.9 dCi 130KM słabo się grzeje i w aucie chłodno jest dość długo a nie śmigam na zbyt długich odcinkach żeby zdążył się dobrze nagrzać a ostatnie dwa lata zima nie rozpieszcza.

Edytowane przez tomakur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W benzynach jest podobnie w moim wcześniejszym Sceniku II 2008r 2.0 16V grzałki oryginalnie nie było, ale były przewody do podłączenia, brakowało przekaźników, bezpieczników i grzałki, po zamontowaniu tych braków aktywacja Clipem i wszystko działało. Mowa o wersji z klimatronikiem nie wiem czy grzałka może działać przy wersji z klimą manualną.

W Sceniku III 1.4TCe, którego obecnie posiadam jest grzałka 1kW fabrycznie zamontowana i aktywna.

Chodziarz trzymam auto w garażu szczerze polecam zastosowanie grzałki szczególnie posiadaczom diesli w których jak ogólnie wiadomo nie ma szału z ogrzewaniem tuż po uruchomieniu, grzałka uruchamia się w kilka sekund po starcie i już po chwili z nawiewu dmucha ciepłe powietrze jest to zdecydowanie efektywniejsze rozwiązanie od ogrzewanej przedniej szyby, którą miałem w Sceniku I

Zauważyłem też, że grzałka potrafi się załączać podczas jazdy w niskiej temperaturze przykładowo -22*C na zewnątrz, gdy a na klimatroniku mamy ustawione ogrzewanie na +25*C

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z drugiej strony to też u mnie za słabo grzeje aby tam faktycznie była grzałka. Pytanie jaką ma moc. Gdy samochód stoi przy -10 stopniach w dzień przez kilka godzin to po 2-3 minutach delikatnie letnie powietrze czuć. Więc z drugiej strony nie wiem czy na pewno w tej wersji jest i czy na pewno jednak jest w benzynach a nie tylko dieslach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołożyłem sobie diody led żeby obserwować pracę grzałki. Mam klimatronika i zaobserwowałem że działa to jak wspomaganie grzania. Nawet jak mam pełną temp. silnika i podniosę temp. na wyświetlaczu z 23 na 26 stopni to grzałki się włączają na jakąś krótką chwilę. Działa to super , jak wspomaganie standardowego ogrzewania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 1000W. Dokładnie, podłączyłem do obydwu obwodów. Zieloną na słabszy obwód i czerwoną na mocniejszy. Po odpaleniu załącza się słabsza grzałka, po paru sekundach słabszy obwód się wyłącza i włącza mocniejszy. Później pracują obydwa obwody. W czasie wyłączania moc jest redukowana też stopniowo jak przy załączaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładałem z całą instalacją. Kupiłem z diesla instalacje i wszczepiłem do mojego 1.6 nowe bajpasy :D . Bałem się wycinania otworu w nagrzewnicy ale nie było to takie straszne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cześć Byłem dziś w Renault w Kielcach. Chciałem z czystej ciekawośći zapytać czy takie coś da się u mnie w aucie włączyć, bo mam całą instalację na co Pan z serwisu wyglądał jak bym mówił do niego w innym języku. Usłyszałem tylko odpowiedz że muszą sprawdzić podpiąć pod komputer (koszt 120zł) i wtedy będzie wiadomo czy uda im się włączyć czy nie ale obligatoryjnie 120 zł muszą zgolić. Szok poprostu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!