Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

czujniki ciśnienia w kołach


Rekomendowane odpowiedzi

LeonOP ciesz się, że nie masz ich zamontowanych i radzę ci nie zakładać ich, bo wszyscy, co je mają z chęcią by się ich pozbyli. :) Na początku fajny bajer, ale po kilku latach na pewno zaczną szwankować i będą wkurzać. A jeśli już naprawdę musisz je mieć to chyba tylko wystarczy zamontaować i aktywować CLIPem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cinas_ Ty będziesz wiedział, wystarczą same czujniki? Chyba jeszcze powinna być antena itd?

Ja bardzo chętnie bym sobie coś takiego dołożył, super przydatny bajer przy 18" kołach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cinas_ możesz mi bardziej przybliżyc co to ten wzbudnik zaworów i jak i co trzeba żeby wszytsko zadziałało :) MIII salonowa K4M listopad 2009 Dynamiqe

 

Dodano: 24 sty 2014 - 12:37

no ja mam w LII w podłodze pod autem na wysokości fotela kierowcy moduł/antena co zbiera sygnaly z kół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak, to pewnie trzeba aktywować w liczniku wyświetlanie kół, ale tego pewnie clipem się nie da włączyć, mam rację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LeonOP ciesz się, że nie masz ich zamontowanych i radzę ci nie zakładać ich, bo wszyscy, co je mają z chęcią by się ich pozbyli.

Wiem, że nie wszystkim działają i z tego powodu wylewają swoje żale na forum. Jednak proszę Cię nie generalizuj - nie wszyscy. Ja się cieszę, że to je mam. Jak bym nie miał to bym sobie dołożył.

Dopóki nie masz, wydają się niepotrzebne. Jednak właśnie czujnik jako jedyny sygnalizował mi, że z koło schodzi mi powietrze co jakiś czas do 1,8bar. Patrząc na koło nie widać różnicy.

 

Ciekawe też, że większość osób do mnie przyjeżdża przyuczać nowy czujnik a nie dezaktywować system TPMS.

Edytowane przez TheOktik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dezaktywować da sie na 100% ale czy aktywację idzie w III zrobic to nie pamietam, zawsze można w eepromie włączyć

 

Dodano: 24 sty 2014 - 13:34

Wiem, że nie wszystkim działają i z tego powodu wylewają swoje żale na forum. Jednak proszę Cię nie generalizuj - nie wszyscy. Ja się cieszę, że to je mam. Jak bym nie miał to bym sobie dołożył.

Dopóki nie masz, wydają się niepotrzebne. Jednak właśnie czujnik jako jedyny sygnalizował mi, że z koło schodzi mi powietrze co jakiś czas do 1,8bar. Patrząc na koło nie widać różnicy.

 

Ciekawe też, że większość osób do mnie przyjeżdża przyuczać nowy czujnik a nie dezaktywować system TPMS.

 

Ci ci narzekają to "gumiarz" ułamal czujnik i szkoda im 50 zł na drugi i 50 na dopisanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Aktywacje czujników da rade zrobić CLIP-em w liczniku. Już sobie na krótki okres włączyłem dla sprawdzenia, ale odrazu miałem błąd po włączeniu że mam sprawdzić czujniki. Tak jak Cinas pisał na schematach nie ma nigdzie anten nałożonych. Bardziej prawdopodobne że zbierają to czujniki ABS, niż anteny HF, bo te czujniki dużego zasięgu nie mają. Też kiedyś o tym myślałem aby dołożyć tą opcję, ale porzuciłem temat, bo nie wiem na 100% jakie moduły odpowiadają za odbiór sygnału z czujników. Jak jest więcej chętnych to można usiąść do tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem ZA, tylko na razie znalazłem czujniki za 120zł:

http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-kola-laguna-scenic-megane-iii-i3913564928.html

opis aukcji:

"Oferuję używane , sprawne , samoaktywujące się czujniki ciśnienia powietrza w kole firmy CONTINENTAL o nr identyfikacyjnym S180052004 F i częstotliwości 433Mhz .

 

Stosowane do felg stalowych i aluminiowych .

Czujnik jest dedykowany do [podaję za katalogiem]:

Renault Megane III

Scenic III

Laguna III

Latidude

Zdjęcie przedstawia oferowany sensor .

Mam 3szt . Sprzedaję pojedyńczo .

Stan bardzo dobry.

Gwarancja rozruchowa.

Cena za 1szt.

Oferuję także nowe , kompletne zestawy naprawcze składające się z aluminiowego kominka , gumowej uszczelki , zaworka , podkładki , nakrętki mocującej do czujników ciśnienia powietrza w kole - model sensora przedstawiony na zdjęciu nr 2 w cenie 75zł/szt .

tel.602 723 941 e-mail [email protected]"

 

thumb_hosting_zdjec_1391517595__czujnik.jpg

 

i to w dodatku 3 sztuki, więc za mało. Chętnie bym to założył ze względu na niski profil opony, przy którym czasami nie widać, że jest mało powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to z opisu, że są "samoaktywujące" oznacza, że nie wymagają wzbudzacza?

Czyli włączamy opcję w uch i liczniku, czujniki samoaktywujące się na koła i to wszystko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!