Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

rozładowuje akumlator


Rekomendowane odpowiedzi

witam

jak sprawdzić w megii 2 bezpieczniki na lewej klemie czy są dobre?

mam nowy akumlator i rozładował sie w noc po 3 tygodniach użytkowania?

nie wiem co jeszcze moge posprawdzać?sprawdziłem jeszcze ładowanie i jest ok

i część bezpieczników te do których sie dostałem.

prosze o podpowiedzi bo niestety nie znam sie za dobrze.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

 

Na początek proponuję zapoznać się z regulaminem forum i do niego się stosować. Aston76

 

czy jest to w ogóle możliwe żeby te bezpieczniki z lewej klemy rozładowywały akumulator ?

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A bezpiecznik na klemie plusowej przez który jest ładowany akumulator to ten sam bezpiecznik co zasila rozrusznik. Jak samochód zapala to bezpiecznik sprawny. A jak wszystko inne działa to i pozostałe dwa na tej klemie też są sprawne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem?

bezpieczniki sprawdzone! ładowanie jest! prądu na lewo podobno nie bierze (sprawdzał elektryk) a dwa nowe akumlatory rozładowało przez noc!

czeka teraz na nowy trzeci akumlator i zobacze co sie bedzie działo?

nie wiem czy jest możliwe żeby sie robiło zwarcie na czas w którym rozładuje mi akumlator a potem przestaje? nie wiem?

ewentualnie czy może ktoś polecić godnego elektryka z krakowa lub okolić co by pożądnie przebadał moją meganke?!

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - ortografia Aston76

 

Nowe zdania zaczynamy dużą literą. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie również pojawił się problem z rozładowującym się akumlatorem. Poprzednio miałem centre 47Ah 450A ponoć podczas pomiaru miernik wskazał aku w pełni naładowany ale prąd rozruchowy 250A zamiast 450A aku oddany na gwarancje zakupiony został następny Varta 60Ah 530A po 2ch dniach postoju aku padł. Postanowiłem sprawdzić sam podstawowe parametry: napięcie ładowania 14,3V akumlator nowy 13,5V, prąd sprawdzałem w taki sposób, że zamknąłem auto maska podniesiona, alarm zazbrojony odpiąłęm kleme "minus" podpięty amperomierz w tym samym czasie zaczyna buczeć prawdopodobnie pompa paliwa pod siedzeniem miernik wskazuje 4,5A. Po odłączeniu miernika założeniu klemy spowrotem znów buczy pompa, szybko zapalam auto i gaszę buczenie pompy ustaje. Auto posiada instalację LPG dodatkowo przy pompie paliwa założony jest przekaźnik oraz dwa rezystory do resetowania wskazania paliwa zbiorniku.

Widziałem różne podobne tematy ale sporadycznie coś zostało wyjaśnione a co było wyjaśnione sprawdziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!