Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Uszkodzone mocowanie stabilizacji Xenon


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przy wczorajszej zmianie opon zauważyłem iż nad wahaczem znajduje się jakiś silniczek z łapką i wygląda na to jakby ta łapka była gdzieś zamocowana na stałe (w tej chwili luźna i można ją ręką przestawiać. Okazało się że jest to czujnik lamp Xenon. Wypadła końcówka mocowania (czarna łapka na końcu powinna mieć kulką z kawałkiem drucika który jest przykręcony do końcówki wahacza) Czy orientuję się ktoś z Was gdzie można taką końcówkę zakupić - ewentualnie czy można po swojemu zwyczajnie zamontować to na stałe czymś innym? Dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też się ułamało. Ale zostało trochę plastikowego kawałka tego mocowania - jest to w formie rureczki. Więc przez otwór w wahaczu przykręciłem to zwykłym wkrętem, który idealnie wszedł w tą rurkę. Jeżdżę tak już 3 lata i dalej się to trzyma. Piszą rurka ma na myśli ten kawałek poziomy między cięgnem pionowym czujnika położenia wahacza, a wahaczem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz gdzieś szrot to podjedź i spytaj cięgno do gazu od malucha tam są 2 plastyki które idealnie pasują do ty kulek wystających w tym ruchomym ramieniu a ten pręt ma gwint z obu stron więc jedną wyginasz i przekładasz przez oczko w wahaczu i zakręcasz nakrętką! Plusem tego rozwiązania jest to że jak uznasz że świecą ci za nisko lub za wysoko to wypinasz tą plastikową część i możesz regulować wysokość świateł!! Temat ogółem w aso jest ciężki bo sam chciałem kupić oryginalny łącznik ale nie sprzedają osobno tylko z tym potencjometrem nawet używki nie idzie dostać!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam, ja również nie miałem tego cięgna z przodu, efekt był taki że światła świeciły najniżej jak się da (coś słyszałem na forum Espace, że jest to tryb awaryjny). W każdym razie dzisiaj teściu dorobił mi takie cięgno narazie tymczasowo z twardego drutu (zmierzyliśmy wymiary z tylnej cięgna, które jest oryginalne), ma mi zrobić coś porządniejszego. Mam pytanie czy ktoś się orientuje czy w Megane IIphII będzie potrzebne podłączenie pod komputer, aby ten tryb awaryjny wyłączyć (pisali że w Renault Espace tak trzeba), czy powinno po jakimś czasie samo załapać? Z góry dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Odgrzebuję zary temat ale mam to samo. Kupiłem 2 przegub kulowe w modelarskie i kawałek plastikowego pretaa gwintowanego i wymieniłem całość. Jak na razie trzyma idealnie. Całość kosztowała manie 20 zl z przesyłką. Przeguby kosztowały po 1.9 zł sztuka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!