Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nowa instalacja gazowa - prośba o opinię


Piccolo

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem na jakim progu jest ustawione przejście - chyba mówili że 30 stopni. W każdym razie przełączenie nie trwa dłużej niż 1 km

 

Dodano: 19 mar 2014 - 10:54

Witam. Dodałem zdjęcia istniejącej instalacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie ok. Reduktor mógłby być pod akumulatorem, a tak nie wiem czy nie jest za wysoko w stosunku do zbiorniczka płynu i czy go "wiatr" nie owiewa. Wlew powinien być na dystansach, bo można pistoletem do tankowania lakier poobijać.

post-33168-0-13786800-1395224679_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku nie mogłem znaleźć wtrysków :) ale potem zajrzałem poniżej. Ogólnie mi się podoba ponieważ jest ukryte bardziej niż myślałem że będzie, jednak trochę się boję czy komputer nie będzie miał za ciepło w pobliżu akumulatora ; szczególnie w lato ale czas pokaże. Co do wlewu - sam tankuję i bezproblemowo się zakłada, jest odpowiedni odstęp więc chyba nie uda mi się otrzaskać auta :) W piątek jadę na regulację - sam właściciel będzie ustawiał auto. I jak się dowiedziałem, standardowo zakładają bez specjalnych korekt (czyli jadą zatankować gaz i z powrotem) a dopiero na pierwszym przeglądzie lub jeżeli wcześniej klient zauważy ; są dokonywane korekty.

Edytowane przez Piccolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak się dowiedziałem, standardowo zakładają bez specjalnych korekt

To już podchodzi pod druciarstwo. Po montażu powinieneś odebrać w pełni sprawny samochód, a nie "jak klient zauważy". A jakby było za ubogo, to kto oddałby Ci za głowicę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie założenie instalacji to parodia za te pieniądze co napisałeś. Jeśli zalogowałeś sie na forum LPG to napisz jak zostałeś potraktowany jak to wygląda bo koszt jest po prostu chory. W Częstochowie jest firma Moto AS założyliby znacznie lepiej i pewnie o 1/4 pieniędzy mniej, wiem że masz daleko ale podaje przykład. Zdzierstwo w biały dzień.

Mam tak samo sterownik 3 rok póki co jest ok

Edytowane przez adbaca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś "skończyłem" 1 bak gazu. Przejechałem 363 km kiedy zapaliła się kontrolka rezerwy. Miałem po drodze stację więc od razu zatankowałem. Weszło 39 litrów czyli pozostało jakieś 5. Wychodzi na to że zrobiłbym około 400 km na 44 litrach. 230 km było pokonane w trasie. Czy na silnik 2.0 to katastrofa czy mniej więcej norma? Mam nadzieję że podczas regulacji da się zejść te 1,5 l ponieważ wcześniej na PB w trasie palił ~7 (czyli powinno być max 9 na LPG według mojego myślenia) Dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info, będę kontrolował:) Jutro jadę na regulację z właścicielem, mam nadzieję że dostroi dobrze.

 

Dodano: 21 mar 2014 - 18:41

Wróciłem właśnie z regulacji. Jak się okazało "wstępne" ustawienia dla mojego auta zupełnie się nie sprawdziły. Po podłączeniu się do Stag ukazała się piękna mapka gdzie amplituda benzyny była jakiś 1 cm nad gazową (na całej długości) Autko zostało wzięte na trasę i ustawione. Po powrocie sam właściciel potwierdził że auto było źle ustawione (przeprosił) oraz zapewnił że teraz będzie w porządku. Faktycznie wracając do domu nie czułem różnicy między PB a LPG, silnik znacznie się wyciszył przy dodawaniu gazu oraz chwilowe spalanie przestało szaleć (wcześniej pokazywało np. 12 l przy 110km/h a teraz 8) Mam nadzieję że sumarycznie spalanie także zmniejszy się o około litr, bo podobno przy zbyt ubogiej dawce auto spala więcej. Bardzo dziękuję za wszelkie wcześniejsze sugestie i pomoc. W tej chwili ważne że auto dostrojone dobrze i mam nadzieję że ten stan się już nie zmieni. Nie mniej trochę szkoda że bardziej kompleksowego ustawienia nie robią od razu, bo mogli trafić na człowieka który bardziej się czepia i ma mniej cierpliwości a to na pewno nie zadziałało by dobrze na opinii firmy. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Po testach mogę powiedzieć że jest dobrze. Auto ma odpowiednią moc, mam nawet wrażenie że czasami przewyższa lekko osiąg na PB. Spalanie także poprawiło się na plus (8,8l trasa, 12,5l miasto) Pozostał tylko do skalibrowania czujnik poziomu gazu ; potrafi pokazywać rezerwę mimo że w butli jeszcze 20 l gazu, ale to już najmniejszy problem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zapytać kolegów co to za emulator od kolegi Lewego, że taki dobry i łatwy w montażu? gdzie można go obejrzeć czy kupić? W czwartek będę miał zakładany gaz. Gazownik znajomy ma to zrobić na dobrych częściach i solidnie. Sam mówił o fabrycznych miejscach pod wtrysk gazu w kolektorze obok benzynowych, nie musiałem mu o tym mówić:notacrook: Mam tylko obawy, bo twierdzi, że gazowal wiele meganek i nie ma potrzeby robienia stelażu pod butle, wręcz upiera się, bo ładnie prosiłem żeby to zrobił, czy ma ktoś butle bez stelaża? Chce mi założyć lpgtech albo stag4+ razem z wtryskami tych producentów i mowi, że będzie dobrze, ale nic nie mówił o tym emulatorze, powiedzieć mu żeby założył jak będę dawał auto? Czy założyć samemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam bez stelaża. Za emulator zakładany przez gazmena zapłacisz ~150zł a sam zrobisz za ~15zł (przekaźnik, dwa rezystory, obudowa plastikowa, 6 przeodów ~15cm, taśma izolacyjna). LPGTECH sterownik do tego wtryskiwacze DRAGONY LPGTECHa jest ok, ładnie tam podejdą dwie dwójki. Barracudy do tego stag4+ jest ok, nie ma co przesadnie szaleć, lepiej butle upchać jak największą.

Patent LEWEGO: http://megane.com.pl/topic/2506-wskaznik-paliwa-czy-komputer-wylaczy-silnik/

Edytowane przez adbaca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!