Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana 3 Światła Stop


Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem jak jest w ph2 ale tam chyba tył nie przechodził żadnych zmian stylistycznych więc powinno być jak w phI czyli zdejmujesz wewnątrz górną plastikową cześć tapicerki - zauważysz pod nią otwory w które wkładasz np. śrubokręt i wypychasz lampę na zewnątrz - jest tylko na wcisk (3 zaczepy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Witam serdecznie.

 

Nie działa mi 3 światło stopu w Megane III. Wiem, że zalecają wizytę w ASO, ale zamierzam sam spróbować powalczyć. W załączniku przedstawiam zdjęcie po zdjęciu plastiku na klapie bagażnika. Nie chcę nic zniszczyć, dlatego nie wiem czy na siłę zdejmować te zaznaczone zaślepki??? a może miało być ich więcej, a ja mam tylko dwie?? Nie chcę na siłę dziobać śrubokrętem, w ten pas, bo jeszcze narobię więcej szkody niż pożytku...a jeśli wypychać to którędy? Ktoś pomoże??

 

pozdrawiam

post-82289-0-40570700-1454425011_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam

Mam problem z wyciągnięciem lampy. 3 blaszki wyskoczyły, ale pomimo tego lampa wciąż dość mocno siedzi i nie da się jej wyjąć - jakby od drugiej strony jeszcze coś ją trzymało.

Boję się, że ją połamię, ciągnąc na siłę.

Coś jeszcze trzeba zrobić, żeby wyjąć lampę?

 

Dodano: 19 wrz 2016 - 20:31

Witam. Panowie, proszę o odpowiedź, bo nie umiem sobie poradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Po pierwsze musisz wyciągnąć zaślepki, lampka trzyma się na 3 blaszkach jak już wiesz... należy na nie przycisnąć śrubokrętem, spód lampki stanie się luźny, delikatnie podgiąć do który, ale delikatnie następnie od strony spryskiwacza ciągnąć do siebie maxymalnie jak się da, nic nie pourywasz bo są tam takie same blaszki jak na spodzie, tyle że poziomo na płasko wciśnięte, pod wpływem mocy twoich rąk przeskoczą i wyjdzie cała lampka, należy uważać z siłą, by po wyjściu nie urwać kabla zasilania jak i wężyka. Pozdrawiam

Edytowane przez eyf1992
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam, jestem pierwszy raz, więc od razu przepraszam za wszelkie uchybienia.

Mam Megane III HB, proszę o podpowiedź jak dostać się do 3 stopu w klapie bagażnika. Prawdopodobnie trzeba zdjąć plastikowy środkowy element u góry klapy. Ale jak on jest zamocowany, od której strony go podejść, żeby nie uszkodzić ?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mógłby ktoś mi wytłumaczyć jak zdjąć plastikową klapkę która zakrywa stop. Chodzi mi o ten plastik wewnątrz samochodu na klapie pod którym skrywa się stop. Stawia on dość duży opór i nie wiem jak go zdjąć tak żeby nic nie uszkodzić. Z góry dziękuje za informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz drzeć po troszkę inaczej nie pójdzie, jest on na kołkach zatrzaskowych, podobnych do tych w boczkach drzwi, lecz są one mniejsze.

Próbuj po troszkę od lewej strony i pod prawej kierując się do środka, tylko z rozwagą, żeby znowuś nie złamać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Jak będziesz zdejmował klosz to zobacz jaka tam jest uszczelka /przekrój okrągły, kwadratowy itd./. Mam zamiar ją wymienić, bo stwierdziłem że leci z tego miejsca woda. Pewnie gotowej uszczelki nie dostanę ale w sklepie "gumowym" z metra.

 

Dodano: 17 mar 2017 - 19:44

Do Kssosna . Po otwarciu tylnej klapy, gdy ona jest do góry pociągasz za element plastikowy, nie od strony szyby ale przeciwnej. Wsuwasz palce obu rąk w istniejącą tam szparę, ręce w odległości 20-30 cm i pociągasz do siebie. Łatwo wychodzi. Ten etap za mną. Pozostało mi wyjęcie klosza. Ponieważ u mnie lekko wystaje uszczelka na zewnątrz więc na podstawie tego wymiaru kupiłem z metra 0,6 okrągłej spienionej. Musi być dobra. Na wszelki wypadek zaopatrzyłem się jeszcze w silikon samochodowy K2. Teraz tylko czekam na słoneczny, suchy dzień.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

zdjęcie jest robione w dzień, więc trudno ocenić, ale czy "nowe" światło nie świeci zbyt słabo? Największą zaletą 3 światła stop jest to, że zwraca uwagę kierowców za nami, że coś się dzieje, jak oceniasz moc świecenia? Pochwal się od razu jakiej taśmy użyłeś - 3528, 5050, 5630 oraz w jakim zagęszczeniu - 30, czy 60 led na metr?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!