Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Moc pobrana przez sprężarkę


Rekomendowane odpowiedzi

Jaka powinna być moc pobrana przez sprężarkę ?? U mnie na clipie pokazuje 880W-980W (tylko klima nie chodzi i nie chłodzi) ciśnienie płynu chłodzącego 11,20 bar. Po wykasowaniu DF1070 próbuje włączyć klimę (obciążenie silnika, ma chęć załączyć się sprężarka ,obroty lekko do góry, przestaje nie załącza i wywala błąd DF1070). Przedtem można go było wykasować na dzień lub dwa(w tamtym roku był i po wykasowaniu był spokój ) teraz wraca po próbie włączenia klimy. Ręce już opadają. Co jeszcze sprawdzić i gdzie ????

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na wyłączonym pokazywało 4-5 bar po włączeniu 8-9, temperatura otoczenia około 20stopni. Moc pobierana przez sprężarkę około 300W, po włączeniu chyba max.720 było. Sprawdzane przez MaxiEcu, krótko bo może przez minutę, klima chłodzi choć nie wiem czy ilość czynnika jest prawidłowa.

Edytowane przez kaag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam trochę odbiegając od problemu ale w temacie klimatyzacji.

Hmm powiem, że dla mnie ciekawa sprawa. Jeżeli sprężarka klimy pobiera max około 1-1,3 KM to dlaczego aż tak wyraźnie czuć to na dynamice auta.

Po załączeniu klimatyzacji w Megane 2 i Megane 3 z silnikiem 1600 spada dosyć wyraźnie dynamika auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po załączeniu klimatyzacji w Megane 2 i Megane 3 z silnikiem 1600 spada dosyć wyraźnie dynamika auta.

Ja jakoś osobiście nie widzę różnicy w jeździe autem z klima czy bez. Tu i tu auto jest dynamiczne. Możliwe że kolega miał problemy z KZFR i stąd takie odczucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aston76 czy dobrze rozumiem, że przy uszkodzonym kzfr, jazda z włączoną klimą powoduje znaczące pogorszenie osiągów (bardziej niż gdyby kzfr było sprawne)? Jest taki związek między działaniem klimy, niesprawnym kzfr i dużo gorszymi osiągami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jakoś osobiście nie widzę różnicy w jeździe autem z klima czy bez. Tu i tu auto jest dynamiczne. Możliwe że kolega miał problemy z KZFR i stąd takie odczucie.

Naprawdę nie odczuwacie spadku dynamiki przy pracującej klimatyzacji? To niemożliwe, nie wierzę!

W Meganie 2 i 3 silnik 1600 zapewnia dynamikę, hmm, szczerze mówiąc ledwo, ledwo. Owszem jest trochę lepiej niż w M 2 z 1400 ale nadal kiepsko a z klimatyzacją jeszcze gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę nie odczuwacie spadku dynamiki przy pracującej klimatyzacji? To niemożliwe, nie wierzę!

Kolego jeżeli wiesz jak jeździć i kiedy zmieniać biegi to jeździsz komfortowo. Osobiście biegi jak jadę z klimą zmieniam przy 3tys. obr/min. Bez klimy podobnie. I po to jest skrzynia biegów aby podczas wyprzedzania zmienić bieg na niższy i but...

 

W Meganie 2 i 3 silnik 1600 zapewnia dynamikę, hmm, szczerze mówiąc ledwo, ledwo.

Kiedyś miałem okazję zmierzyć się z meganką 2.0 i do ok. 70km/h oba auta jechały równo. Więc nie jest tak źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem okazję zmierzyć się z meganką 2.0 i do ok. 70km/h oba auta jechały równo.

2.0 to fajnie wygląda ale na emblemacie. Byłem ze znajomym w weekend oglądać astrę GTC 3d 1.8 140KM więc niby lekkie, a tam żadnego gniecenia po plecach nie ma. Edytowane przez Rxe.Megane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna zagadka : Podłączyłem do wtyczki presostatu (układ z rezystorów,) a do wtyczki kompresora żarówkę (pokazuje pobór mocy ok.800W klima wyłączona i na clipie błąd Df1070)

Po wykasowaniu włączam klimę (objawy chęci włączenia klimy żarówka się świeci przez chwilę (albo nie świeci) układ się wyłącza i już na clipie mam błąd DF1070). Więc myślę że coś z elektryką może jakiś przekaźnik sprężarki (gdzie go szukać) na co jeszcze zwrócić uwagę.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!