Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zamontowanie dodatkowe filtra paliwa


michone

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 lata później...

A ja dodam że wcale nie trzeba z lupą siedzieć przy filtrujący wystarczy mocny magnes i po robocie widać co jest co. Tak czytam bo też mam zamiar robić w fooce takie filtry. Na razie dam jeden z FiLTRONa mam. Gdzie w pierwszej kolejności zamontować.

 

Pozdrawiam założyciela tematu Legnica się to zna, ale z Holandii się klika.

 

Jeszcze jedna rzecz co to jest za ustrojstwo właśnie na przewodzie paliwowym. Po co to na co to dlaczego to. Psuje się to wymienia nie wymienia? Jakiś odstojnik filtr czastek. Właśnie wpadłem na genialny pomysł czemu skoro w filtrze mają mogą znajdować się opiłki to by ich nie unieruchomić żeby one tam nie latały????Jak paliwo przepływa to niech je magnes wyłapuje hamuje unieruchamia w jednym miejscu i nie pozwala latać po komorze filtra w trakcie przepływu???? Hehehe coś można z tym zrobić zakombinować? Dobre by było mieć własny twór patent o ile już coś takiego nie istnieje. Czy przypadkiem czymś takim nie jest filtr cząstek stałych?

Jeśli ktoś jest chętny do udzielenia informacji prosił bym o wyraźnie podkreślenie na początku odnośnie jakiego zagadnienia pytania się tyczy to. Czyli Pytanie .... Odpowiedz.... i Kolejne pytanie zagadnienie. Unikniemy w ten sposób niejasności i niepotrzebnych dalszych pytań. Może ktoś się zgadzać czy nie ale Wole nie wszystko jasne i klarowne.

 

A to zdjęcie tego czegos? 

 

IMG_20180524_100951_2CS.jpg

Edytowane przez Venom069
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, jabrze napisał:

Te opiłki w paliwie nie są magnetyczne. Jedynie porządny odstojnik w tym pomaga.

Ach no tak przecież ta pompa chyba celowo zrobiona z aluminium żeby się sypała i było co robić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wytrzymuje ;

  - ok.400.000 km przebiegu,

  - większość  dostawczaków  reno ma ją w aucie,

 -  kupując używane auto z tą pompą, to znajdziesz rozwiązanie jak przestudiujesz temat zalecany powyżej przeze mnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobię przestudiuje ten temat podań od ciebie Andrzeju tylko ja już po wymianach i regeneracji układu paliwa kompleksowo zrobione pompa kupiona z roczną gwarancją po regeneracji wtryskiwaczy te co miałem poszły do regeneracji przewody podmieniane jedynie to bak był czyszczony i nie wymieniałem nawet nie wiem w jakim stanie jest bo mechanik to 1 na 10 ci prawdę powiedziawszy a reszta to żydy pazerne na kasę naciągacze. Tak jak gość pisał że mu auto przerywa i staje ciężko Ali na zimno zabrał auto i sam usunol 2 usterki i wszystko ustąpiło. Mi właśnie teraz tylko ciężko pali na zimno rozrusznik sprawdziłem wyczyscilem bo wogole nie odpalał teraz jest git tylko te zimne palenie nie wiem czy EGR może przepływa f.powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opiłki są mosiężne.

Ciężkie palenie to kompresja, świece lub pompa.

We flocie mamy kilka Renault i pompy w 1,9 lecą od 200 tkm.  W 1,5 wytrzymują ok. 300 tkm. Tu z kolei lecą wtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jabrze napisał:

Opiłki są mosiężne.

Piszę z komórki więc nie jestem pewien silnika, ale jeżeli tak jak w temacie jest to silnik 1.5 dci to wszystkie elementy pompy są ze stali. Tylko obudowa jest ze stopu aluminium ale ona nie bierze udziału w wytwarzaniu opiłków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1,9 pompa zębatkowa jest  mosiądzu ( może brązu ) jako element wymienny. Pompa pierwszego obiegu, czyli mimośrodowa zaciągająca paliwo z baku jest ze stali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!