Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zamontowanie dodatkowe filtra paliwa


michone

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 lata później...

A ja dodam że wcale nie trzeba z lupą siedzieć przy filtrujący wystarczy mocny magnes i po robocie widać co jest co. Tak czytam bo też mam zamiar robić w fooce takie filtry. Na razie dam jeden z FiLTRONa mam. Gdzie w pierwszej kolejności zamontować.

 

Pozdrawiam założyciela tematu Legnica się to zna, ale z Holandii się klika.

 

Jeszcze jedna rzecz co to jest za ustrojstwo właśnie na przewodzie paliwowym. Po co to na co to dlaczego to. Psuje się to wymienia nie wymienia? Jakiś odstojnik filtr czastek. Właśnie wpadłem na genialny pomysł czemu skoro w filtrze mają mogą znajdować się opiłki to by ich nie unieruchomić żeby one tam nie latały????Jak paliwo przepływa to niech je magnes wyłapuje hamuje unieruchamia w jednym miejscu i nie pozwala latać po komorze filtra w trakcie przepływu???? Hehehe coś można z tym zrobić zakombinować? Dobre by było mieć własny twór patent o ile już coś takiego nie istnieje. Czy przypadkiem czymś takim nie jest filtr cząstek stałych?

Jeśli ktoś jest chętny do udzielenia informacji prosił bym o wyraźnie podkreślenie na początku odnośnie jakiego zagadnienia pytania się tyczy to. Czyli Pytanie .... Odpowiedz.... i Kolejne pytanie zagadnienie. Unikniemy w ten sposób niejasności i niepotrzebnych dalszych pytań. Może ktoś się zgadzać czy nie ale Wole nie wszystko jasne i klarowne.

 

A to zdjęcie tego czegos? 

 

IMG_20180524_100951_2CS.jpg

Edytowane przez Venom069
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, jabrze napisał:

Te opiłki w paliwie nie są magnetyczne. Jedynie porządny odstojnik w tym pomaga.

Ach no tak przecież ta pompa chyba celowo zrobiona z aluminium żeby się sypała i było co robić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wytrzymuje ;

  - ok.400.000 km przebiegu,

  - większość  dostawczaków  reno ma ją w aucie,

 -  kupując używane auto z tą pompą, to znajdziesz rozwiązanie jak przestudiujesz temat zalecany powyżej przeze mnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobię przestudiuje ten temat podań od ciebie Andrzeju tylko ja już po wymianach i regeneracji układu paliwa kompleksowo zrobione pompa kupiona z roczną gwarancją po regeneracji wtryskiwaczy te co miałem poszły do regeneracji przewody podmieniane jedynie to bak był czyszczony i nie wymieniałem nawet nie wiem w jakim stanie jest bo mechanik to 1 na 10 ci prawdę powiedziawszy a reszta to żydy pazerne na kasę naciągacze. Tak jak gość pisał że mu auto przerywa i staje ciężko Ali na zimno zabrał auto i sam usunol 2 usterki i wszystko ustąpiło. Mi właśnie teraz tylko ciężko pali na zimno rozrusznik sprawdziłem wyczyscilem bo wogole nie odpalał teraz jest git tylko te zimne palenie nie wiem czy EGR może przepływa f.powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opiłki są mosiężne.

Ciężkie palenie to kompresja, świece lub pompa.

We flocie mamy kilka Renault i pompy w 1,9 lecą od 200 tkm.  W 1,5 wytrzymują ok. 300 tkm. Tu z kolei lecą wtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jabrze napisał:

Opiłki są mosiężne.

Piszę z komórki więc nie jestem pewien silnika, ale jeżeli tak jak w temacie jest to silnik 1.5 dci to wszystkie elementy pompy są ze stali. Tylko obudowa jest ze stopu aluminium ale ona nie bierze udziału w wytwarzaniu opiłków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1,9 pompa zębatkowa jest  mosiądzu ( może brązu ) jako element wymienny. Pompa pierwszego obiegu, czyli mimośrodowa zaciągająca paliwo z baku jest ze stali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 20 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!