Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana przednich reflektorów na LED


Rekomendowane odpowiedzi

Niestety odcięte kable wiszą przy ledach w zderzaku. Zderzak nie jest oryginalny i przy samochodzie nie ma odciętej części. Muszę podciągnąć kable na nowo tylko nie wiem gdzie je dokładnie podłączyć, tak aby włączanie świateł działało w trybie auto.

 

Dodano: 03 lut 2015 - 08:07

Czy może ktoś z Was ma jakiś schemat czy opis w jaki sposób podłączyć światłą do jazdy dziennej? Do czego podpiąć kable?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Daj sobie spokój z montowaniem dodatkowych ledów. Zamiast żarówek wstaw żarówki LED i osiągniesz ten sam efekt bez żadnych przeróbek.

Np. takie: http://www.sklepledowy.pl/pl/p/Renault-Megane-III-Zestaw-LED-DRL-P21W-Ba15s-6W-/913

Ja zakupiłem ledy z tego sklepu i prezentują się następująco:

 

post-24044-0-09182200-1425226569_thumb.jpg post-24044-0-78295400-1425226583_thumb.jpg post-24044-0-88294600-1425226595_thumb.jpg

post-24044-0-91384700-1425226618_thumb.jpg post-24044-0-41510700-1425226636_thumb.jpg post-24044-0-42574300-1425226647_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woytus jakbym widział swoje - świecą identycznie szafirowo-biało tylko weź i dobierz do nich h7 o podobnym, wyrazistym odcieniu. Mam na kolładzie Osram (upss przepraszam :D ) night breaker jakoś tam marketingowo +120% jaśniej ale w zestawieniu z bielą dziennych identyczną do postojówek (te też wymieniłem na ledy) świecą prawie na żółto. Wcześniej miałem philips-y blue vision i odczucie było analogiczne "blue" obecne było jedynie w nazwie.

Może technologia i nowości coś proponują obecnie na zamiennik h7 - naturalnie poza ledowymi h7, które jakiś czas temu testowałem i te ogarniały temat ale strzelały taką plamą białego, że oślepiały nawet pasażerów górnego pokładu piętrowych autokarów. Szkoda bo wydobycie szczegółów drogi po zmroku plus wszelkie znaki drogowe i te na jezdni i te na patykach były zarąbiście dobrze widoczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żarówki mijania wymieniłem na Osram Night Breaker Unlimited H7 jakieś 10 miesięcy temu i naprawdę zauważyłem różnice. Strumień światła jest o wiele mocniejszy.

 

Naprawdę warto zainwestować w te żarówki oraz LEDY do tego na dziennych.

post-24044-0-60879600-1425329383_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również posiadam takie same żarówki mijania jak Woytus i są godne polecenia w nocy przyjemna jazda i nikogo nie oślepiamy jedynie jeszcze zakup ledowych do jazdy dziennej mi pozostał i nic więcej nie trzeba

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze to może mi przyśniedziały odbłyśniki bo jak Ci pisałem dziś o tych "łamaczach nocy" od osrama to miałem na myśli dokładnie to samo co podajesz. W końcu auto w wakacje skończy 5 lat więc może odbłyśniki już przymatowiały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...

Mała aktualizacja.

 

W lutym przeszedłem na LEDy w dziennych. We wcześniejszych postach wstawiłem zdjęcia porównujące zwykłe żarówki oraz LEDy Towar zakupiłem z tego źródła.

 

Sklep jaki i ten wybór polecany na forum. Od 2 miesięcy żarówki zaczęły mrugać. Dzieje się to totalnie losowo. Mruga cała żarówka, mruga tylko cześć żarówki, albo wcale nie mruga. Pisałem do sklepu co dalej i jaka jest procedura reklamacyjna i cisza... . Nikt nie odpisuje.

 

Nie jest to oczywiście odosobniony przypadek, bo do Laguny również za jednym zamówieniem poszły LEDy z tego samego źródła i dzieje się identycznie. Jak Wy macie doświadczenie ze swoimi LEDami?

Edytowane przez Woytus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, ja swoje LED-y dzienne kupiłem przeszło rok temu,jesienią 2014 TU: i dopiero teraz jakoś "upala" mi się czołowa dioda cree w prawej lampie. Biorąc pod uwagę ile czasu przejechałem na nich mogę spokojnie polecić. Acha, najważniejsze nic nie mruga, świecą stabilnie.

 

Dodam jeszcze, że znalazłem antidotum na "zółtawą" barwę H7. Gdy zmieniłem na TO: problemy się skończyły i przód świeci jednolitą zimno-białą barwą i fajnie wydobywa "niespodzianki drogowe" po zmroku i rewelacyjnie oświetla znaki i tablice informacyjne. Jeden mały minusik - brak homologacji ale z drugiej strony patrząc na "wieśwageny" z "dedykowanym xenonem" jestem prawie na 100% spokojny o dowód rejestracyjny.

 

Pozdrawiam noworocznie

Krzysiek

Edytowane przez Krzychos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bolesna prawda jest taka, że dałeś się zrobić. 130zł za taką chińszczyznę to niezłe przegięcie. Mrugają bo je szlag trafił bo brak jakiegokolwiek regulatora. Tak to się zawsze kończy. Takie same żarówki można kupić za kilka złotych i efekt będzie identyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Z dziennymi Ledami Cree byłem na przeglądzie, Cree są również w podświetleniu tablicy rejestracyjnej, niedawno zatrzymała mnie do rutynowej kontroli Niemiecka Polizei na autobanie jechałem na dziennych, nikt nie miał zastrzeżeń.

post-16747-0-68155000-1457218121_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!