Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 lata później...

Odświeżę trochę temat gdyż też mi padła parę dni temu pompa , dziś się za to zabrałem ale nie dałem rady odkręcić pierścienia ,  pomyślałem że było zamówić wcześniej klucz za 40zł do pompy paliwa , ale podjechałem do gazownika i z jego pomocą zdemontowaliśmy pierścień za pomocą dwóch śrubokrętów i młotka , ale łatwo nie było .

 

Dla przyszłych wymieniaczy  troche videopomocy :

 

 oraz tutaj

https://www.youtube.com/watch?v=6V-7xqDgRac&feature=youtu.be

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Temat stary ale...

 

W zeszłym roku padła mi pompa po roku jazdy na LPG, kupiłem nową ori z BOSCH-a.

We wtorek padła pompa drugi raz.

 

Czyli trzeba było poznać przyczynę awarii.

Po rozebraniu pompy całej z koszem okazało się że rozpuszczają się (tak rozpuszczają) i rozpadają od ciśnienia dwa oringi: jeden na zaworku zwrotnym (którym przy jeździe na gazie cały czas leci paliwo do zbiornika, bo silnik go nie przyjmuje) i drugi większy na wkładzie pompy. Ten pierwszy dobrałem z jakichś oringów, które miałem, a drugi zrobiłem z czarnego węża paliwowego. Musiałem usprawnić auto na szybko. 

Na drugi dzień kupiłem oringi za całe 2,40 zł (do dwóch pomp) i naprawiłem drugą.

Problemem jest to, że caly czas jest duże ciśnienie na pompie i niestety rozpuszczanie gumy przez paliwo. A tego chyba być nie powinno.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Pompa pasuje do :

Renault Fluence L30_ 2013/01-2019/12 1.6L H4M 729
Renault Fluence L30_ 2010/02-2019/12 1.6 16V K4M 838
Renault Fluence L30_ 2010/02-2019/12 1.6 16V K4M 838, K4M 839
Renault Fluence L30_ 2010/02-2019/12 1.6 16V K4M 838
Renault Fluence L30_ 2012/01-2019/12 1.6 LPG 16V K4M 839
Renault Fluence L30_ 2010/02-2019/12 2.0 16V M4R 714, M4R 751
Renault Megane III Coupe DZ0/1_ 2008/11-2019/12 1.6 16V K4M 858
Renault Megane III Coupe DZ0/1_ 2009/05-2016/12 2.0 CVT M4R 711
Renault Megane III Grandtour KZ0/1 2009/05-2019/12 1.4 TCe H4J 700
Renault Megane III Grandtour KZ0/1 2009/05-2019/12 1.6 16V K4M 848
Renault Megane III Grandtour KZ0/1 2009/05-2016/12 1.6 16V K4M 858
Renault Megane III Grandtour KZ0/1 2009/05-2019/12 2.0 CVT M4R 711, M4R F 713, M4R 713
Renault Megane III hatchback BZ0_ 2009/04-2011/12 1.4 TCe H4J 700
Renault Megane III hatchback BZ0_ 2008/11-2011/12 1.6 16V K4M 858
Renault Megane III hatchback BZ0_ 2008/11-2011/12 1.6 16V K4M 866, K4M 858
Renault Megane III hatchback BZ0_ 2015/10-2019/12 1.6 16V K4M 838
Renault Megane III hatchback BZ0_ 2011/01-2019/12 2.0L M4R 710,M4R 714
Renault Megane III hatchback BZ0_ 2009/02-2011/12 2.0 CVT M4R 711, M4R 713
Renault Scénic III JZ0/1_ 2009/02-2019/12 1.4 16V H4J 700
Renault Scénic III JZ0/1_ 2009/02-2019/12 1.6 16V K4M 858, K4M R 858

Do mocniejszych modeli 2.0 tce  180 220 km pompa jest wydajniejsza ma większe ciśnienie pracy  5 bar dla modelu rs  250 -265-273km ma 5.5 bar a ta z opisu ma wydajność 3 bar

Edytowane przez fullxda
  • Like 1
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, fullxda napisał:

Do mocniejszych modeli 2.0 tce  180 220 km pompa jest wydajniejsza ma większe ciśnienie pracy  5 bar dla modelu rs  250 -265-273km ma 5.5 bar

Jesteś tego pewien? Moja pompa uległa awarii i została włożona z rs. Brak jakichkolwiek różnic w parametrach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, CzechuXX napisał:

Jesteś tego pewien? Moja pompa uległa awarii i została włożona z rs. Brak jakichkolwiek różnic w parametrach.

Różnicę w parametrach miałbyś jakbyś wsadził pompę o mniejszym wydatku np tą 3 barową ale ona nie pasuje bodajże , wtedy dawka paliwa przy bucie mogła by być za mała i autko by szarpało bo mieszanka byłaby zbyt uboga do tego co chce sterownik wtrysku . Przeważnie przy samochodach po mocnym chiptuningu wtryski benzynowe zapętlają bo pompa jest na granicy wydajności i wtedy tuner doradza wymianę regulatora czy pompy paliwa na mocniejszą jeśli fizycznie pasuje i wymianę wtryskiwaczy z mocniejszych modeli bo niekiedy wymiana samej pompy nie pomaga jak wtrysk ma za mały wydatek ; przeważnie właściciele vw 1.8t  czy saabów z 2.0 t tak robią bo z mocniejszych wersji tam pompa pasuje plug in play .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!