Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupno meganki a budżet 30.000


lulek83

Rekomendowane odpowiedzi

Po pierwsze to witam wszystkich :)

Przyszedł czas aby poszukać czegoś nowszego od mojej ukochanej 407-ki i wstępnie wybór padł na Megane III

 

Mam do Was pytanie jako do doświadczonych "Meganowiczów"

 

Czy z budżetem 30.000 Jestem w stanie znaleźć jakąś rozsądną Megankę w benzynie (najlepiej kombiaka) z rocznika 2009-2010?

Czy może lepiej od razu odpuścić temat?

Ogłoszeń jest pełno ale pytanie sami wiecie ile z tego jest realne, a kupowanie używanych aut nauczyło mnie, że cuda się nie zdarzają

Oczywiście najlepiej aby była to dystrybucja krajowa, bo jakoś nie chce mi się wierzyć w te sprowadzane cudeńka z małym przebiegiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że mogę kupić Megankę nawet za 20 tysięcy :)

Pytanie tylko czy to będzie coś warte? Jaka jest realna cena za dobry egzemplarz.

To mówicie, że śmiało mogę szukać nawet rocznika 2011 ? :P

Większość aut jednak jest z silnikiem 1.5dci - ale ja się go trochę obawiam.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie tylko czy to będzie coś warte? Jaka jest realna cena za dobry egzemplarz.

To mówicie, że śmiało mogę szukać nawet rocznika 2011 ? :P

Większość aut jednak jest z silnikiem 1.5dci - ale ja się go trochę obawiam.

Megane III to bardzo udane i niezawodne auto (w porównaniu do Meganki II). Silnika 1.5 dCi nie ma się co bać zwłaszcza najnowszej generacji. Oczywiście wszystko zależy jak był silnik traktowany w przeszłości, oraz co ile był zmieniany olej. Nie bez powodu pakują dziś 1.5 dCi do Mercedesów A klasy, Citan itp....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafal-K

Właśnie zabieram się do sprzedaży mojej 407 ki i powoli zabieram się za szukanie.

Dzisiaj znalazłem coś takiego

http://otomoto.pl/show?id=C35736325 (niby sprzedawca podał mi VIN i zgodził się na diagnostykę w wybranym serwisie)

Ale to chyba jak gwiazdka w maju :)

 

Wiem już, że to będzie benzyna albo diesel 1.9 - porozmawiałem ze znajomymi mechanikami i potwierdzają, że 1.5 dci to jednak loteria.

No i kombi mi się marzy bo kombice miałem od zawsze :)

 

Na pewno się pochwale co ciekawszymi odkryciami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie pisze o bezwypadkowości i słusznie. Z tyłu brak napisu na klapie "Megane" i oznaczenie wersji powinno być GT Line.

 

porozmawiałem ze znajomymi mechanikami

Zmień mechaników...

Edytowane przez kataryniarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w końcu przekręcają się te panewki w trzeciej generacji czy nie ?

Mam już cięcie w głowie

Tylko proszę nie strzelać do mnie ;)

 

Na forum wyrażamy się cenzuralnie!!! Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwięcej przypadków zacierania się panewek odnotowano w silnikach 1,9 dCi 120 KM. Wymiana oleju co 30 000 i słaba drożność kanału olejowego powodowały kosztowną naprawę silnika.

W II w silnikach 1,5 dCi układ wtryskowy Delphi był kiepskiej jakości. Z nowych modeli wycofano już tego producenta.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nie uważam zmiany 407 na Megane 3 za krok w stecz.

Powodów jest kilka, główne to.

- chęć odmłodzenia auta (tamto było z 2005 roku)

- nie potrzebne mi takie duże auto - 407 to naprawdę duże auto.

 

I tak się zastanawiałem na co by tutaj teraz zamienić i padło na Megankę

Ale w grze jeszcze są nowy Focus (no ale jeszcze ten przed liftem) i Kia Sportage II(tak mi się wysokie auto marzy ) :)

Jeszce ewentualnie zastanawiam się za Laguną III ale jakoś jej wygląd do mnie nie przemawia.

Współczuje teraz tylko mojej żonie bo jedyny temat przez najbliższy czas będzie AUTA :D

 

Dodano: 03 mar 2015 - 23:43

Jutro jadę obejrzeć pierwszą meganke

 

Mój odnośnik

 

Chyba tym razem będę stawiał na autoryzowane komisy i samochody używane od dilerów. Wiem, że to oznacza trochę droższe auta ale tam przynajmniej w razie czego mam jakąś szanse wykłócić się o swoje i już chyba nie chce mi się jeździć znowu po całej Polsce po samochód.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!