Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Na forum zaglądam od paru miesięcy, ale to jest mój pierwszy post. Chciałem się podzielić z Wami wrażeniami z dzisiejszego dnia spędzonego w garażu. Zacznę od tego, że wymieniałem amotyzatory z przodu i już przy tym się naklnąłem. Dodatkowo, przy tej wymianie zostałem niemile zaskoczony przez prawie suchy przegub zewnętrzny od strony kierowcy. Po wstępnych oględzinach okazało się że puściła opaska(większa) na osłonie. Żadnego uszkodzenia mechanicznego, jak dla mnie te opaski to małe nieporozumienie. Więc przestrzegam wszyskich użytkowników, aby zwracać na to uwagę. Pozdrawiam

Edytowane przez marcin_m13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amortyzatory trzymanie miały jeszcze dobre, ale denerwujące stukanie przy małych prędkościach na nierównościach było denerwujące. Dla wtajemniczonych temat znany przewijał się już na forum, stukanie zdarza się nawet wcześniej niż to miało miejsce u mnie. Na domiar złego gumowe osłony amortyzatorów były też dziurawe. Ten typ tak niestety ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedną osłonę wymieniałem u siebie, koszt osłony niższy niż sama robocizna, ale warto to zrobić.

 

Wracając do tej opaski- auto kupiłeś w salonie, czy używane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Właśnie dzisiaj w ramach kontroli popatrzyłem na osłony półosi i zdziwienie mnie dopadło. Tak jak wyżej kolega napisał szlak trafił opaskę większą na osłonie przegubu od strony pasażera. Miesiąc temu wymieniałem olej i tego nie było (auto było dokładnie sprawdzone). W poniedziałek zaraz się za to biorę. Smaru ubyło niedużo. W poprzednim Renault tematu nie znałem i skończyło się na wymianie całej półosi. Także jak kolega wyżej napisał zerknijcie czasem na te opaski bo może to sporo kosztować.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie najpierw z prawej strony puściła większa opaska a później jakoś po roku sprawa się powtórzyła z lewej. Na szczęście poza wytryskiem :D smaru na felgę nic się nie stało i w porę smar uzupełniłem i dałem nową opaskę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wasze wypowiedzi są współczesne, że tak się wyrażę zimowe. Jak myślicie czy uszkodzenia tych opasek czasami pewnie gumowych osłon przegubów mogą się nasilać zimą?

Biorąc pod uwagę tegoroczną tzw - bardziej definicyjną zimową porę roku pytanie lekko śmieszne ale może coś jest na rzeczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Z racji braku opaski pojechałem do mechanika na wymianę starej na nową. Zapytałem się dlaczego po 55 tys.strzeliła opaska. Powiedział, że auto jest używane na terenie gdzie cały czas sypią duże ilości soli i dlatego tak się stało. Fakt , mieszkam w górach i sypią sól nawet jak niema śniegu i jest sucho. Dziwna sugestia mechanika. Założył nową niby oksydowaną czy coś tam. Kazał obserwować z drugiej strony jeszcze fabryczną opaskę. :mellow:

Edytowane przez roberto197272
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

asze wypowiedzi są współczesne, że tak się wyrażę zimowe. Jak myślicie czy uszkodzenia tych opasek czasami pewnie gumowych osłon przegubów mogą się nasilać zimą?

Biorąc pod uwagę tegoroczną tzw - bardziej definicyjną zimową porę roku pytanie lekko śmieszne ale może coś jest na rzeczy?

U mnie w lewym przypadku to było lato.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!