Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MEGANE - wskaźnik poziomu - kontrolka rezerwy


Rekomendowane odpowiedzi

Jest tak jak pisze kol. Robak. Dokładnie miałem takie zegary w poprzedniej i stan był cały czas pokazywany - niestety info dla złodzieja ile przejedzie <ok>

SinEater, Chyba bez rozkręcenia pompy i sprawdzeniu pływaka, przewodów itd się nie obejdzie. Na początek podnieś kanapę z tyłu (chyba w cupe też jest tam pompa) i sprawdź kostkę z przewodami od pompy. Staraj się nie wysysać nigdy do zera, bo zarżniesz pompę, ona nie lubi na sucho pracować. Niestety musisz w takiej sytuacji na czuja śmigać i polegać na liczniku km - wiesz ile ci pali na 100, to sobie policzysz ile km po zatankowaniu możesz zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki...jak tylko wyjdzie sloneczko to posiedze przy aucie, bo narazie pogoda nie bardzo...a propos jazdy na czuja to nie takie proste bo kupilem auto juz z ta usterka wiec wiem mniej/wiecej ile mi pali, co do suchego baku to tylko raz dopuscilem do tego ale to byla jedyna metoda by sprawdzic czy sie zapali kontrolka <ok> teraz staram sie trzymac zawsze wskazowke choc troche podniesiona. Stawiam na ten czujnik albo zle ustawiony poziom bo jak wspominalem po zalaniu 10 litrow nagle robi sie pol baku pelne a domniewam ze mam 60 litrow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W instrukcji obsługi samochodu jest wyraźnie napisane, że pokazuje stan paliwa nawet przy wyjętym kluczyku/wyłączonym zapłonie. Po prostu samochód zapamiętuje ostatni poziom paliwa ( przed zgaszeniem silnika ) i taki stan będzie wyświetlany do ponownego uruchomienia silnika ( nawet jeśli spuścimy całe paliwo )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

A co może być przyczyną nie podnoszeniu się wskazówki po zatankowaniu tak koło 20 l kilka razy do-tankowałem do pełna i wskazówka nie podniosła się po odpaleniu tylko po kilkunastu odpaleniach, jeśli wejdę w tryb testowy to wtedy się podnosi, czy to jest tak jak napisane że zapamiętuje stan wcześniejszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meganecoupe02,

 

Tryb testowy:

Naciskach przycisk komputera i trzymasz, następnie uruchamiasz zapłon (włącza się dyskoteka), przechodzisz do ekranu wyświetleń błędów i naciskasz guzik od resetu wskazań licznika/litrów itp.

 

Tak?>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Okey czyli rozumiem że jak nie mam błędów na liczniku to nie mogę go skasować?
Błąd wyświetlany na liczniku kasuje sie usuwając powód jego wyświetlania, robiąc reset poprzez odpięcie akumulatora, lub poprzez CLIPa (lub inny)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam...trochę zboczyliście tu z tematu... otóż mam podobny problem do opisywanych, otóż w megane (1,6i, 96r, benzyna)pewnego razu zabrakło mi wachy choć kontrolka nawet nie mrugnęła (sprawna - świeci jak u innych po włączeniu zapłonu i gaśnie po chwili... po dostarczeniu przez kolegę 2,5 litrów benzyny bez problemu dojechałem na stację ale kontrolka się nie włączyła w trakcie jazdy... wskaźnik podnosi się i opada pokazując aktualny stan zbiornika czyli pływak ok... problem tkwi zapewne w tym całym czujniku rezerwy który nie podaje prądu na kontrolkę... wiem gdzie znaleźć zespół pływaka i pompy... mając kilka litrów paliwa chciałem nawet go wymontować (po wcześniejszym dokładnym odkurzeniu syfu wokół)... odpięcie kostki i odkręcenie nakrętki to raczej nie problem ale nie wiem jak odłączyć przewody paliwowe... wykręca się je czy jak??? nie chcę nic urwać, bo czucia w łapach nie mam i czasami kombinerki jak mocno zaciskam to pękają... :D... drugie pytanie... wyjąć to ustrojstwo z baku i co dalej??? da się to naprawić? czy może lepiej do fachowca podjechać albo wymienić cały zespół?... Dodam jeszcze, że zazwyczaj tankuję do pełna po włączeniu rezerwy nie później niż po przejechaniu 30 km. Dnia kiedy zabrakło mojej megi paliwa licznik kilometrów pokazał, że przejechałem 832 km. Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi w sprawie tego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik o którym piszesz kosztuje 9zł od lanosa pasuje http://allegro.pl/termistor-czujnik-rezerwy-paliwa-lanos-nubira-nowy-i2431563556.html . Przewody ściągniesz za pomocą dwóch płaskich szerokich śrubokrętów, przewód jest na wcisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!