Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Scenic II 2 woltomierz w liczniku pomiar napięcia


Rekomendowane odpowiedzi

tzw: rzeźby to nie ma dużo, z 15min na rozebranie i z 15 na złożenie, oczywiście plus czas między na podłączenie...

jeżeli BSI w PHII jest w tym samym miejscu co w PHI i jest identycznie zamocowane czyli na jedną śrubę to aż tak dużo rozbierania nie ma...

odkręcasz obudowę skrzyni biegów i panel klimatyzacji aby dostać się do jednej śrubki trzymającej dolną osłonę nad nogami kierowcy, odkręcasz tą osłonę, wypinasz skrzynkę bezpieczników i dajesz ją na bok, odkręcasz śrubkę trzymającą BSI i wyjmujesz je do dołu, kable są na tyle długie że masz do niego wystarczający dostęp ;) przekładasz kable łączysz i składasz

 

wystarczy zwykły przekaźnik włączający na 12V lub zrobić to na tranzystorze... tylko trzeba byłoby sprawdzić do jakiego poziomu spada to napięcie

 

a to ciekawe z tymi czujnikami, też ich nie mam, po podpięciu do ktsa mam cały czas błąd związany z czujnikami ale jeszcze nigdy nic się nie wyświetliło na wyświetlaczu, nie pamiętam co pokazywał w tym zakresie clip, nigdy nie miałem okazji dłużej poszperać w danych z clipa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

karllo- instrukcję rozbierania to już mamy w małym palcu hehehe. mrarek chyba asystował, czy nawet sam cała dechę rwał.

Mnie się po prostu nie chce już tych plastików ruszać, bo taka sama robota w 2 autach, moim i syna. a UCH też jest na jednej śrubie ale same wtyczki to już problem wydłubać i co ważniejsze dobrze połączyć, szczególnie te 40 pinowe.

To bardziej dla ginekologa robota jak dla ślusarza/ elektromechanika.

A tak licznik na wierzchu do wtyczek dostęp cacy a i tak trzeba go wydłubać.

Wybieram te drugą opcję.

Podłączasz dodatkową mikro wtyczkę do przewodów na piny 1 i 2 i jeden gdzieś do plusa nawet na ten styk przekaźnika akcesoriów 1 i reszta to robota w liczniku z zabudową modułu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero jak swoje auto dostanę na wyłączność..... Na razie jest udostępnione na dojazdy syna do pracy do Gliwic, Jego jeszcze u mechanika. Problemy z silnikiem a właściwie pęknietym 4 cylindrem w bloku i znalezieniem czegoś na zamianę w przystępnej cenie.

Już nawet miałem namiary na silnik ale mechanik marudny i nie chciał golego silnika 1,9dCi III generacji 130KM z 2009 roku odziewać osprzętem z 120KM 2004 rok

Niezależny spec od diesli potwierdził jego obawy o problemy z typem EGR i jeszcze kilkoma drobiazgami, które są możliwe do przerobienia ale to rzeźba.

Najbardziej szkoda w tym nowszym, zmodyfikowanym silniku kanałów olejowych

 

mrarek- czerwone będą zbliżone do mrugającej diody IMMO

A jakby było za jasno to na plus z przewodów zasilających dostanie rezystor albo mały potencjometr.

masa jest wspólna więc tam nie może być zabudowany, miałby wpływ na wskazania.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też planuję założyć ale do megany II. Wiecie może czy ten z alle... w obudowie to jest przysłonięty jakąś czarną plexi czy czymś podobnym czy to jest to samo co ten tańszy tylko w obudowę wsadzony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest opcja, by zasilanie woltomierza podłączyć pod piny 1 i 2 zasilania licznika.

A pomiarowy także albo z 1 albo pod jakiś grubszy.

1 jest po 20A bezpieczniku w kabinie

..... i wszystko się zgadza ale na tym bezpieczniku i złączu 1 "+" jest na stałe, a za wyłączanie wyświetlaczy w liczniku odpowiada coś innego.

Wracamy do punktu wyjścia niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasilanie można wziąć z wtyczki 15 pin "radiowej", pin 1 ma zasilanie z przekaźnika akcesorii.

I tak jak radio zapewne jest bez zasilania w czasie rozruchu silnika a to nie takie miejsce jest potrzebne.

Jak na razie, nadal PP3 przy UCH to najlepsze miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowy plus, to napięcie nie wyłącza się podczas rozruchu i ładnie widzimy do jakich wartości spada podczas rozruchu.

gojgien a może poszukać gdzie ten kabelek z tego pinu idzie i może gdzieś tam się wpiąć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!