Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Woda w bagażniku, koło koła zapasowego


Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 miesiące temu...

Mam pytanie czy jak będę polewał wodą to otrzymam ten sam efekt czyli będzie ciekło? Rzadko mam pod ręką auto (żona nim jeździ) i nie zawsze mam możliwość sprawdzić jak pada (woda jest nawet w komorach za tylnymi światłami, po lewej i prawej). Jak się dostać to tej uszczelki pod trzecim światłem stopu, od wewnątrz, zewnątrz, poproszę jakieś wskazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek zdemontuj plastikową osłonę, tą na środku, w górnej części szyby. Jak znajdziesz pod nią piasek, to na 100% leci tędy woda. Światło odbezpieczasz wciskając coś w otwory, które znajdziesz pod osłoną. I delikatnie wyciągasz od zewnątrz lampę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co mnie przedrzeźniasz :?:

Tą osłonę to chodzi o tą od środka? Jak ona jest mocowana na wcisk, bo śrubek żadnych tam nie widzę?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, chodzi o tę w środku. Mocowana jest na zatrzaskach. Przytrzymują ją również osłony zewnętrzne. Wydaje mi się, ze łatwiej będzie ją wyciągnąć po zdemontowaniu jednej zewnętrznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok ściągnąłem osłony na górze jest nakrętka, a pod nią druga, wygląda jakby była przyspawana (patrz foto). Czy ja dobrze myślę że tędy droga do lampy 3 stopu? Jeden z kolegów pisał że trzeba przepychać (wypchnąć lampę), czyli ona jest mocowana też na wcisk, czy to któryś z tych otworów na zdjęciu?

Po drugie nie jestem pewien czy na pewno cieknie tym 3 stopem. Dziś polewałem tą lampkę i klapę ale nigdzie nie namierzyłem gdzie cieknie. Dół klapy suchy, ucho zamka i okolice też suche (sprawdzałem 2 minuty po polaniu wodą i potem po około pół godz.). Jak sprawdzałem też od góry schowek na koło w okolicach belki to też nic mokrego nie mogłem znaleźć. Mam ktoś jeszcze jakiś pomysł którędy cieknie?

post-69802-0-59891000-1462472690_thumb.jpg

post-69802-0-48704800-1462472715_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zimie walczyłem z wodą w bagażniku i walkę wygrałem.

Choć podejść było kilka:(

najpierw lampa stop - to najprostsze - silikon i po temacie. Ale woda dalej ciekłą.

Lampę zdemontowałem i już prawie zdjąłem zderzak, gdy w końcu wyjąłem jedną z plastikowych zaślepek.

I tutaj mnie renault zaskoczyło, np. pod odbojnikami jest komora i gdy woda się pod nie dostanie to pięknie wlatuje do bagażnika.

Gdy klapa dobrze je dociska to wtedy uszczelka dolega i jest szczelnie. Ale gdy sparcieje lub łapie luz to woda sobie tam wlatuje.

Kiepsko jest to rozwiązane.

Dokładnie to samo jest z tymi czarnymi okrągłymi zaślepkami nad lampami.

Odbojniki zdemontowałem i wkleiłem na jakiś gumowaty klej. Od tamtej pory sucho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Papuga :!:

tak.Są na zatrzaskach więc pewnie ułamiesz. Ale jak wklejasz to nie ma problemu. Przy okazji uszczelniłem też te zaślepki okrągłe wyżej, nad światłami. Wszystkie wyjąłem i wkleiłem.

Generalnie to siedzi na zatrzasku a pod spodem uszczelka. Lipa.

Weź wodę i lej tam tą "rynną" od góry i patrz czy nie leci do bagażnika. Wycieka na samym dole, przy łączeniu plastikowej podłogi z metalową częścią nadwozia.

Zdarza się, że przy otartej klapie nie leci, bo odbój się inaczej ustawia niedociśnięty.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Na tej plastikowej obudowie, którą zdjąłeś miałeś piasek od środka ? Sprawdź, czy go nie ma w trzech otworach przy szybie. Przez nie odbezpiecza się lampę.

Nie nie widzę tam piasku więc spróbowałem metodę polecaną przez kolegę Irishpiter

 

I tutaj mnie renault zaskoczyło, np. pod odbojnikami jest komora i gdy woda się pod nie dostanie to pięknie wlatuje do bagażnika.

Gdy klapa dobrze je dociska to wtedy uszczelka dolega i jest szczelnie. Ale gdy sparcieje lub łapie luz to woda sobie tam wlatuje.

Kiepsko jest to rozwiązane.

O których tu kolega zaślepkach mówi?

 

Dokładnie to samo jest z tymi czarnymi okrągłymi zaślepkami nad lampami.

Odbojniki zdemontowałem i wkleiłem na jakiś gumowaty klej. Od tamtej pory sucho.

A o których tu? Czy to któreś z tych co przedstawiłem na zdjęciu?

 

Ja dziś sprawdzałem i od strony kierowcy na bank leci zaślepką nr 1, jest ona luźna. Jak ją docisnąłem ręką to już nie leciało, ale nie mam gwarancji jak klapa ją dociska. Zaślepką nr 2 to może leci ale troszkę. Od strony pasażera ciężko było zdiagnozować którędy leci. Może kolega opisać na podstawie mojego zdjęcia które to zaślepki i jak dokładnie z nimi postąpił.

post-69802-0-00378200-1465161238_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

obie zaślepki wyjąłem, i wkleiłem na taki silikono podobny klej(po obu stronach auta). Generalnie jak to obejrzałem, to prędzej czy później będzie ciekło każdemu.

Ta zaślepka trzyma się na zatrzasku i tylko w ten sposób dociska taką piankową uszczelkę.

Górną wyjmie się bez problemu, z dolną jest trochę gorzej(wyjąłem najpierw to płaskie okrągłe i potem wyszarpnąłem kombinerkami-oczywiście jeden zatrzask sie ułamał). Potem czyszczenie spirytusem, klej i już. Sucho:)

Ale trochę sie tego naszukałem, bo nie przyszło mi do głowy, że to jest tak bezmyślnie zrobione i może tam lecieć. Ta górna po prostu powinna być przyklejona, bez żadnej dziury w karoserii tak jak jest w wielu innych autach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ja mam problem w Coupe - tzn nie wiem czy problem. Dzisiaj po cało nocnym deszczu po podniesieniu klapy zaczęło kapać z tego miejsca, wody w bagażniku nie ma ani nic. Co to może być?

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 10

Dodawanie zdjęć na forum. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, numer jeden podważyłem śrubokrętem. z numeru dwa ściagnąłem to okragłe a potem kombinerkami.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...