Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup RMIII 1.6 benzyna 110 KM


bartlomiej.wasilewski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem posiadaczem RM I z 1997, obecnie szukam nowej "używanej" RMIII.

 

 

Znalazłem 2 ogłoszenia:

 

1. http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-6-benzyna-16v-stan-idealny-ID4p8TtD.html

 

Auto-Handel S.C W. Biliński, K. Biliński

Olsztyn ; 2009 ; Niemcy ; VIN VF1BZ0V0640824543 .

 

 

Proszę o ocenę tego auta.

 

Odwiedziłem dzisiaj komis w celu obejrzenia auta.

 

Auto w 100 % sprawne, ładnie chodzi, nic nie stuka nic nie puka. Praca silnika prawidłowa, biegi wchodzą dobrze. Stan techniczny bdb.

 

Wady:

 

1. Szyba przednia, nie jestem pewien ale była prawdopodobnie wymieniona, uszczelka od szyby jest widoczna i w dodatku brzydko oprawiona. Jest tylko 1 wpis serwisowy bo auto ma 60 przebiegu w ASO i w nim nie ma wzmianki odnośnie szyby.

 

2. 2 odpryski na tylnej klapie bagażnika małe

 

3. Uszkodzony plastik od lusterka od strony pasażera

 

4. Wypłowiały 1 guzik od radia.

 

5. Przypalone siedzenie pasażera, małe

 

6. Pęknięty odblask w zderzaku.

 

7. Brak koła zapasowego (żel)

 

 

Auto sprowadzone z Niemiec od pierwszego właściciela.

 

Ogólnie auta auto przypadło mi do gustu i tylko jedno mnie martwi mianowicie punkt 1. Przednia szyba.

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 - zbędne przerwy między wierszami

Krzychu

Edytowane przez Krzychu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, że 99% procent aut w komisach to powypadkowy szrot. Nie radzę kupować samochodu w takich miejscach. Najlepsze jest to, że 6 letnie auto ma przejechane 65000 km i to w dodatku z zachodniej granicy gdzie benzyna przy ich zarobkach jest tania jak barszcz, a kraj ma rozwiniętą siatkę autostrad na których najszybciej nabija się kilometry.

 

Poszukaj sobie auta na stronie: http://www.renault.pl/samochody-uzywane/wybierz-samochod/#action=homeAction

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie zgodzę się z Tobą, posiadam RM I ma obecnie 18 lat, kupione w komisie gdy miała 8, żeby nie rdza jeździł bym jeszcze parę lat. Największa naprawa to sprzęgło po 4 latach eksploatacji- 700 zł były inne ale poniżej tej kwoty.

 

Mamy również 2 samochód w rodzinie Ford focus MK2, tym razem z innego komisu,samochód również sprowadzany z Niemiec największy wkład to 300 zł za naprawę alternatora.

 

 

Nie wiem skąd masz takie jednoznaczne przekonanie, RMIII kosztują od 20 tys. w Niemczech zł każdy może jechać i sprzedać auto za 25 tys. i wcal nie musi być to składak.

 

 

http://www.mobile.de/pl/kategoria/samochod/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:50,srt:date,sro:desc,mke:20700,mdl:17,frn:01-2009,frx:12-2012,prn:4000,prx:8001,ful:petrol,ger:manual_gear,pwn:74,pwx:88,ccn:1401,ccx:1800,cli:automatic_climatisation,drc:four_or_five,stn:3,stx:6

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 - zbędne przerwy między wierszami

Krzychu

Edytowane przez Krzychu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem skąd jest ten fenomen kupna auta z Niemiec, po prostu tego nie rozumiem.

 

Tak przy okazji świeży news z dzisiaj: http://www.wykop.pl/ramka/2495591/pacjent-po-przeszczepie/

 

Dodam jeszcze tylko, aby nie być gołosłownym to w rodzinie miałem kiedyś "fajny" przypadek Peugeota 307 też z Niemiec :-) Wszystko było super do póki nie jechało się powyżej 110-120 km/h. Wtedy autko tańczyło po drodze. Okazało się, że była zgięta tylna belka :-) Oczywiście kupiony jako nie bity, a Niemiec płakał jak handlarz odjeżdżał nim spod bramy. Powiedźmy sobie szczerze dobre auto musi kosztować, a jeżeli taka Megana jest sprzedawana po normalnej lub zaniżonej cenie to pytanie ile na tym zarabia handlarz - 500 zł? To nawet za paliwo mu się nie zwróci bo na lawecie + przyczepie przywiezie maksymalnie trzy auta. Podam Wam jeszcze jeden fajny motyw z komisami, o którym się ostatnio dowiedziałem. Coraz więcej ludzi boi się kupować w komisach i wolą jeździć do Niemiec po auto. Co robi polski handlarz? Ściąga grata do polski, spawa, szpachluje, lakieruje i uwaga... wywozi do Niemiec do komisu. Ot cała historia o autach z Niemiec.

 

Na zakończenie dodam, że nie jest moim celem dowalenie Tobie kolego "bartlomiej.wasilewski", a jedynie pomoc w dokonaniu właściwego wyboru. Być może auto, które oglądałeś jest akurat tym jedynym egzemplarzem, który faktycznie był nie bity, ale tego niestety możesz się nigdy nie dowiedzieć lub nie daj boże po zakupie. Zresztą zawsze możesz zabrać Meganę do serwisu Renault (tylko sam sobie wybierz serwis) i za 200 zł zrobią ci kompletny przegląd auta. Myślę, że to nie dużo kasy biorąc pod uwagę ile możesz stracić.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypłowiały 1 guzik od radia.

Przy tak niskim przebiegu? Dziwne. U mnie przy podobnym te guziki są jak nówki, a akurat klikam często :P

 

Nawiasem - cofanie licznika do daty ostatniego przeglądu z ASO w niektórych przypadkach to jak dwie sroki za ogon - nie dość, że magiczne kilometry idą w dół to i serwisowany w ASO się robi :D

 

Co robi polski handlarz? Ściąga grata do polski, spawa, szpachluje, lakieruje

Nie generalizujmy. Da się kupić fajne, zadbane auto. Przebieg też nie reguła, że musi być duży. Sam jak kupowałem Clio parę lat temu, to wylądowałem w komisie. Okazało się, że wstawione tam było przez zwykłego prywatnego handlarza (i kupiliśmy poza komisem). Samochód okazał się ze sprawdzoną historią i od pewnych właścicieli, więc poza fajnym samochodem który do dzisiaj jeździ bez żadnego problemu - jest jeszcze znajomość na przyszłość, gdyby trzeba było coś sprowadzić. Chociaż z drugiej strony - mieszkam pod miastem - codziennie rano przyjeżdża laweta rozbitych pojazdów, które potem widzę na otomoto :)

 

Co do linka z wykopu - tam się jeszcze pojawia kwestia, że być może to kradziony samochód z przebitymi numerami - nie możliwe, by naprawa tak doszczętnie spalonego samochodu była opłacalna.

Edytowane przez grabbou
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie na to:

 

http://www.autoprofesja.com.pl/?237,renault-megane-5d-16-16v-2009-96000km-1-wlasciciel

Szczególnie te zdjęcie

http://www.autoprofesja.com.pl/?237,renault-megane-5d-16-16v-2009-96000km-1-wlasciciel

Wytarte aż 3 przyciski totalnie, facet napisał o 2 kolizjach wymianie maski, lakierowanych 2 błotnikach i szpahli nad lewym tylnem kołem i wydaje mi się, że można go nazwać rzeczowym. Zatajenie faktu przebiegu mijało by się z celem.

 

Historia potwierdzona:

HISTORIA SERWISOWA:

* 24-08-2010 przy przebiegu 28425 km w ASO Renault Rosiak i Syn

* 21-08-2012 przy przebiegu 59-437 km w ASO Renault Rosiak i Syn

* 08-2014 przy przebiegu 90000 km w serwisie niezależnym

AKTUALNY PRZEBIEG TYLKO 96000 km!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli auto użytkowała jakaś baba z tipsami, to mogła nimi zniszczyć te klawisze nawet przy przebiegu 90000. Dziwne tylko, że na panelu klimatyzacji nie ma uszkodzeń, ale może zdjęcie jet zbyt słabej jakości, żeby to było widać.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Na innym zdjęciu nie widzę wytarcia może to wina zdjęcia. Odnośnie szyby. Przecież mała wichura, gałązka, dachówka czy kamień i po szybie. Nie można wszystkich aut do jednego worka wrzucać, że to rozbite wraki. Podobnie z przebiegiem.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się rzuciło w oczy co innego - mianowicie uchwyt na kubek: cięcie

Czy przypadkiem miejsce na kubek z takimi trzeba wypustkami nie jest montowane w nowych Megane III PH II z hamulcem ręcznym na klawisz? Może jestem w błędzie, ale pierwszy raz widzę, żeby Megane w tym roczniku miała taki uchwyt.

 

Kolego zapoznaj się z regulaminem zamieszczania zdjęć i zastosuj się do niego. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sebastian w kwestii uchwytu na kubek wszystko jest OK. Ty myślisz o takim prostym, bez tych wypustek zagłębieniu a takie były ale w total gołych wersjach flotowych z tunelem bez podłokietnika. To właściwie nie był tunel tylko kawał niemal płaskiego plastyku. Wg mnie uchwyt na zdjęciu jest zgodny ze specyfikacjami wyposażenia obejmującymi tunel z podłokietnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!