Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

M/S II Injection Fault , problem z uruchomieniem


pol555

Rekomendowane odpowiedzi

  • 8 miesięcy temu...

Witam,

podpinam się pod temat.

Mam Megane I 1.9dci, 102KM, 2001r. Wczoraj auto odpaliło normalnie, wieczorem wstawione do garażu. Dziś już odpalić nie chce. Rozrusznik kręci. Pompa paliwa słychać, że pompuje cały czas, z tym, że pompuje i zaraz z powrotem ściąga paliwo do zbiornika.

Czytam wypowiedzi, ale nie wiem czy jest to kwestia samej pompy, że nawaliła. Czy też jakieś zawory albo coś cofa paliwo z powrotem. A nie chcę w ciemno z miejsca wydawać kasę na regenerację albo nową.

Pozdrawiam :)

Edytowane przez antiga1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...

Witam.

Szukałem na forum i chyba już wszędzie ale nic z tego. Niestety problem jest dość złożony... jak na francuza przystało.

Podczas jazdy i przyspieszaniu na różnych biegach przy pedale wciśniętym nawet nie do połowy czasem czuć szarpnięcie. Obroty niecałe 2tyś. Jeśli po tym szarpnięciu nie puszcze pedału gazu we większości przypadków szarpnie jeszcze raz lub dwa i silnik gaśnie z lubianym komunikatem "Injection Fault". Wyjmuję karte, wkładam, odpalam i kręci chwilke po czym znowu ten sam komunikat. Zawsze odpala za drugim razem po czym z reguły moge od razu jeździć normalnie. Czasem tylko jeszcze przez chwilę się przydusi przy dodawaniu gazu a później mogę deptać pedał w podłoge ile tylko chce i nic kompletnie się nie dzieje. Najgorsze jest to, że nie występuje to cały czas. Potrafie kilka dni jeździć i nic wszystko jest ok. Niema znaczenia czy silnik ciepły czy zimy, lato, zima, deszcz, grad. Dwa czy trzy razy tez zdarzyło się tak, że jadąc spokojnie w mieście, stałe obroty, 4 bieg czuć leciutkie szarpnięcie po czym od razu gaśnie...

Filtr paliwa wymieniony i nic nie dało.

Spotkał się ktoś z czymś takim może?

Z góry dziękuję za podpowiedzi i

Pozdrawiam

Patryk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam Serdecznie mam problem ze swoją Megi to jest wersja 100KM manual rocznik 2004 diesel. Otóż od jakiegoś czasu a dokładnie chyba po zimie, auto nie chce odpalać wcześniej po postoju nocnym odpalał w ciepłe dni, a w chłodne ogóle nie chciał. Dopiero po podaniu za przepływomierzem w rure plaka auto odpala a i też nie zawsze bo jak za mało podam to odpali i padnie, dopiero po większej dawce silnik jak kto mówię giziknie i dam szybko pedał gazu to odpali. Pojeźdze dajmy 10 km i zagasze również nie zapala na gorącym silnik a diesel powinien odpalić, znajomy mechanik też już nie ma pomysłów co to może być. Jeżeli chodzi o wtryski to jeden się trochę leje kolejne nie leją kapią. Na weekend zostawiam auto to będzie mógł sprawdzić. Jeżeli by ktoś chciał mogę zejść i odczytać błędy za pomocą sdproga. Kontrolka service się świeci i bład silnika non a dodatkowo podczas odpalania i dodawania gazu wyskakuje inecjton fault

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

jestem nowym użytkownikiem bo nigdy nie byłem posiadaczem francuskiego auta. Kupiłem tydzień temu renault Scenic II 1.5dci 101km - 2004rok.

Mój problem polega na tym, że auto nie chce odpalić za pierwszym razem...rozrusznik kręci i odpala po jakimś 8,9 razie. Niekiedy wyskakuje błąd Injection fault +stop. Pierwszym razem wyskoczyło to w niedziele na trasie przy prędkości ok 150 i silnik tak jakby przeszedł w tryb awaryjny i nie chciał odpalić. Dopiero po jakiś 10 minutach zaskoczył i spokój aż do domu.

Jak go kupiłem to palił za pierwszym razem, pokręcił 1,2 sekundy i gitara. Wczoraj postanowiłem wymienić filtr paliwa, filtr powietrza, kabinowy ( bo chyba nigdy nie były wymieniane ) oraz przeczyściłem EGR. 

Po wymianie filtra paliwa podpompowałem paliwo i trochę się pomęczył i odpalił. Po paru godzinach natomiast już był problem, odpalał dopiero po jakimś 9 razem. Przed chwilą przed odpaleniem pompowałem pompką paliwo przez jakiś 5 minut ( nie zrobiła się do końca twarda ) i odpalił za drugim razem. Dodam, że akumulator był niedawno wymieniany.

Prośba o pomoc od czego zacząć z diagnozą ? Czy najpierw clip czy spróbować wymienić pompkę bo według mnie paliwo się cofa. Jak teraz pompowałem to w rurce do filtra nic nie było.

 

Edytowane przez mati1125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy wielokrotnie poruszane. Odpalanie: do sprawdzenia czujnik położenia wału i czujnik położenia wałka rozrządu. Jakbyś podłączył pod kompa mógłbyś mieć więcej pewności. Na temat "Injection fault" też jest mnóstwo wpisów na forum. Poszukaj.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Przejrzałem kilkadziesiąt tematów i zgłupiałem...

Dziwi mnie to, że przed wymianą filtra i czyszczeniu EGR odpalał za pierwszym razem.

Chyba podepnę najpierw pod kompa bo tak to szukanie igły :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Renault właśnie od kompa zaczyna się diagnostykę takich awarii. Nie od dziś wiadomo, że nasze auta są naszpikowane elektroniką. Najlepiej jak podepniesz pod clip, jest najbardziej prawdomówny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, mati1125 napisał:

Po wymianie filtra paliwa podpompowałem paliwo i trochę się pomęczył i odpalił. Po paru godzinach natomiast już był problem, odpalał dopiero po jakimś 9 razem. Przed chwilą przed odpaleniem pompowałem pompką paliwo przez jakiś 5 minut ( nie zrobiła się do końca twarda ) i odpalił za drugim razem.

Filtr paliwa powinien  być  purflux  lub mann  i  prawidłowo założony .

Wymienić  pompkę ( gruszkę )  lub  zastosować  zaworek  zwrotny   pomiędzy  filtrem  a   pompą  wtryskową .

W przewodzie paliwowym nie może być pęcherzy powietrza.

Sprawdzić  stan  świec  żarowych 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!