Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kontrolka AIR BAG + SERVICE


Rekomendowane odpowiedzi

ja cudowałem z kostką dłuższy czas, aż w końcu mechanik mi ją zlutował na sztywno. Na razie demontować fotela nie mam zamiaru, ale przy ewentualnym to trzeba o tym pamiętać. Ale sposób skuteczny.

 

Dodano: 16 lut 2015 - 11:26

a miałem dokładnie te same problemy, żona jeździła nie świeciło, ja jeździłem to świeciło.... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Może i ja wtrącę swoje trzy grosze odnośnie poduszki powietrznej. Też świeciła mi często lampka poduszki pasażera. Dzisiaj właśnie byłem w Renault w Zabrzu i za diagnozę zapłaciłem nie jak piszecie 40 lub 60 zł, ale 125,zł i 85 gr. Diagnosta stwierdził uszkodzenie czujnika uderzeniowego w prawych drzwiach. Kazał przyjechać drugi raz, i koszt czujnika+ aktywacji + montaż to 400 zł.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Koledzy... już mam dość.

Od jakiegoś czasu zaświecała mi się kontrolka poduszek.

Świeciła i po chwili znikała. Teraz świeci cały czas.

 

Zdemontowałem zwijacz, sprawdziłem miernikiem ścieżki - wszystko ok.

Przeczyściłem masę na kierownicy, porozpinałem i podociskałem kostki pod fotelami, rozłączyłem i spiąłem znów kostkę od włączania poduszki pasażera....

A błąd jak świecił tak świeci.

Co jeszcze mam sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Standardowo, ikonki SERVICE + AIRBAG raz sie pala, raz nie. Jutro poszukam tych kostek pod fotelami, pytanie za 100pkt, czy musze odlaczac akumulator jezeli chce je tylko podociskac? Dlaczego podczas zabiegu konieczne jest odlaczenie aku?

 

Pozdrawiam!

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

... i pasek leci.

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

U mnie świeci się od kupna aż zbliża sie przegląd i czas coś z tym zrobić ;-)

Napinacze wymienione, kostki pod fotelami sprawdzone.

Wyciągać poduszkę? Lekko się boję. A może to nie powód aby przeglądu nie przeszedł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blokada mi działa. Czy to znaczy że zwijacz OK?

Kostka pod fotelem też raczej OK. Jak wymieniałem napinacze to razem z całą wiązką kabli.

Tak w sumie na teraz do wiosny to temat bym olał ale przegląd mi się kończy ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz auto pod CLIPa, żeby nie błądzić i bez sensu wydawać pieniądze.

Jak już zostało wyżej zauważone winny może być zwijacz na kolumnie kierownicy.

Newralgicznym punktem jest także wyłącznik poduszki pasażera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

ostatnio w mojej Megane II 1.9 HB zapaliła się kontrolka Airbag + Service. Zauważyłem to po tym jak podczas manewrowania na kierownicy usłyszałem trzask w kierownicy. Trzask był pojedyńczy taki jak jest podczas próby przekręcenia kierownicą gdy jest zablokowana, kierownica nie szura podczas kręcenia. Po przeczytaniu tematu łudząc się, że to nie poduszka w kierownicy, sprawdziłem styki pod fotelami i przy pasach, wszystko tam wygląda w porządku. W międzyczasie jednak zauważyłem, że nie działają przyciski od tempomatu. Działa przycisk Auto i blokada kierownicy. Więc rozebrałem kierownicę, wyjąłem poduszkę dostałem się do zwijacza, jednak tego już nie rozbierałem bo robiło się ciemno i coraz zimniej a wszystko robiłem na parkingu. Odginając kawałek plastiku od zwijacza widać tam taśmę, która nie jest do niczego przymocowana, a raczej być powinna. Wygląda jakby się urwała. Czy to jest przyczyna świecenia się kontrolek i nie działania tempomatu? Co w takiej sytuacji najlepiej zrobić? Czytałem że samej taśmy nie powinno się wymieniać a widziałem, że na allegro są po 50zł i ludzie to biorą. Są też używane całe "pająki" po 180zł ale tu nie wiadomo jaki jest stan taśmy. No i w końcu nowe przełączniki za przeszło 500zł. Co radzicie? Temat dość stary więc może pojawiły się nowe metody na naprawę. Czytając temat mogę stwierdzić że sporo staniały nowe kompletne przełączniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zerwanej taśmie świeci kontrolka airbag i nie działa tempomat.

Gdy u mnie wystąpiła ta usterka to kupiłem drugi pająk za 100 zł i po problemie. Oczywiście wcześniej sprawdziłem stan taśmy w tym zwijaczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcelinek14 - zdemontuj całkiem kierownicę i sprawdź czy taśma na 100% się urwała. Ale skoro był trzask to właśnie tak obstawiam. Znajdź firmę w miejscowości Kaczory (El Cars czy jakoś tak), naprawią Ci to za 100 zł.

Ja się dogadałem z nimi - wysłali mi pasujący z kaucją, podmieniłem zwijacze, swój odesłałem i zwrócili mi kaucję. Dzięki temu nie musiałem uziemiać auta na czas wysyłki i naprawy swojego.

Osobiście wolałbym za 100 zł właśnie oddać do fachowej naprawy niż kupować używkę która nie wiadomo ile podziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!