Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kontrolka AIR BAG + SERVICE


Rekomendowane odpowiedzi

Jak masz dostęp do clipa to wyłącz obwód tych napinaczy. Swego czasu jak miałem uszkodzoną taśmę w kierownicy to programem maxiecu wyłączyłem poduchę i nic nie świeciło na blacie. Wszystkie pozostałe obwody działały.

Może nie takie oporniki pozakładane i stąd błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyny problem jest taki że po włączonym zapłonie Clip nie widzi kalkulatora poduszek i Wtrysku :/ dopiero po odpaleniu samochodu jestem w stanie wejść w te kalkulatory. Co uniemożliwia mi usunięcie błędów :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Siema wymieniłem pajaczka błąd dalej jest komp tego noe usunął mam pytanie o blaszkę zwarcia z masa do czego to jest podlaczajac kostkę nie widialem tam zadnych pinow

 

7 godzin temu, Piotrek26111 napisał:

Siema wymieniłem pajaczka błąd dalej jest komp tego noe usunął mam pytanie o blaszkę zwarcia z masa do czego to jest podlaczajac kostkę nie widialem tam zadnych pinow

 

Czy w ta kostkę maja wejsc piny od pajaczka?

lapka2.gif

REGULAMIN - 5.6 literki PL. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Piotrek26111 napisał:

Czy w ta kostkę maja wejsc piny od pajaczka?

Piny od płaskiej wtyczki zakończenia taśmy wchodzą do gniazda stykając się ze ślizgami blaszki. Przy wkładaniu tej płaskiej wtyczki należy blaszkę lekko ścisnąć bo inaczej wygnie się w drugą stronę i nie włożysz wtyczki od instalacji pojazdu. Następnie gdy zakładasz całość do samochodu to wtyczka instalacji pojazdu odchyla ślizgi blaszki od pinów płaskiej wtyczki zakończenia taśmy. Wtyczka od instalacji samochodu łączy się z pinami wtyczki zakończenia taśmy. 

Edytowane przez aniewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Cześć, Megane II , 2007 rok 1.5 dci ,  też mi wyskoczyła ta kontrolka  AIR BAG & SERVICE. Gdy zmienię, położenie kierownicy, dół , góra , przód , tył kontrolka znika. Na drugi dzień z rana kontrolka znowu się zapala i zabawa od nowa. Jest jakiś sposób, żeby "domowym" sposobem dotrzeć do kostki w kierownicy czy trzeba  kitować do mechanika ? Z góry dzięki. 

EDIT:

przyczyną okazała się kostka w kierownicy wymiana - 100

Edytowane przez szakalo333
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panowie to może Wy poratujecie - bo już ręce opadajoo :mad:

 

I mnie dopadła kontrolka airbag+serwis

 

Do tej pory zdiagnozowałem

 - na Delphi wyszły błędy DF240 (obwód biodrowej części pasa kierowcy),DF077 (przednia boczna poduszka) i DF241 (obwód biodrowej części pasa pasażera - błąd nieciągły) - wtyczki posprawdzane, powtykane, prąd sprawdzony - ok

 - wypięta była wtyczka od bocznej poduszki pasażera ale tego błędu nie wykazało na kompie - pęknięta wtyczka - naprawione

 - taśma kierownicy rozebrana - taśma cała, prąd sprawdzony - było ok

 - kurtyny sprawdzone - wtyczki ok

 - wszystkie wtyczki układu potraktowane "kontaktem"

 

a pomarańczowa kontrolka nadal świeci:mad:

 

Niestety warsztaty typowo francuskie z mojej okolicy (Bydgoszcz) mają czas dopiero po 10 maja a ja potrzebuje sprawny samochód prędzej

Czy macie jeszcze jakieś pomysły co by jeszcze sprawdzić

Czy czujnik położenia fotela kierowcy ma coś wspólnego z tą kontrolką?

Czy jakiś może bezpiecznik?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Pitrek napisał:

A może chodzi o...…..

Czujnik zapięcia pasa raczej odpada - działa prawidłowo

Czujnika zajętości fotela nie ma w tym modelu

Spróbuje się dostać do sterownika w tunelu środkowym i sprawdzę złącza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, oil napisał:

Czy czujnik położenia fotela kierowcy ma coś wspólnego z tą kontrolką?

Należy sprawdzić jaki obecnie błąd pokazuje przyrząd diagnostyczny. Czujnik położenia fotela kierowcy powinien wskazywać opór 100 lub 400 omów, jeżeli pokazuje inaczej to będzie wyświetlać kontrolkę serwis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik wskazuje prawidłowe wartości 100 i 400 omów

 

Dodam jeszcze  Delphi - wskazuje jeszcze przy błędach df240 oraz przy df077....  "Wartość poza zakresem tolerancji" - błąd stały - cóż to oznacza ?? 

 

PS. ktoś z Bydgoszczy/Inowrocławia z CLIPEM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!