Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Do silnika 1.4 TCe znalazłem tylko świece z jedną elektrodą masową, rozpiętość cen to ok. 20zł za platynową, do ok. 35zł za irydową (+koszty przesyłki), pozwolę sobie przypuszczać, że do 1.2 TCe będzie podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pytanie teraz czy irydowa czy podwójna platynowa? wyczytałem że irydowa jest dobra do zagazowanych silników. Masz może jakieś zdjęcie opakowania albo link. Szukałem na stronie Boscha i znalazłem tylko jeden typ który by pasował do 1,2 Tce 130KM silnik H5F 404

poniżej link

http://www.bosch-automotive-catalog.com/pl/product-detail/-/product/0242135517?returnPage=http%3A%2F%2Fwww.bosch-automotive-catalog.com%2Fpl%2Fvehicle-info%2F-%2Fvehicle%2Fequip%2FREN%2F3850%2Fc9e2glb4ub2rjked51ajfuq3cqblhkgm%3FautoLoad%3D1

 

Chciałbym podwójna platynę, i jak najlepsza świecę oczywiście w granicach rozsądku max. 100 zł za sztukę.

 

Pomoże ktoś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zakładam nowego wątku, bo też mam pytanie dot. świec ale dokładnie chodzi mi o podróby i ich występowanie na naszym rynku. Zamówiłem właśnie NGK (ILKAR7F7G),a potem natknąłem się na info,że jest sporo podróbek.Jest też japońska strona www jak odróżnić oryginał od podróby,zatem coś jest na rzeczy. Mieliście już takie hece,że NGK zawodziło i okazało się podróbą ? Dodam,ze zamówiłem na iparts.pl .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie po wielu poszukiwaniach znalazłem jakaś stronkę i Pani na czacie znalazła do mojej megi świece o dziwo są takie same jak do Megane III 1,2 115KM, ja mam silnik H5F 404 (1,2 Tce 130KM), H5F 400 (1,2 115KM) i z tego co widać wchodzą te same świece zapłonowe, po numerze vin podali mi ten model:

 

http://e-katalog.intercars.com.pl//#/produkty/3315211632171-ILKAR7F7G___________90061-swieca-zaplonowa,scr_dItems.html

 

Zaznaczę że szukali dość długo, nie wiem czym to jest spowodowane, jeszcze zapytałem się znajomego w serwisie o numer oryginalny świec do mojej megi, zobaczę co odpowie. Uparłem się na firmę Boscha ale niestety podali mi tylko NGK, świece są irydowe to chyba lepiej niż platyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Przymierzam się do zmiany świec, 74 tys przejechane i chyba świece nie były zmieniane przez poprzedniego właściciela. Zastanawiam się dlaczego wszyscy piszecie o świecach Bosch, NGK, DENSO. Skoro oryginały kosztują 12 PLN za sztukę. Czy oryginalne świece są takie złe, czy też o coś innego chodzi ?

 

http://allegro.pl/swieca-zaplonowa-a7-rfc58lzk-30-i6076059427.html

Edytowane przez szmydu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale w tym temacie pojawiały się też osoby z silnikami 1.6. W takim razie rozumiem, że nie ma co kombinować i najlepiej brać oryginały.

Edytowane przez szmydu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem trzy tygodnie temu po 70.000 km na Bosch. Świece zamawiał mechanik. Zapłaciłem po 10 złotych za sztukę. Świece, które zdemontował nie były w złym stanie. Nie widzę potrzeby wydawać tyle pieniędzy. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie obecnie siedzą świece beru. Zamierzam się z wymianą świec przy okazji naprawy turbo. Świeczki juz kupiłem oryginalne (były w dobrej cenie w sklepie internetowym jednego z dilerów reno w Gliwicach. za 4 sztuki dałem niecałe 200pln. Renówki z silnikami tce są dość kapryśne jeżeli chodzi o układ zapłonowy. Oryginalne świece są jednoelektrodowe i jak domniemywam irydowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie obecnie siedzą świece beru. Zamierzam się z wymianą świec przy okazji naprawy turbo. Świeczki juz kupiłem oryginalne (były w dobrej cenie w sklepie internetowym jednego z dilerów reno w Gliwicach. za 4 sztuki dałem niecałe 200pln. Renówki z silnikami tce są dość kapryśne jeżeli chodzi o układ zapłonowy. Oryginalne świece są jednoelektrodowe i jak domniemywam irydowe.

 

Beru Z274 są "niestety" z elektrodami platynowymi. Irydowe z tego co się orientuję to NGK ILKAR7A7 (i takie miałem prawdopodobnie od nowości). Ja kupiłem ostatnio w Będzinie Beru za 81,40 za 4 sztuki, NGK są chyba coś koło 35/szt. (swiece-zaplonowe.pl)

Edytowane przez Laros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...