Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MIII Coupe: 1.4 tce vs 2.0 tce vs 2.0 tce gt


tpiotrowski

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

to mój pierwszy post na tym forum, a to dlatego, bo dopiero przymierzam się do zakupu mojego pierwszego renault.

<><><><><><><><><><><><><><>

Wybór padł na wersję coupe - zakochałem się w niej :)

<><><><><><><><><><><><><><>

Mam jednak duży mętlik w głowie jeśli chodzi o wersje (szukam jakiegos uzywanego 3-5 letniego).

<><><><><><><><><><><><><><>

Samochód będzie dla mnie (jeżdże po miescie + 6 razy w roku jakas trasa ok.300km), ale od czasu do czasu ma posłużyć mojej żonie do jazdy w trasę.

<><><><><><><><><><><><><><>

I teraz:

<><><><><><><><><><><><><><>

1. 1.4 TCE - tutaj obawiam się, że samochód będzie za słaby... zależy mi na tym, aby moja żona w trasie nie musiała robić za dużo redukcji jak chce kogos wyprzedzic.. mozna zrobic chip do 150KM ale nie wiem ile to daje w rzeczywistosci...

2. 2.0 TCE - wydaje mi się optymalne, ale nikt nie chce sprzedać ;-) a pozatym .....

3. 2.0 TCE GT LINE - to właśnie jest to ale - przepiekne są te dodatki w wersji GT Line - fotele, dyfuzor. Nie do konca jednak czuje kwestii zawieszenia (podobno inne niz w w zwyklej wersji) oraz 18" nisko profilowanych felg - czy da sie takim autem jezdzic po miescie i kobieta tez sobie z nim poradzi? Jak duza jest roznica w komforcie pomiedzy 2.0 GT a zwyklym 2.0 ?

<><><><><><><><><><><><><><>

Jaka jest Wasza opinia? Co byście wybierali?

<><><><><><><><><><><><><><>

Z góry dzięki za pomoc :)

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.9 - Enter Aston76

 

Proponuję Koledze zapoznać się z regulaminem forum, bo widać że ten punkt programu został pominięty podczas rejestracji.Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, Tutaj jest jedyny słuszny wybór... 2.0 GT line :notacrook: a resztą pierdół sie nie przejmuj :mrgreen: ale ok...czy jest róznica? pewnie jest, ale to byś musiał sam sprawdzić po przejażdżce jednym i drugim autem, które Ci bardziej pasuje. Dla jednych 18 cali będzie za duże dla innych w sam raz. Kobieta sobie poradzi bo czemu nie? jedynie felgi mogą troche ucierpieć od krawęzników jak nie będzie uważać ;) Ja popełniłem błąd i kupiłem zwykłą wersje, tyle, że grandtour ( nie żebym był niezadowolony z niej, wręcz przeciwnie ) a teraz Gt line śni mi się po nocach, więc bierz GT i niczym się nie przejmuj, taka moja rada :) pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GT były tylko 2-litrowe, benzyna i diesel. Gt-line to tylko wygląd, wyposażenie i zawieszenie, silniki słabsze od 2.0. Często handlarze sprzedają wersje GT jako GT line bo nie wiedzą co oferują.

Myślę, że do miasta w zupełności wystarczy 1.4. Na trasie sobie radzi w scenicach, w megance też powinno.

Wczoraj jeździłem GT220. Głupie auto. Po lekkim deszczu przy dynamicznej jeździe, nie ma trakcji na pierwszych 3 biegach. Przy gwałtownym dodaniu gazu na 2 zrywa przyczepność jak na lodzie. Auto zachęca do szybkiej jazdy, świetny dźwięk silnika, bardzo dobrze się prowadzi. Spalanie po dynamicznych testach wyszło ok 13,5l. Całkiem nieźle.

 

Miałem 2.0dci 160KM, wersja GT. Felgi 18" i sztywne zawieszenie bywało męczące w mieście, ale na trasach, autostradach to coś pięknego.

Musisz się przejechać GT przed zakupem, bo najlepiej jest samemu się przekonać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pakietem GT Line tylko 1.4TCe, fajnie jeździ i nie powinien rozczarować. Fabrycznie felgi '17, a zawieszenie dużo lepsze od standardu i nie tak sztywne jak w wersji GT. Problem tylko w tym, że bardzo ciężko takie auto trafić na naszym rynku. Łatwiej kupić GT z 2.0, ale trzeba sprawdzić tolerancję żony na zawieszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!