Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dragnia kierownicy przy predkosci ponad 120 k


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wiem ze temat byl juz poruszany jednak chcialbym zapytac o moj przypadek. Wiec niedawno ( ze 4 dni temu) zmieniłem oponki z 13 staowych na 14 felgi alumy. Juz przy zakladaniu okazało sie ze pierscienie nie beda pasować wiec zostaly wyjete. Nie zakladalem nowych poniewaz nie mialem i teraz rodzi sie pytanie czy wlasnie przez to ze nie mam pierscieni centrujących mogą być takie drgania?? Na 13 zimowych i wczesniej letnich było okej. Co wy na to? a dodam jeszcze ze gumy były wyważane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inna sprawa jest to ze jak sie koło trzyma na samych szpilkach to bezpieczne to to nie jest-powinien byc pierscien centrujacy do tego :roll: miałem to samo jak założyem dystanse bez pierścieni.rób jak koledzy radzą :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam podobny problem jak kolega, po przekroczeniu 120-130 km/h kierownica zaczyna się delikatnie trząść. Zauważyłem również, że autko staje się trochę mniej stabilne i trochę z opóźnieniem reaguje na ruchy kierownicą zauważalny jakby delikatny luz na kierownicy, byłem z tym problemem u mechanika powiedział, że może być to to wina przekładni lub źle ustawiona zbieżność. Acha auto na oponach letnich i zimowych zachowuje się identycznie, zawieszenie było robione około 5000 km temu amorki plus gumki stabilizatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mój problem to drgania przy hamowaniu z prędkości około 140. Do 120 jest nawet spokojnie, powyżej są delikatne drgania, a najbardziej drga przy hamowaniu z tej prędkości.

Poniżej 100 nie ma tak mocnych objawów. Trzeba się wczuć żeby to wyczuć.

Jak jade jakieś 20 km/h to samochód delikatnie faluje góra dół.

Zawieszenie raczej ok. Nowe sworznie i jakieś elementy gumowe z przodu (nie wiem jak sie to nazywa).

Opony zimowe po 2 zimach. Felgi stalowe. Mechanik stwierdził, że klocki do wymiany (nie mówiłem o drganiach -sam tak stwierdził przy przeglądzie).

Co obstawiacie? Opony? Felgi? Klocki? Tarcze? Zawieszenie? Czy coś jeszcze innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to hamowanie to moga byc tarcze zwichrowane. Jesli klocki do wymiany to tez moze byc to

Ale co maja do siebie tarcze i klocki przy tym objawie?

Jak jade jakieś 20 km/h to samochód delikatnie faluje góra dół.

Poza tym drgania czuje głównie na kierownicy, a nie na pedale. Jak kiedys w polonezie mialem walnięta tarcze to mi pedał skakał pod noga przy hamowaniu. A tu pedał jest spokojny.

Ja obstawiam opone albo którąś felge. Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jade jakieś 20 km/h to samochód delikatnie faluje góra dół.
zdecydowanie wskazuje na nie osiowość w pionie, czyli albo guma (obstawiam którąś z przodu) walnieta, albo felga albo jedno i drugie. Wyważarka i będzie wiadomo, po tem napisz czy sie poprawiło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!