Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II muzyka


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jutro jadę zakupić Renault Megane II 2006. Chwilę poczytałem i ponoć fabryczne radio nie obsługuje plików mp3 nagranych z komputera na płytę CD/DVD. Czy to prawda? Jeżeli tak to czy da się podłączyć telefon do radia przez jakiś kabel AUX tak jak do normalnych głośników? Dzięki za odp.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedziesz kupić auto więc lepiej się skup na samochodzie, na mp3 znajdzie się sposób poźniej.

Ciężko jest znaleźć dobre auto, kupisz źle to nie tylko na mp3 nie starczy pieniędzy :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto już pewniak, sprawdzony wcześniej teraz tylko formalności ;) myślę już na przyszłość jakby nagrywanie otworów na płytę nie działało, bo tego nie sprawdziłem.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak można bez problemu podpiąc kabel AUX do fabrycznego radia. Gotowy kabel można kupić w sklepach intenetowcyh (koszt 30-40 zł) bądz wykonać samemu za około 8 zł. Rozwiązanie działa u mnie bez problemu, kabel wypuściłem przez półkę pod radiem na gumowej przelotce która jednocześnie słóży jako uchwyt na kabel kiedy go nie używam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym MP3 samemu nagrywanym, to nie byłbym takim pewnym. Sam mam Megane II phII i normalnie działają takie płyty, ale trzeba nagrywać z najmniejszą prędkością i jedynie CD. DVD rzecz jasna nie obsługuje. Mam radio Update List i działa przy tym sterowanie z kierownicy i ekran (przy telefonie łączonym przez AUX nie będzie nic z tego działać).

Nagraj dzisiaj w domu taką płytę, albo ze 3 na kilka sposobów (różnymi programami na przykład, bo różnie z tym bywa, tylko każdą opisz co i jak) i sprawdź na miejscu. W razie co Yatour kosztuje 257 zł z darmową przesyłką. To i tak mały wydatek licząc koszt kupna auta, a jeśli bardzo Ci na tym zależy, a auto sprawne i fajne, to lepiej dorzucić te 257 zł niż z następnym autem jechać na stację diagnostyczną i tam wywalać pieniądze w błoto, jeśli będzie złom. ;) Jednak zabierz ze sobą takie płyty i najpierw się upewnij, czy ma taką opcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja byłem na kupnie emulatora zmieniarki, jednak zmieniłem zdanie po tym jak okazało się że mam Update lista z gniazdem AUX ( PH1 z 2005 r) Kupiłem kabel 4 dni temu za 30 zł .Co do jakości ,jest ona porównywalna z odsłuchem z płyt CD. Niedogodności wynikające z takiego rozwiązania to na pewno :

* Na wyświetlaczu widnieje tylko napis AUX , bez tytułu piosenki , itd.

* Sterowanie z kierownicy tylko głośnością.

* Przełączanie piosenek uciążliwe .Telefon leży we wnęce pod radiem ,więc na pewno jest to rozpraszające uwagę kierowcy.

 

Po mimo tych punktów, jestem zadowolony . Najbardziej daje się we znaki sprawa z punktu 3 .Myślę żeby zamiast telefonu na stałe zamontować odtwarzacz mp3( byle by nie z dotykowym wyświetlaczem) i tylko zgrywać mp3 na kartę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia wtedy baterii, bo co jakiś czas będzie się rozładowywać i będzie trzeba wymieniać, chyba że podłączysz taką z akumulatorem (nie jestem na czasie z odtwarzaczami MP3, nie wiem, co jest teraz standardem) i będzie na stałe do gniazdka podpięta w trybie ładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Priorytetem jest aby to była wersja z własnym akumulatorem :) Dobrze by było też żeby był w miare płaski ,prostokątnej lub kwadratowej budowy.Można by było w tedy go na dwustronną taśmę przykleić gdzieś koło radia, tak żeby zmiana piosenki stała się po pewnym czasie w miare intuicyjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odbiegając od tematu - niech najpierw sprawdzi, bo wersja z 2006 roku wg mnie powinna obsługiwać MP3 na płytach. Ja się przymierzam do Yatura, włożę pendrive wielkości nanoodbiornika i będzie spokój, w dodatku nie trzeba go nigdzie "przyklejać" i zmieniać wystroju deski rozdzielczej, bo nie ukrywajmy, ale to raczej średnio by wyglądało. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!