Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Moduł haka megane III kombi


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Zakupiłem hak używany wraz z wiązką kabli.Niestety brakuje dwóch "modułów" przynajmniej tak wynika z pdf-a producenta wiązki.W związku z ich brakiem chciałbym zastąpić

je jakimś wykonanym ręcznie "modułem" np. na przekaźnikach ,gdzie wykorzystam wiązkę która jest do gniazda 13 pinowego.Przydałby się jakiś schemat takiego modułu.Z góry dziękuję za schemacik lub jakąś pomoc.na pdf moja wiązka.Pozdrawiam

megane III 13 PIN.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, rok temu również montowałem hak w swojej Megane, ale nowy. Również kombinowałem i podłączyłem bez modułu, ale sypało błędami i światła tylne działały jak chciały :) Rozmawiałem ze znajomym elektrykiem i powiedział, że w grę wchodzą tylko dedykowane moduły do tego samochodu. Ostatecznie zostawiłem u niego samochód i mi to wszystko poskładał do kupy z dedykowanym modułem. Z ciekawostek to dodam, że w module który posiadam po podłączeniu przyczepy jest test świateł (nie potrzeba dwóch osób aby się upewnić, że wszystko jest prawidłowo podłączone) oraz odłącza czujnik cofania, aby nie piszczał po wrzuceniu wstecznego. Także jak na moje to nie ma opcji, żebyś sobie sam ten moduł stworzył. Zresztą gra nie warta świeczki bo ten moduł o ile dobrze pamiętam kosztował 150 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup moduł haka i użyj wiązki - nie trzeba będzie ciąć kabli lub używać dziadowskich szybkozłączek. Nie jestem pewien czy nie musisz kupić modułu z obsługą PWM. W Jeepie jakiś czas temu zakładałem mhs4 i mogę polecić. Oryginał sporo droższy, choć ja trafiłem do Sceniola używany kompletny oryginał (hak, wiązka, moduł) za 270zł. Muszę tylko korozji się pozbyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie to ja poproszę jakiś link z wiązką, która współpracuje z megi III kombi rok 2015. Od przeglądanie neta głowa mnie już boli i nie wiem co kupić. Ktoś tu pisał że wystarczy dedykowaną wiązkę i wszystko samemu się ogarnie i nie trzeba haka tzn wiązki aktywować w kompie ???? A może znajdzie się ktoś na Śląsku co mi to to :) zamontuje. Pozdrawiam czytających.

 

Dodano: 24 lut 2016 - 17:35

i zero pomocy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kostka jest z oryginalnej wiązki do haka. Ułamana jest część gniazda - na szczęście jak nie znajdę to da się podłączyć. Dam większą koszulkę termokurcz. i będzie działać, choć wolałbym by było jak należy. Fotki poniżej - tej z ułamanym gniazdem i takiej jak powinna być. I jeszcze fotka modułu. Jak masz taką na zbyciu to chętnie kupię - piny powinny dać się wyjąć.

 

thumb_hosting_zdjec_1456567599__mods32.jpg thumb_hosting_zdjec_1456567818__mods33.jpg thumb_hosting_zdjec_1456567833__mods34.jpg thumb_hosting_zdjec_1456567849__mods31.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Cześć, rok temu również montowałem hak w swojej Megane, ale nowy. Również kombinowałem i podłączyłem bez modułu, ale sypało błędami i światła tylne działały jak chciały :) Rozmawiałem ze znajomym elektrykiem i powiedział, że w grę wchodzą tylko dedykowane moduły do tego samochodu. Ostatecznie zostawiłem u niego samochód i mi to wszystko poskładał do kupy z dedykowanym modułem. Z ciekawostek to dodam, że w module który posiadam po podłączeniu przyczepy jest test świateł (nie potrzeba dwóch osób aby się upewnić, że wszystko jest prawidłowo podłączone) oraz odłącza czujnik cofania, aby nie piszczał po wrzuceniu wstecznego. Także jak na moje to nie ma opcji, żebyś sobie sam ten moduł stworzył. Zresztą gra nie warta świeczki bo ten moduł o ile dobrze pamiętam kosztował 150 zł.

Czy możesz się dowiedzieć gdzie Twój elektryk podłączył ten przewód do modułu czujnika cofania? Kupiłem wersję modułu z wiązką i opisem do meganki 5 drzwiowej, a mam grandtoura, i u mnie jest inny moduł cofania. I jak aktywujesz sprawdzanie świateł po podłączeniu?

pozdrawiam

Edytowane przez kulca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!