Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Bloutooth w Megane III prod. 2012


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem prawdopodobnie z radiem?? bo zrywa mi połączenie bluetooth telefon > radio, radio przygasa i po chwili włącza się ponownie i tak co 15 sek sytuacja powtarza się, aż po jakiś czasie wszystko wraca do normy. Zauważyłem, że sytuacja ma miejsce po dłuższym postoju lub jak jest wilgotno. Przypuszczam, że coś jest na rzeczy z radiem, bo gdyby coś z oprogramowaniem to by nie działało trwale. Wydawać by się mogło, że może gdzieś nie ma kontaktu lub dostała się wilgoć. Może ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem. Już wiem jak dostać się do radia,,ale nie wiem gdzie szukać blutootha, no i czy radio potrzebuje jakiegoś kodu po rozłączeniu? Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tak samo. Tylko co ma na myśli "radio przygasa" ? U mnie radio się wycisza na pół sekundy i tyle, i raczej jest to nieregularne.

Jakoś nie zwróciłem uwagi czy wilgoć lub postój ma na to wpływ.

Moje rozwiązanie to włączać "blutacza" tylko jak chce zadzwonić :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobnie. Wg mnie jest jakiś problem z najnowszymi telefonami i oprogramowaniem modułu bluetootha. Prawdopodobnie trzeba zmienić soft w radiu. Gdy miałem SG2 nie było problemu. Po zmianie na SG6 radio kilka razy jest resetuje i dopiero wtedy się paruje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Huawei P8 oraz P8 Lite działa prawie wszystko ok!. Połączenia, książka, wybieranie, rozmowa, wszystko działa, nie zrywa synchronizacji.

Prawie, to dlatego, że zestaw z auta, nie pobiera dźwięku dzwonka z telefonu. Do sygnalizacji połączenia używa ten paskudny fabryczny. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to nie ma wiele wspólnego z oprogramowaniem radia ani telefonu. Nic nie zmieniałem ani tu ani tu. Problemu upatruję w samym module radia .Dlaczego na całym forum wszyscy mówią tylko o sofcie . Do tej pory działało

 

Dodano: 31 sty 2016 - 09:52

Dodam jeszcze że sprawdzałwem z kilkoma różnymi telefonami starymi i nowymi i każdym przypadku jest to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też zauważyłem dziwne resety , kiedy jest połączenie z telefonem po BT.

Czasami w trasie tak raz na godzinę - dwie następuje taki reset, wyświetlacz z nawigacją robi się czarny na kilka sekund, radio cichnie.

Po chwili znowu pracuje OK.

do tej pory nie zwracałem na to uwagi, a tu się okazuje że to jakaś seryjna usterka.

Ogólnie to ten system BT z Megane jest bardzo prymitywny, konkurencja już od kilku lat w autach z BT umożliwia czytanie ( nawet na głos) i nawet pisanie SMS-ów.

Mam samsunga z androidem 4.4.4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam sparowane dwa telefony (iPhone 4S oraz iPhone 5S) i nie mam żadnych problemów. Samochód posiadam rok i nigdy mi nic nie zerwało, a używam bluetooth średnio 6 dni w tygodniu. Dodatkowo dodam, że radio bez problemów pobiera książkę telefoniczną oraz historię rozmów. To co również mi się podoba, to fakt że jak używam Yanosika to komendy idą na radio i działa to idealnie. Ja osobiście jestem bardzo zadowolony :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam sparowane dwa telefony (iPhone 4S oraz iPhone 5S) i nie mam żadnych problemów. Samochód posiadam rok i nigdy mi nic nie zerwało, a używam bluetooth średnio 6 dni w tygodniu. Dodatkowo dodam, że radio bez problemów pobiera książkę telefoniczną oraz historię rozmów. To co również mi się podoba, to fakt że jak używam Yanosika to komendy idą na radio i działa to idealnie. Ja osobiście jestem bardzo zadowolony :-)

Potwierdzam IPhone 4s i Nexus 4 - żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!