Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II wymiana żarówki w przednim reflekt


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich,

postanowiłem że wymienie sobie żarówki od świateł "długich" i mam do was pytanie macie jakieś rady jak się za to zabrać ? widziałem ze na nich jest taka gumowa osłona która umnie za nic nie chce zejść. Czekam na jakieś rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakiej pozycji powinno być ustawione pokrętło regulacji wysokości świateł mijania ?

W zależności od obciążenia jakie jest w samochodzie. :)

 

Teraz mam na 2 i czasami mi mrugają długimi z naprzeciwka.

Ja mam cały czas na "0" ustawione i jest dobrze. Światła ustawiałem samemu a potem kontrolowałem na przeglądzie i wyszło OK.

Jeżdżę tak już 3 rok i nawet nie zmieniam ustawienia świateł jak auto jest załadowane całkowicie. <czerwona> I jeszcze mi się nie zdarzyło aby ktoś mrugał długimi. Podstawa to firmowe żarówki.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

2) żarówka od strony pasażera (trochę trudniej - zawadza zbiornik płynu spryskiwaczy)

- koła skręcić w prawo

- reszta jw

 

Zdaję sobie sprawę że część opisu powtarza sie w innych postach, jednak kluczowe w tym przypadku jest odkręcenie plastików nadkoli.

 

 

Nie wiem czy było , ale od strony pasażera zmiane żarówki mozna zrobic od góry , odciagając wlew spryskiwacza oraz rurke od klimy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak Wy wymieniacie żarówki, ale naprawdę nie trzeba ściągać żadnych nadkoli! Tydzień temu w trasie wymieniałem na stacji, od strony pasażera - 3min. U mnie akurat ciężej wymienia się od strony kierowcy z powodu mocniejszego zatrzasku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam

Ja mam problem z prawa lampa, świeci bardzo nisko jak reguluje silniczkiem to za dużo nie idzie do góry tylko lewa strona działa dobrze, a jak chce wyregulować wysokość ręcznie (czyli śrubokrętem) to kreci się do okola i bez rezultatów, wiec co może być nie tak z tą lampą ze nie można jej wyregulować ręcznie a silniczkiem za dużo nie podniesie się do góry. Jutro mam zamiar ściągnąć cały silniczek i zobaczy jak to tam wygląda.

 

 

Poradziłem sobie z tym, a mianowicie nie było wielkiego problemu, po prostu jak ktoś wcześniej coś robił z lampa to złe wsadził silniczek w te zatrzaski i wo gule nie było regulacji ręcznej, ja musiałem podtrzymać sobie klosz za mocowanie żarówki mijania i tak włożyłem ten bolec z silniczka, poczekam sobie na wieczór i ustawie obydwie lampy.

Edytowane przez Siwy19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

Jestem 2 miesiące po zakupie Megane 2 ph1.

Wczoraj światło mijania po stronie pasażera przestało świecić. Zabrałem się za zmianę żaróweczki. Wybrałem drogę od góry - odkęcenie osłony i przesunięcie przedłużenia zbiornika spryskiwacz.

Po odkręceniu lampy spotkała mnie miła niespodzianka! żarówkę do pokrywy przymocowywała szmatka taka z mikrofibry. Jako, że było już ciemno nie przyglądałem się reflektorowi bo o dziwo żarówka po poruszaniu nią zaczeła świecić. Włożyłęm żarówkę jednak ona kompletnie nie trzyma się oprawy dopiero po dociśnięciu tą szmatką. Ciekawe patenty mają ludzie.

W przyszłym tygodniu jak będę miał więcej czasu przyjżę się tej "konstrukcji".

Ma ktoś może zdjęcie jak prawidłowo powinno wyglądać połączenie żarówka - leflektor. I jak rozpoznać czy powinien być drucik, sprężynka czy na wcisk.

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten drucik potrafi "wystrzelić" w kosmos .

A nowy jest nie do zdobycia, znam to z autopsji, jak kiedyś w nocy w trasie wymieniałem żarówkę , to właśni gdzieś mi poleciał ten drucik, żeby dojechać do domu tez upchałem żarówkę szmatką , a potem dorobiłem taki zatrzask z jakiegoś drutu z ogrodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Po przeczytaniu tematu, byłem cały w strachu, ręce mi się trzęsły gdy wypakowywałem żarówki z pudełka. Jednak po pierwszych kilku minutach stwierdziłem, że jednak nie jest źle. Okazało się, że otwory w nadkolu spokojnie wystarczą, trzeba sobie tylko wygodnie kucnąć i lepiej nie robić tego w białych rękawkach, koszulach czy garniakach. Ale nie ma tak źle jak co niektórzy tu straszą. Megane kupiłem w lipcu i dzisiaj pierwszy raz wymieniłem jej żarówki od razu obie strony. I jak na pierwszy raz to powiem, że bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

z wymiana żarówek h7 w megane II phI męczyłem się 2h z odkręconymi kołami. W zestawie miałem też nowe w5w pozycyjne ale uważam iż wymiana tych żarówek jst niewykonalna bez wyciągania reflektorów. Ktoś ma patent na pozycyjne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zestawie miałem też nowe w5w pozycyjne ale uważam iż wymiana tych żarówek jst niewykonalna bez wyciągania reflektorów. Ktoś ma patent na pozycyjne ?

Wymiana pozycyjnych to czas około 15 minut na jedną żarówkę bez ściągania kół i wyciągania reflektorów, demontażu zderzaka. Oprawka jest na zatrzasku i trzeba najpierw wypiąć go (ja swój zatrzask ułamałem, ale żarówka się trzyma od 4 lat na miejscu). Potem trzeba jedną ręką trzymać za oprawkę i wyciągnąć żarówkę. Jest to wykonalne, ale trzeba trochę pogimnastykować paluszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!