Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy Forumowicze chciałbym się zapytać czy opłacalne jest prostowanie 2 podłużnic przednich w megane II z 2004 r.

Ile u Was kosztują takie naprawy bo mi blacharz w podlaskim zaśpiewał 5000 zł. Biorąc pod uwagę taki koszt oczywiście wg mnie naprawa jest nie opłacalna.

Podczas wypadku autu "zdmuchnęło" wszystko do chłodnic czyli zderzak, pas przedni, 1 lampę i błotnik (uszkodzona część przy kierunkowskazie reszta cała). Silnik został nienaruszony, zawieszenie po ogólnych oględzinach również całe.

Doradźcie co z tym autem zrobić i czy realna jest naprawa w niższych pieniążkach.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście ze najszybciej.Tylko szkoda mi jej bo się nie psuła zawieche z przodu miała wymieniona jest cała.Poza tym podoba mi się ze auto nie rdzewieje.

Silnik ok i żal złomować.Poniżej zdjęcia megi:

post-83429-0-82126400-1455673384_thumb.jpgpost-83429-0-77371100-1455673413_thumb.jpg

post-83429-0-32449400-1455673424_thumb.jpgpost-83429-0-88905900-1455673402_thumb.jpg

Oczywiście koła są skręcone ale nie od kolizji tylko normalnie,układ kierowniczy działa.

Nie wiem czy może lepiej kupić cała budę niż podłużnice prostować tylko problem z jej zdobyciem w dobrym stanie.

Pytałem się o ceny napraw bo wprawdzie byłem na razie tylko u 2 blacharzy, którzy ponoć maja bardzo dobry sprzęt i są rzekomo najlepsi w mojej okolicy.

Czy da rade zrobić to auto w miarę rozsądnych pieniążkach ?

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłużnice są zagięte.

Takie coś prostuje się na ramie, tego się nie spawa i nie wymienia.

Przed prostowaniem trzeba sprawdzić geometrię, jak nie uciekła, to można się bawić dalej.

Prostowanie na ramie będzie kosztowała w okolicach 1000 zł.

Oczywiście jeżeli po drodze nie wyjdzie nic innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie czy warto inwestować w auto z 2004 takie pieniądze i czas. Czy nie lepiej opylić silnik , budę w czesci i kupić co innego. Kiedys się takie rzeczy sie robiło , handlarze do dzis pewnie , ale czy sobie takie szykować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto z 2004, czyli naprawa będzie kosztować pewnie z połowę wartości auta. Ma już wyjęty silnik, który trzeba będzie włożyć, to też koszt, chyba ze robi to sam... Pozostałe graty (zderzak, chłodnice itd...) wszytko pewnie wyjdzie z naprawą i lakierem kolo 3tys +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3tys? policz sobie lakier -min 4 elementy po 250 (jak u garazowca)-1000, blacharz z mechanika będzie drugie tyle,lampy pas z chlodnicami, płyny, belka , zderzak, maska, 2 błotniki jakies plastyki , korki , nadkola.nie wiem jak konsola i poduchy, przednia szyba? Uzbiera się. Najlepsze wyjscie szukac w kolorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przednia szyba jest ok poduchy tez ok bo zderzenie obcierka natopiła na rondku przy prędkości nie wiem 30 km/h bo dojeżdżałem do skrzyżowania o ruchu okrężnym,jedna przednia lampa tez ocala.Wzmocnienie zderzaka się wyrwało pas przedni zgięty,chłodnice,zderzak,zagięta maska.Wszystkie rzeczy tj.zderzak,maskę można dostać w kolorze, bo lakierowanie oczywiście jest drogie i zawsze będzie widać te malowanie.Szukałem nawet całej karoseri w tym kolorze ale na razie nie znalazłem. Mam czas żeby ja naprawić mogę nawet graty poprzekładac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żebym miał coś przeciwko temu autu ale jak dla mnie .... zezłomować. Znaczy sprzedać co się da, resztę do kasacji. Inna wersja kupić drugą za grosze ( z padniętymi wtryskami) zamontować to co potrzebne od siebie, troszke gratów zostawić, czyli to co jeszcze może się przydać, moduł z drzwi, egr, czujnik położenia wałka rozrządu zwijacz i co tam uważasz za słuszne. Resztę oddać do stacji utylizacji. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdemontuj oba podłużnice i przełóż do twojej wg fabrycznego

Trochę mnie rozbawiłes- jak chcesz podłużnice przełożyć? Wyciąć i przykręcić na blachowkręty? Jedynie wspawać. To chyba lepsza opcja bedzie dać na ramę,jak to było boczne uderzenie to blacharz da radę naprostować. moze tej wytrzymalosci już nie bedzie ale wcinane i spawane tez nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłużnice są przymontowane do podszybia czołowej. Tam są haczyki że zdejmuje i blokada, bo w skodzie octawiej II tak zrobiliśmy u kumpla. Minusem jest to że trzeba cała deskę rozdzielcą zdemontować, błotniki boczne i drzwi przednie.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.7 - logika wypowiedzi

Pawel

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!