Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupno nowszej meganki


Sumis

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Kupuję niedługo nowy samochód i mam możliwość ogarnięcia Megane z 2009 w benzynie z silnikiem 1.6 i przelotem około 90k. Za tydzień jadę obejrzeć i się nim przejechać i oto moje pytania: po czym mogę sprawdzić że samochód nie był bity ani nie posypie mi się miesiąć po zakupie? Czy ten przebieg jest w miarę spoko jak na ten rocznik czy może to wskazuje na to że mógł być kręcony? I chyba najważniejsze bardziej mi się opłaca zakup benzyny i przerobienie go na LPG czy może poszukać z już zamontowanym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie posypie mi się miesiąć po zakupie?

W sumie tego się nie dowiesz jak nie kupisz i mówię całkiem poważnie, zawsze jak nie mechaniczna rzecz to elektroniczna może się zepsuć.

 

Czy ten przebieg jest w miarę spoko jak na ten rocznik czy może to wskazuje na to że mógł być kręcony?

Wszystko zależy jak kto jeździ - ja mam taki samochód z tym silnikiem + LPG od 1,5 roku i zaraz będę miał 40 000 km.

 

I chyba najważniejsze bardziej mi się opłaca zakup benzyny i przerobienie go na LPG czy może poszukać z już zamontowanym?

Moim zdaniem zdecydowanie samemu lepiej założyć. Przede wszystkim będziesz miał gwarancję. Dodatkowo pewność, że teoretycznie będzie wszystko działać jak należy. W rodzinie miałem dwa przypadki samochodów z kupionym już zamontowanym LPG (Fiat Stilo i Fiat Punto) i w obu przypadkach żaden gazownik nie mógł tego ogarnąć co tam się działo, skutkiem czego nabywcy pojazdów jeździli na PB.

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez sebastian_wifi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I chyba najważniejsze bardziej mi się opłaca zakup benzyny i przerobienie go na LPG czy może poszukać z już zamontowanym?

Zdecydowanie lepiej założyć samemu. Zawsze masz możliwość wyboru zakładu i podzespołów a to lepsze niż kupowanie kota w worku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra... dzięki za podpowiedzi. Jutro jadę oglądać i zobaczymy :P

 

Jakieś rady na co zwracać uwagę podczas montażu? W sensie jakieś firmy się bardziej bądź mniej opłacają? I jak to jest z warsztatami? Zastanawiam się między kilkoma ale szczerze mówiac zastanawiam się gdzie w okolicach stolicy znaliby się na rzeczy na tyle żeby nie spieprzyć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najważniejszy dobry gaziarz. Taki nawet ze słabszych podzespołów zrobi sprawnie działającą instalkę. Zajrzyj na lpg-forum i zobacz polecane zakłady w swojej okolicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem już zapytania do kilku miejsc i zobaczymy co mi odpowiedzą :P Mam nadzieję że dostanę w miarę sensowne odpowiedzi ^.^

 

A póki co patrzcie co kupiłem :P

cięcie

 

Kolego zapoznaj się z regulaminem zamieszczania zdjęć i zastosuj się do niego. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lakier bardzo ładny, zawsze mi sie ten odcień podobał. Nie chce Cię kolego martwić, ale wg mnie on był uderzony w lewy przód (słabe spasowanie maski, błotnika i reflektora).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie to tak mnie przedrzeźniać :?:

Wiem widziałem niestety ale godzę się na to... Właściciel mi o tym powiedział i zszedł trochę z ceny... na szczęście gość był w miarę uczciwy jeśli chodzi o takie rzeczy i powiedział co jeszcze trzeba by zrobić. Jak byłem w aso to potwierdzili.

Wybaczcie za ten myk z fotkami... nie doczytałem już wrzucam ponownie ^.^

thumb_hosting_zdjec_1456932013__dsc02644.jpg thumb_hosting_zdjec_1456932253__dsc02639.jpg thumb_hosting_zdjec_1456932279__dsc02628.jpg thumb_hosting_zdjec_1456932299__dsc02629.jpg thumb_hosting_zdjec_1456932317__dsc02649.jpg thumb_hosting_zdjec_1456932333__dsc02650.jpg thumb_hosting_zdjec_1456932355__dsc02652.jpg thumb_hosting_zdjec_1456932381__dsc02631.jpg

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile żeś dał jeśli można wiedzieć ? bardzo mi się podoba poluję na taką, bo mam teraz megane II 3d w podobnym kolorze ( tei45 ) i chce sprzedać aby zakupić takową właśnie! :)

Edytowane przez Marcin91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem za niego 20k więc uważam że całkiem niedrogo ^.^

 

A tak wracając do tematu to zastanawiałem się miedzy AG Centrum i Energy Gaz Polska. Ktoś z was robił tam instalacje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doookładnie. Do takiego wniosku doszedłem i jestem zadowolony. Nie oddam. Dopiero go ogarnąłem i :P

 

Dodano: 09 mar 2016 - 11:38

Zrobine... wygląda całkiem nieźle ;)

 

thumb_hosting_zdjec_1457519802__dsc02653.jpg thumb_hosting_zdjec_1457519846__dsc02655.jpg thumb_hosting_zdjec_1457519861__dsc02656.jpg thumb_hosting_zdjec_1457519885__dsc02643.jpg thumb_hosting_zdjec_1457519899__dsc02640.jpg thumb_hosting_zdjec_1457519917__dsc02638.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!