Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zpach benzyny w kabinie po pierwszym odpaleniu


bombel84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Jestem świeżo upieczonym posiadaczem Meganki, zauważyłem praktycznie w pierwszy dzień po zakupie że jak wsiadam do auta, odpalam to już z pierwszym powiewem dolatuje do kabiny zapach benzyny, on znika i to dość szybko - wystarcza minuta jednak jest to frustrujące, zapach nigdy nie pojawia się w czasie jazdy ani po wyłączeniu auta i starcie po paru minutach. Aby zapach wrócił musi minąć conajmniej dwie godziny. Nie znam się na mechanice praktycznie w ogóle jednak może jest jakiś sposób abym gdzie mógł coś sam zdziałać w tym temacie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu przy zimnym starcie silnik dostaje dosyć mocno wzbogaconą mieszankę, stąd w spalinach wyczuwalna jest niedopalona benzyna. Przypuszczam, ze w Megane może być to dosyć wyraźnie wyczuwalne ze względu na umieszczenie i ukierunkowanie wylotu rury wydechowej (w zimne dni łatwo zauważyć, że w stojącym pojeździe spaliny nie wylatują za samochód, tylko kierują się pod samochód i wylatują bokami i z przodu). U mnie tez to czuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem zupełnie podobnie kolego, jednak teraz za nim samochód odpalę włączam zapłon pompka paliwowa jakby pociągła paliwo(słychać ją) i dopiero odpalam silnik. Wtedy nic w kabinie nie czuć. Spróbuj z rana tym sposobem, jak to nie pomoże to trzeba szukać dalej. Rozumiem, że na ciepłym silniku jest wszystko ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach