Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zamierzam kupić Megane 2007r.


yoshki

Rekomendowane odpowiedzi

A ja w sumie jestem zadowolony z tego, że mam lakierowane, ale na szaro! Wg mnie jest to praktyczniejsze niż lakierowane w kolorze nadwozia :mrgreen: Łatwiej z utrzymaniem w dobrej kondycji zwłaszcza w pasie przednim - trudno nie mieć na czarnym kolorze odprysków po kamyczkach

Pozdrawiam :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy o to Wam chodziło, ale u mnie to tak wygląda

Wydawało mi się że pod hasłem lakierowane elementy nadwozia to chodzi o lusterka. Ale teraz to już sam nie wiem. :mrgreen:

 

Bo te paski w kolorze szarym to i ja mam.

 

Dobra przyznaje się do błędu. nie bić. Pomyliłem się...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że producent ma na myśli lakierowanie w kolorze nadwozia - jeśli masz srebrny to Ci na srebrno zrobią, jeśli bordo to Ci na bordo zrobią! Wtedy listwy są gładkie, a nie porowate jak w naszych wypadkach. Ale i tak całkiem podstawowe wersje mają te listwy czarne, porowate i to nie są lakierowane. A my i tak mamy lakierowane ino nie w kolorze całego nadwozia :mrgreen:

KPW?:-):-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem wiem. Tyle że te nasze plastiki są z innego koloru. Spróbuj obdrapać nożykiem gdzieś. Niedodrapiesz się do czarnego. :mrgreen:

 

Ja wiem czy to jest takie fajne mieć w kolorze nadwozia?? Hmmm. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wersji Dynamique wlasnie sa w takim grafitowym kolorze...to chyba rzeczywiscie kwestia gustu...wg mnie jak jest wszystko w w kolorze nadwozia to troszke za bardzo sie zlewa cala bryla autka...a te grafitowe elementy ozywiaja troche auto, no i jak juz pare osob powtarzalo ze jest to praktyczniejszy wariant, tym bardziej ze znam pare kobiet, ktore niechcial bym aby parkowaly w poblizu mojego pojazdu (bez urazy :mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak w przypadku koleżanek i niektórych kolegów, którzy nie dokońca opanowali arkana sztuki parkowania, masz CAŁKOWITĄ rację...

Szkoda wg mnie, że kupując samochód musimy "iść na kompromis" pomiędzy wyglądem (fele 17, malowane elementy) a realiami polskich dróg : :-/

Wg mnie najładniej wygląda samochód bez takich "udziwnień" jak plastikowe listwy dookoła (zobaczcie na Megane Coupe Cabrio czy Megane RS)...

 

Off Topic - Thalia po liftingu ma zderzaki "zespolone" (czyli bez listw) i listwy boczne oraz klamki lakierowane w kolorze nadwozia (lepsze wersje) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak...tylko (odpukac :mrgreen: ) lepiej juz w razie "koniecznosci" wymieniac taki element niz caly zderzak...w dodatku codziennie widze jak pojazdy z sympatyczna literka L cwicza rozne rodzaje parkowania w centrum miast i nie tylko, co w duzym stopniu zwieksza jednak ryzyko uszkodzenia...wersja RS zrobila na mnie duze wrazenie i jej design poprostu pasuje do charakteru autka, musi sie jakos wyrozniac od innych bardziej "przyziemnych" wersji :-) ja wiem ze jezdzac na 17" strace troche komfortu jazdy i w razie malych "wpadek" bede musial prostowac felgi ale jednak chce zeby autko bylo takie jakie chce i jakie mi sie podoba a nie takie na jakie mi warunki drogowe pozwalaja...choc to moze sugerowac brak rozsadku :-P

 

p.s. troszke mi sie w Renault nie podoba polityka ktora spowodowala ze autka w roznych klasach zaczely byc do siebie bardzo podobne (chodzi mi o przod auta) no ale moze maja w tym jakis cel...to taka moja mala dygresja na ten temat :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
p.s. troszke mi sie w Renault nie podoba polityka ktora spowodowala ze autka w roznych klasach zaczely byc do siebie bardzo podobne (chodzi mi o przod auta)

 

Masz rację...

jeszcze mówią, że to Megane wygląda jak Laguna a przecież Laguna najpierw była całkiem inna a potem ją upodobnili do Meganki :-/

a tak naprawdę to wszyscy tak robią... spójrz na Opla czy peugeota... mi jest trudno 207 od 307 czasami z przodu odróżnić :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jedej strony sie nie dziwie. Jak sa auta podobne to wiecej osob od razu zobaczy ze np. to jest Renault. Klientow ktorzy kupuja clio bo nie stac ich na megane to cieszy, ale z drugiej strony ja chce jezdzic megane a nie powiekszonym clio :-/ czy pomniejszona laguna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkowicie zgadzam się z gipsiarzem, że Meganka powinna być Meganką a nie "powiekszonym clio czy pomniejszoną laguną". Upodabnianie się do siebie różnych modeli danej marki chyba też jest spowodowane obniżaniem kosztów produkcji samochodów (tak mi się wydaje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!