Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zamierzam kupić Megane 2007r.


yoshki

Rekomendowane odpowiedzi

Upodabnianie się do siebie różnych modeli danej marki chyba też jest spowodowane obniżaniem kosztów produkcji samochodów

 

A nie próbą identyfikacji modelu z marką i utożsamianiem danego modelu z wizerunkiem marki? Bo mi się wydaje, że upodabnianie modeli w obrębie jednej marki ma służyć temu byśmy wiedzieli że to Renault a nie "pomniejszona laguna czy powiększone clio". Chodzi tu o to by każdemu modelowi z danej marki przypisywać wspólne cechy dla marki np. BMW - dobrze się prowadzą, Toyoty - niezawodne. Dla zwykłych obywateli nierozróżniających marek takie działania (upodabnianie modeli) mają w przypadku kontaktu z nieznanym modelem, ale z cechami charakterystycznymi dla danej marki np. "nerka" w BMW, narzucać pewną opinię o tym pojeździe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można kupić Twingo i mówić wszystkim, że "jeżdżę samochodem Renault, a jaki model to już nie ważne". Modele jednej marki powinny mieć wspólne cechy tak, żeby można było rozpoznać markę ale powinny się różnić się od siebie, żeby z daleka od razu było wiadomo czy to Meganka czy Laguna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracajac do tematu mojego przyszlego autka :)

Dzisiaj bylem je zobaczy bo juz stoi w salonie, jeszcze tylko tydzien czekania na kola 17" - ale autko prezentuje sie swietnie, mimo ze lekko skurzone bylo :-P domowilem sobie do niego spojler i czekam na opinie, jest to nowego typu spojler tylko do MII faza II - a wyglada tak jak zaznaczony strzalkami w tym linku http://www.mmkaraoke.net/spoiler.jpg - chcialem sie wyrozniac czyms od innych meganek a takiego spojlerka jeszcze nie widzialem (mozse sie za slabo rozgladam) - koszt to 850zl + malowanie = ok 1000zl

 

Co mnie mile zaskoczylo to to ze seryjnie byly ozdobne listwy w moim autku http://www.mmkaraoke.net/listwa.jpg

 

Co mnie zdziwilo to brak oznaczen typu silnika na bocznych listwach na drzwiach, sa cale gladkie - mi sie to podoba

 

a poki co czekam na opinie odnosnie spojlerka 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To auto firmowe i ja za to nie place wiec wole nie wybrzydzac a spoiler mi sie bardzo podoba bo jednoczesnie wyroznia autko i jest dyskretny...nie jestem z tych ktorych kreci spojler jak z F1...ten wg mnie jest idealny do autka z 115KM i lekko sportowa linia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do spojlerka to jakoś mam mieszane uczucia - wg mnie to autko nie nadaje się do tuningu drastycznego. Sam tył ma już coś w sobie i moim skormnym zdaniem spojler to zbyteczny bajer :) To jest moje zdanie oczywiście.

 

Co do listew na progi to fakt - sam się zdziwiłem, że w standardzie są :) To akuratnie ładny i praktyczny drobiazg - chroni prób przed zarysowaniem, jednocześniej kontrastuje z czarnym kolorkiem!

 

Co do oznaczeń na bocznych drzwiach odnośnie silnika - ciekaw jestem jak to wygląda w rzeczywistości, bo tak to bynajmniej się kontrastuje ta srebrna tabliczka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

1. W wersji dynamique i privilege nakładki na progi są w standardzie.

2. Od pewnego czasu Renault przestało stosować oznaczenia wersji silnikowych na listwach bocznych (np Clio 3 nie posiada tego od początku produkcji). Nie jest to zależne od wersji wyposażenia, czy mocy silnika

3. Spojler z naszego boutiqe jest o niebo lepiej spasowany niż allegrowskie podróbki (kto montował i malował to wie...). Nie zmienia to faktu, że 500 zetka pozostaje w kieszeni po zakupie podróbki...

4. jeszcze raz gratuluje zakupu ;-)

 

PS. Twój Megane ma 112KM (Euro4) - nie żebym się czepiał szczegółów ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Twój Megane ma 112KM (Euro4) - nie żebym się czepiał szczegółów ;-)

no tak - wciaz dodaje te 3 koniki bo to jednak 115KM brzmi lepiej :) ciekaw jestem jak to bedzie wygladalo jak pod koniec 2009r. wejdzie Euro5

 

Mi sie spoiler podobal bo jest delikatny i zalezalo mi na tym aby autko czyms sie odroznialo od innych (mimo ze to tak naprawde tylko bajer) wrzuce fotki jak juz bedzie zamontowany to sami ocenicie

Co do listw na progach to najpierw mnie gosciu w salonie pytal czy chce ozdobne, to ja mu ze najpierw chce zobaczyc jak oryginalne wygladaja i facet sam byl zdziwiony ze auto juz mialo od razu te ozdobne progi i milo ze w wersji Dynamique to standard

 

Co do listw bocznych bez oznaczen to udalo mi sie tylko telefonem to uwiecznic (btw obok stala srebrna mII dci i miala te oznaczenia tyle ze 5-drzwiowa)

 

megane2.jpg

 

megane4.jpg

 

za tydzien jak bede je odbieral to wrzuce fotki jak wyglada ze spoilerem i na 17-tkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!